אושר תוואי הרכבת לירושלים(בגשר)

מצב
הנושא נעול.
חוכמה גדולה לנסוע בשעות נטולות פקקים...
מסתבר שרוב הנוסעים עולים על הכביש דווקא בשעות העומס (וזה גם מה שהופך אותן לשעות העומס).
לכן רצוי לבנות את מע' שעות העבודה
בצורה לא שגרתית. יש כאלה המעדיפים לעבוד בלילה ואז הם פטורים מבעיות הפקקים. יש כאלה המוצאים דרכי נסיעה חילופיות אם כי טיפ-טיפה יותר ארוכות. ויש פתרון מעולה של עבודה מהבית לחלק מהאנשים ואז הם יכולים אפילו לא להתלבש בבוקר לעבודה ! הם רק צריכים חולצה מגוהצת ועניבה בשביל מצלמת האינטרנט, אך יכולים לשבת עם חולצה, עניבה, תחתונים ויחפים מול המחשב.... זה מזכיר לי איזה סרט אמריקאי שראיתי אך לא מסוגל לזכור כרגע את שמו.
 

amit1270

New member
לכן רצוי לבנות את מע' שעות העבודה
בצורה לא שגרתית. יש כאלה המעדיפים לעבוד בלילה ואז הם פטורים מבעיות הפקקים. יש כאלה המוצאים דרכי נסיעה חילופיות אם כי טיפ-טיפה יותר ארוכות. ויש פתרון מעולה של עבודה מהבית לחלק מהאנשים ואז הם יכולים אפילו לא להתלבש בבוקר לעבודה ! הם רק צריכים חולצה מגוהצת ועניבה בשביל מצלמת האינטרנט, אך יכולים לשבת עם חולצה, עניבה, תחתונים ויחפים מול המחשב.... זה מזכיר לי איזה סרט אמריקאי שראיתי אך לא מסוגל לזכור כרגע את שמו.
ויש תחבורה ציבורית...
 
ויש תחבורה ציבורית...
כאן אנ'לא מסכים איתך ! משום ש:
1. אני לא יכול לעשן באוטובוס או ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 2. אני לא יכול לשמוע את מה שאני אוהב בדרך - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 3. ניקיון ! - וריח נורא הנודף מגופם של נוסעים אחרים ששכחו את המושג 'מקלחת ומשחת שיניים' - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 4. איטיות בכל שקשור לנסיעה בעליות לירושלים - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 5. מחיר גבוה ולא הגיוני ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 6. תחבורה משלימה שלא מתואמת עם הרכבת או רקלת ירושלמית שמתחילה בשום מקום ומסתיימת בשום מקום - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 7. נוחות נהיגה ברכב פרטי, מנוחה בעת פקקים, דיבור בנייד מבלי שאף אחד זר שומע את השיחה - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 8. כל מיני נוסעים מספרים לכל העולם ואשתו מה קורה איתם בנייד ולמען האמת - זה הדבר אחרי האחרון שמעניין אותי - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 9. בני נוער השומעים מוסיקת "מעליות קורסות וחלודות" באיזה MP3 זול שאבא רכש להם בשוק מחנה-יהודה ! סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! מסקנה: יהא אשר יהא - רק רכב פרטי הוא הפתרון להגיע רענן לעבודה, בתנאי שיש חנייה ולכן אין לקנות בית חדש לפני שבודקים היטב את נושא החנייה ! שבת-שלום.
 

