אושר (2)

KEiN

New member
בוקר אור ../images/Emo13.gif

תגידי, מה אם עכשיו מישהו יכנס בדלת ויגיד לך שכל אלו התגשמו בזה הרגע?? כשהוא יגיד לך את תהיי מאושרת?
 

deep ocean

New member
איזה יופי

-שאמרת מה ששמרת בלב המון זמן
-שהסתפרת!!!! -איך היתה הפגישה עם הבחור? -חה חה חה...מאד מוכר לי הקטע הזה של לעשות דווקא דברים בשביל שאמא תתעצבן. זה מוכר לי מעצמי. שמחה שהגעת למסקנה שאין צורך בקעקוע
כיף לקרוא מה שאת כותבת! כיף לקרוא על האושר, החופש והשחרור!!!
 

suki da yo

New member
אני צריכה לגור בנהריה

או בכל מקום שהוא קצת פחות משעתיים ו90 שקל רכבת מהחבר שלי.... ומה שעשה אותי מאושרת השבוע... אני לא זוכרת הכל, כי היו לי השבוע המון אפס אנד דאונס, אבל בעיקר שהתחלתי לעשות משהו חשוב שאני דוחה כבר שנתיים כי לא הייתי מספיק בטוחה בעצמי שאני אעשה את זה נכון...
 

Tai Chi

New member
יופי ../images/Emo45.gif

מה התחלת לעשות (הדבר שדחית אותו)?
 
למעלה