down under

New member
כאן אנ'לא מסכים איתך ! משום ש:
1. אני לא יכול לעשן באוטובוס או ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 2. אני לא יכול לשמוע את מה שאני אוהב בדרך - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 3. ניקיון ! - וריח נורא הנודף מגופם של נוסעים אחרים ששכחו את המושג 'מקלחת ומשחת שיניים' - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 4. איטיות בכל שקשור לנסיעה בעליות לירושלים - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 5. מחיר גבוה ולא הגיוני ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 6. תחבורה משלימה שלא מתואמת עם הרכבת או רקלת ירושלמית שמתחילה בשום מקום ומסתיימת בשום מקום - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 7. נוחות נהיגה ברכב פרטי, מנוחה בעת פקקים, דיבור בנייד מבלי שאף אחד זר שומע את השיחה - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 8. כל מיני נוסעים מספרים לכל העולם ואשתו מה קורה איתם בנייד ולמען האמת - זה הדבר אחרי האחרון שמעניין אותי - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 9. בני נוער השומעים מוסיקת "מעליות קורסות וחלודות" באיזה MP3 זול שאבא רכש להם בשוק מחנה-יהודה ! סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! מסקנה: יהא אשר יהא - רק רכב פרטי הוא הפתרון להגיע רענן לעבודה, בתנאי שיש חנייה ולכן אין לקנות בית חדש לפני שבודקים היטב את נושא החנייה ! שבת-שלום.
אתה יכול לכתוב את הדברים הללו 77 פעם
ובכל פעם גם ב-bold ועם קו תחתון ויותר סימני קריאה, דה פקטו/בפועל/הלכה_למעשה בקווי אגד 480 ו-405 וכן בקווי רכבת ישראל בין אשקלון/רחובות לת"א ובין נהריה/חיפה לת"א ובין כפ"ס לת"א יש לא המוני נוסעים אלא ממש המון המוני נוסעים. כ-3 מליון נוסעים בחודש! מה שבשנת 85' היה בשנה שלמה היום יש בחודש. תוסיף לכך את אלפי הנוסעים ביום, כן ביום, בקווי 405,480 ובקווים מחולון/בת ים לירושלים וההיפך, ותקבל תשובה המגחכת לך בפרצוף על כל 9 הסעיפים שכתבת. ואני דברתי על עוּבדות ועובדות בלבד. יש כמה אלפי נוסעים כל יום בקווים 405,480 ואפילו כמעט 1,000 איש ביום לי-ם וממנה בקו המשדורעק. אז רכבת A1 לירושלים וממנה תהיה עם, להערכתי, כ-10,000 נוסעים ביום. אז אתה מוזמן להמשיך לכתוב לא 9 סעיפים אלא 977 סעיפים וגם עם קווים תחתונים ואמוטיקונים לרוב.
 

Rubim88

New member
אתה יכול לכתוב את הדברים הללו 77 פעם
ובכל פעם גם ב-bold ועם קו תחתון ויותר סימני קריאה, דה פקטו/בפועל/הלכה_למעשה בקווי אגד 480 ו-405 וכן בקווי רכבת ישראל בין אשקלון/רחובות לת"א ובין נהריה/חיפה לת"א ובין כפ"ס לת"א יש לא המוני נוסעים אלא ממש המון המוני נוסעים. כ-3 מליון נוסעים בחודש! מה שבשנת 85' היה בשנה שלמה היום יש בחודש. תוסיף לכך את אלפי הנוסעים ביום, כן ביום, בקווי 405,480 ובקווים מחולון/בת ים לירושלים וההיפך, ותקבל תשובה המגחכת לך בפרצוף על כל 9 הסעיפים שכתבת. ואני דברתי על עוּבדות ועובדות בלבד. יש כמה אלפי נוסעים כל יום בקווים 405,480 ואפילו כמעט 1,000 איש ביום לי-ם וממנה בקו המשדורעק. אז רכבת A1 לירושלים וממנה תהיה עם, להערכתי, כ-10,000 נוסעים ביום. אז אתה מוזמן להמשיך לכתוב לא 9 סעיפים אלא 977 סעיפים וגם עם קווים תחתונים ואמוטיקונים לרוב.
וזה כלום לעומת הפוטנציאל..
 

down under

New member
וזה כלום לעומת הפוטנציאל..
יואו, הפסק בבקשה להיות נודניק קטנוני
כתבתי את הערכת המינימום. בפועל אני מתאר לעצמי שיהיו הרבה יותר. אני כתבתי שמה שאביתר כתב אלו שטויות כי במציאות יש ביקוש, ואדיר, לתח"ץ בישראל. אז אנא אל תתפס לאיזה פרט טפל ושולי. תודה.
 
יואו, הפסק בבקשה להיות נודניק קטנוני
כתבתי את הערכת המינימום. בפועל אני מתאר לעצמי שיהיו הרבה יותר. אני כתבתי שמה שאביתר כתב אלו שטויות כי במציאות יש ביקוש, ואדיר, לתח"ץ בישראל. אז אנא אל תתפס לאיזה פרט טפל ושולי. תודה.
מה 'כפת לי מהביקוש שלך?
אצלי ואצל רבים וטובים אחרים, אין בכלל ביקוש לתח"צ. לא כולם משתמשים באוטובוס או רכבת. גם כשהייתי חייל בסדיר, לא השתמשתי ברכב או ברכבת כי מאז יום הגיוס היה איתי רכב. הוריי דרשו שלטירונות כבר אסע עם רכב ולו בלבד כדי שלא אאלץ לנסוע בטרמפים או אוטובוס. ואז כל החבר'ה היו מגיעים ביום שישי הביתה בשעה 14:00 ואני בשעה 12:00 כבר התקלחתי בבית לחופשת שבת... ולגבי סיגריות: הכל העדפה אישית של כל אחד. אני למשל מעדיף להיתקע בפקק ולעשן במכונית מאשר לא לעשן שעה באוטובוס. אני רואה אוטובוס בעליות לירושלים ונניח עוקף אותו. כאשר הוא מגיע לתחנה המרכזית בירושלים, אני כבר מזמן בבית ! אילו הייתי נוסע בו, עוד הייתי צריך לחצות את הכביש, להמתין לקו 28 - 8 דקות לפחות, והייתי מאבד זמן יקר. כאשר אותו קו 28 יגיע לאזור שלי, אני כבר מזמן אחרי ארוחת צהריים ומקלחת.
 
מה 'כפת לי מהביקוש שלך?
אצלי ואצל רבים וטובים אחרים, אין בכלל ביקוש לתח"צ. לא כולם משתמשים באוטובוס או רכבת. גם כשהייתי חייל בסדיר, לא השתמשתי ברכב או ברכבת כי מאז יום הגיוס היה איתי רכב. הוריי דרשו שלטירונות כבר אסע עם רכב ולו בלבד כדי שלא אאלץ לנסוע בטרמפים או אוטובוס. ואז כל החבר'ה היו מגיעים ביום שישי הביתה בשעה 14:00 ואני בשעה 12:00 כבר התקלחתי בבית לחופשת שבת... ולגבי סיגריות: הכל העדפה אישית של כל אחד. אני למשל מעדיף להיתקע בפקק ולעשן במכונית מאשר לא לעשן שעה באוטובוס. אני רואה אוטובוס בעליות לירושלים ונניח עוקף אותו. כאשר הוא מגיע לתחנה המרכזית בירושלים, אני כבר מזמן בבית ! אילו הייתי נוסע בו, עוד הייתי צריך לחצות את הכביש, להמתין לקו 28 - 8 דקות לפחות, והייתי מאבד זמן יקר. כאשר אותו קו 28 יגיע לאזור שלי, אני כבר מזמן אחרי ארוחת צהריים ומקלחת.
תיקון: "לא השתמשתי ברכב או ברכבת" צ"ל:
לא השתמשתי באוטובוס או ברכבת.
 

Rubim88

New member
יואו, הפסק בבקשה להיות נודניק קטנוני
כתבתי את הערכת המינימום. בפועל אני מתאר לעצמי שיהיו הרבה יותר. אני כתבתי שמה שאביתר כתב אלו שטויות כי במציאות יש ביקוש, ואדיר, לתח"ץ בישראל. אז אנא אל תתפס לאיזה פרט טפל ושולי. תודה.
ואני כתבתי שמה שכתבת לא מתקרב לפוטנציאל.
אז אל תעיר לדעה שלי הערות מטומטמות. תודה.
 

down under

New member
ואני כתבתי שמה שכתבת לא מתקרב לפוטנציאל.
אז אל תעיר לדעה שלי הערות מטומטמות. תודה.
אתה נתפסת לפרט שולי והפכת אותו לעיקר
כל התגובה שלי היתה קונטרה לדברים שכתב אביתר שניסה לגמד את הביקוש לתח"ץ בכלל ולקו הזה בפרט. ודרך אגב, מניין לך מהו הפוטנציאל שיש לקו הזה? אתה יודע מה היא כמות הנוסעים בקווים 405,480 ובקו מי-ם לחולון/בת ים מדי יום? וכן כמה אנשים עושים את הדרך בפרייבט בין ת"א לי-ם וההיפך מדי יום? מדוע, גם אם לשיטתך כן אפשר להתפס לפרט שולי כזה או אחר, 10,000 נוסעים ביום זה לא מתקרב לפוטנציאל?
 
אתה נתפסת לפרט שולי והפכת אותו לעיקר
כל התגובה שלי היתה קונטרה לדברים שכתב אביתר שניסה לגמד את הביקוש לתח"ץ בכלל ולקו הזה בפרט. ודרך אגב, מניין לך מהו הפוטנציאל שיש לקו הזה? אתה יודע מה היא כמות הנוסעים בקווים 405,480 ובקו מי-ם לחולון/בת ים מדי יום? וכן כמה אנשים עושים את הדרך בפרייבט בין ת"א לי-ם וההיפך מדי יום? מדוע, גם אם לשיטתך כן אפשר להתפס לפרט שולי כזה או אחר, 10,000 נוסעים ביום זה לא מתקרב לפוטנציאל?
לא הבנת כלום ! כי לא ניסיתי לגמד את הביקוש
לתח"צ. אני טענתי שתח"צ לי לא מתאים ופרטתי את הסיבות לכך אחת לאחת. דיברתי על עצמי ולא פעם אחת ולא פעמיים. אפילו אמרתי שמה שמתאים לכולם אם הם מעדיפים תח"צ, לא בהכרח מתאים לי. הביקוש לתח"צ עולה משנה לשנה בהתמדה. אין על כך עוררין. הצורך שלי להשתמש בתח"צ כמעט אפסי. אני לא זקוק לתח"צ, אז אתה מאלץ אותי להשתמש בתח"צ בכוח??? יש לי חנייה נהדרת ומרווחת, אני לא זקוק להגיע למרכז העיר ולחפש חנייה, אני קונה הכל במקומות נוחים עם חנייה נוחה. למה אני צריך לנסוע בתח"צ??? כדי שאתה תהיה מרוצה? אולי אם תשלם לי משכורת נוספת ותקנה לי פאקט מארלבורו בכל יום חמישי, אסכים לנסוע באוטובוס פעם אחת בשבוע כדי שתבוא על סיפוקך....
שבת-שלום קוביל'ה. פח הצבע הלבן קורא לי לצבוע תקרה.... המברשת כבר כועסת והרולר כבר רוצה לישון.....
 

Rubim88

New member
אתה נתפסת לפרט שולי והפכת אותו לעיקר
כל התגובה שלי היתה קונטרה לדברים שכתב אביתר שניסה לגמד את הביקוש לתח"ץ בכלל ולקו הזה בפרט. ודרך אגב, מניין לך מהו הפוטנציאל שיש לקו הזה? אתה יודע מה היא כמות הנוסעים בקווים 405,480 ובקו מי-ם לחולון/בת ים מדי יום? וכן כמה אנשים עושים את הדרך בפרייבט בין ת"א לי-ם וההיפך מדי יום? מדוע, גם אם לשיטתך כן אפשר להתפס לפרט שולי כזה או אחר, 10,000 נוסעים ביום זה לא מתקרב לפוטנציאל?
לא נתפסתי לשום פרט..בסה"כ הוספתי את דעתי
בעניין, והיא הייתה מכוונת לקטע הזה "בקווי אגד 480 ו-405 וכן בקווי רכבת ישראל בין אשקלון/רחובות לת"א ובין נהריה/חיפה לת"א ובין כפ"ס לת"א יש לא המוני נוסעים אלא ממש המון המוני נוסעים. כ-3 מליון נוסעים בחודש! מה שבשנת 85' היה בשנה שלמה היום יש בחודש. " כמות הנוסעים בארץ היא קטנה ביחס לגודל האוכלוסיה והפריסה שלה, ויש לה עוד הרבה לאן לגדול עם פיתוח תשתיות מתאים ונכון..
 
אתה יכול לכתוב את הדברים הללו 77 פעם
ובכל פעם גם ב-bold ועם קו תחתון ויותר סימני קריאה, דה פקטו/בפועל/הלכה_למעשה בקווי אגד 480 ו-405 וכן בקווי רכבת ישראל בין אשקלון/רחובות לת"א ובין נהריה/חיפה לת"א ובין כפ"ס לת"א יש לא המוני נוסעים אלא ממש המון המוני נוסעים. כ-3 מליון נוסעים בחודש! מה שבשנת 85' היה בשנה שלמה היום יש בחודש. תוסיף לכך את אלפי הנוסעים ביום, כן ביום, בקווי 405,480 ובקווים מחולון/בת ים לירושלים וההיפך, ותקבל תשובה המגחכת לך בפרצוף על כל 9 הסעיפים שכתבת. ואני דברתי על עוּבדות ועובדות בלבד. יש כמה אלפי נוסעים כל יום בקווים 405,480 ואפילו כמעט 1,000 איש ביום לי-ם וממנה בקו המשדורעק. אז רכבת A1 לירושלים וממנה תהיה עם, להערכתי, כ-10,000 נוסעים ביום. אז אתה מוזמן להמשיך לכתוב לא 9 סעיפים אלא 977 סעיפים וגם עם קווים תחתונים ואמוטיקונים לרוב.
בלי סיגריות, אין מה לדבר על תח"צ !
אני מגיע עם הרכב הרבה הרבה יותר מהר מכל תח"צ בישראל מכל מקום לכל מקום. אני מעדיף לעמוד שעה בפקק אבל עם חפיסת מארלבורו לידי ! וכך אני עושה. בזמן הפקק אני מדבר בטלפון, סוגר פגישות, נח, שומע מוסיקה שאני אוהב ועוד, אז מדוע לי להשתמש בתח"צ ולסבול?? יש לי את הזמן שלי לעמוד בפקק ואם אני ממהר, אני עושה שימוש בדרך אלטרנטיבית או ממתין בסבלנות בפקק - הפקק לא ממש מטריד אותי כי אני עושה עבודה בזמן הזה ומגיע הביתה עם הרבה פחות מטלות ועם הרבה פחות טלפונים לעשות כך שאני יוצא מרווח מכל הכיוונים ונהנה מנוחות של הרכב, מעשן לי בסבבה של הלייף והכי חשוב: לא צריך להריח את ריח גופם של נוסעים אי אלו ואחרים שעולים לאוטובוס ללא מקלחת מקדימה ולעיתים עם סלים ובהם דג מלוח... מה צריך להיות לי אכפת מנוסעים אחרים? מי שרוצה, שיסע באוטובוס להנאתו. לי זה לא מתאים בתנאים הנוכחיים. אם כולם נוסעים באוטובוס - זה אומר שאני צריך להיות כמוהם? אם כולם אוהבים את שלמה ארצי אזי אני צריך גם? ממש לא ! אם כולם לבושים בסגנון אלגנטי, אזי אני צריך גם? ממש לא ! אני עושה מה שטוב לי ואם בא לי ללכת כל החיים עם נעלי ADIDAS SL72 - הרי זה מה שיהיה לנצח בלי קשר לאיזה נעליים פופולריות ואצל מי. כיף להיות אמיתי ולעשות את מה שבאמת אוהבים ולא להיסחף אחר נורמות שלא מתאימות לי. כל עוד אני לא פוגע בזבוב, הכל לגיטימי ! אני אוהב סגנון לבוש צנוע-ספורטיבי ומתאב סגנון אלגנטי. איש איש באמונתו יחה ואני ממליץ תמיד על שימוש ברכב פרטי בכל הזדמנות. האמת שזה לא רק נוח בהרבה, זה לעיתים זול יותר כי אני מקבל החזרי דלק וטיפולים אז מה רע לי קובי? עד כאן.
 
בלי סיגריות, אין מה לדבר על תח"צ !
אני מגיע עם הרכב הרבה הרבה יותר מהר מכל תח"צ בישראל מכל מקום לכל מקום. אני מעדיף לעמוד שעה בפקק אבל עם חפיסת מארלבורו לידי ! וכך אני עושה. בזמן הפקק אני מדבר בטלפון, סוגר פגישות, נח, שומע מוסיקה שאני אוהב ועוד, אז מדוע לי להשתמש בתח"צ ולסבול?? יש לי את הזמן שלי לעמוד בפקק ואם אני ממהר, אני עושה שימוש בדרך אלטרנטיבית או ממתין בסבלנות בפקק - הפקק לא ממש מטריד אותי כי אני עושה עבודה בזמן הזה ומגיע הביתה עם הרבה פחות מטלות ועם הרבה פחות טלפונים לעשות כך שאני יוצא מרווח מכל הכיוונים ונהנה מנוחות של הרכב, מעשן לי בסבבה של הלייף והכי חשוב: לא צריך להריח את ריח גופם של נוסעים אי אלו ואחרים שעולים לאוטובוס ללא מקלחת מקדימה ולעיתים עם סלים ובהם דג מלוח... מה צריך להיות לי אכפת מנוסעים אחרים? מי שרוצה, שיסע באוטובוס להנאתו. לי זה לא מתאים בתנאים הנוכחיים. אם כולם נוסעים באוטובוס - זה אומר שאני צריך להיות כמוהם? אם כולם אוהבים את שלמה ארצי אזי אני צריך גם? ממש לא ! אם כולם לבושים בסגנון אלגנטי, אזי אני צריך גם? ממש לא ! אני עושה מה שטוב לי ואם בא לי ללכת כל החיים עם נעלי ADIDAS SL72 - הרי זה מה שיהיה לנצח בלי קשר לאיזה נעליים פופולריות ואצל מי. כיף להיות אמיתי ולעשות את מה שבאמת אוהבים ולא להיסחף אחר נורמות שלא מתאימות לי. כל עוד אני לא פוגע בזבוב, הכל לגיטימי ! אני אוהב סגנון לבוש צנוע-ספורטיבי ומתאב סגנון אלגנטי. איש איש באמונתו יחה ואני ממליץ תמיד על שימוש ברכב פרטי בכל הזדמנות. האמת שזה לא רק נוח בהרבה, זה לעיתים זול יותר כי אני מקבל החזרי דלק וטיפולים אז מה רע לי קובי? עד כאן.
ומתאב = ומתעב.
 

down under

New member
בלי סיגריות, אין מה לדבר על תח"צ !
אני מגיע עם הרכב הרבה הרבה יותר מהר מכל תח"צ בישראל מכל מקום לכל מקום. אני מעדיף לעמוד שעה בפקק אבל עם חפיסת מארלבורו לידי ! וכך אני עושה. בזמן הפקק אני מדבר בטלפון, סוגר פגישות, נח, שומע מוסיקה שאני אוהב ועוד, אז מדוע לי להשתמש בתח"צ ולסבול?? יש לי את הזמן שלי לעמוד בפקק ואם אני ממהר, אני עושה שימוש בדרך אלטרנטיבית או ממתין בסבלנות בפקק - הפקק לא ממש מטריד אותי כי אני עושה עבודה בזמן הזה ומגיע הביתה עם הרבה פחות מטלות ועם הרבה פחות טלפונים לעשות כך שאני יוצא מרווח מכל הכיוונים ונהנה מנוחות של הרכב, מעשן לי בסבבה של הלייף והכי חשוב: לא צריך להריח את ריח גופם של נוסעים אי אלו ואחרים שעולים לאוטובוס ללא מקלחת מקדימה ולעיתים עם סלים ובהם דג מלוח... מה צריך להיות לי אכפת מנוסעים אחרים? מי שרוצה, שיסע באוטובוס להנאתו. לי זה לא מתאים בתנאים הנוכחיים. אם כולם נוסעים באוטובוס - זה אומר שאני צריך להיות כמוהם? אם כולם אוהבים את שלמה ארצי אזי אני צריך גם? ממש לא ! אם כולם לבושים בסגנון אלגנטי, אזי אני צריך גם? ממש לא ! אני עושה מה שטוב לי ואם בא לי ללכת כל החיים עם נעלי ADIDAS SL72 - הרי זה מה שיהיה לנצח בלי קשר לאיזה נעליים פופולריות ואצל מי. כיף להיות אמיתי ולעשות את מה שבאמת אוהבים ולא להיסחף אחר נורמות שלא מתאימות לי. כל עוד אני לא פוגע בזבוב, הכל לגיטימי ! אני אוהב סגנון לבוש צנוע-ספורטיבי ומתאב סגנון אלגנטי. איש איש באמונתו יחה ואני ממליץ תמיד על שימוש ברכב פרטי בכל הזדמנות. האמת שזה לא רק נוח בהרבה, זה לעיתים זול יותר כי אני מקבל החזרי דלק וטיפולים אז מה רע לי קובי? עד כאן.
שיבושם לך
 
שיבושם לך
תודה ! אכן מבושם לי בכיף ברכב הפרטי !
הריח של עצי הריח תענוג, המזגן מקפיא (אם אני מפעיל מזגן לעיתים רחוקות), החנייה קבועה ומסודרת ושמורה, הן בבית והן בעבודה, וברכב יש סיגריות, שקית של קאשיו, שקית של פיסטוק, פחית קרה והכל בכיף. אני עוצר איפה שבא לי לעצור, מוציא את הגזייה והקפה מתא המטען, עושה הפסקה, מכין לי קפה משובח עם סיגריית מארלבורו או כאמל ונהנה מאויר צח ולא לח של עירי. יש 'בריזה' משובחת, אפילו לא צריך מזגן בדרך, הנסיעה נעימה על-פי רוב, ורק כמה חסרי ביטחון נוסעים על הנתיב השמאלי כאשר הימני ריק, אבל קצת מעמעמים להם באורות והם עוברים לנתיב הימני בדרך-כלל. אילו היה בישראל תח"צ מודרני וטוב עם כל התנאים ועם מקום למעשנים, הייתי משתמש בו מדי יום, אך כפי שאמר ויליאהם, אין בישראל עדיין תח"צ.
 

down under

New member
תודה ! אכן מבושם לי בכיף ברכב הפרטי !
הריח של עצי הריח תענוג, המזגן מקפיא (אם אני מפעיל מזגן לעיתים רחוקות), החנייה קבועה ומסודרת ושמורה, הן בבית והן בעבודה, וברכב יש סיגריות, שקית של קאשיו, שקית של פיסטוק, פחית קרה והכל בכיף. אני עוצר איפה שבא לי לעצור, מוציא את הגזייה והקפה מתא המטען, עושה הפסקה, מכין לי קפה משובח עם סיגריית מארלבורו או כאמל ונהנה מאויר צח ולא לח של עירי. יש 'בריזה' משובחת, אפילו לא צריך מזגן בדרך, הנסיעה נעימה על-פי רוב, ורק כמה חסרי ביטחון נוסעים על הנתיב השמאלי כאשר הימני ריק, אבל קצת מעמעמים להם באורות והם עוברים לנתיב הימני בדרך-כלל. אילו היה בישראל תח"צ מודרני וטוב עם כל התנאים ועם מקום למעשנים, הייתי משתמש בו מדי יום, אך כפי שאמר ויליאהם, אין בישראל עדיין תח"צ.
הפורום איננו תחליף לטיפול, אביתר
לא מובן לי כלל וכלל כל "התקפת האמוק" האנטי תח"צית שלך. כאן זה פורום תח"ץ אם לא שמת לב. זה לא פורום עידוד עישון או תמיכה בבעלי פרייבטים.
 
הפורום איננו תחליף לטיפול, אביתר
לא מובן לי כלל וכלל כל "התקפת האמוק" האנטי תח"צית שלך. כאן זה פורום תח"ץ אם לא שמת לב. זה לא פורום עידוד עישון או תמיכה בבעלי פרייבטים.
אין קשר בין הדברים:
אני אוהב מאוד קטרים ואוטובוסים מהפאן הטכני שלהם. אותי מענינים המנועים, הגירים, הגנרטורים, מנועי ההסעה שלהם וההיסטוריה של כל אוטובוס או קטר. אני נוסע פה ושם ברכבת. תמיד אני יושב עם הנהג בקטר או בתא הניהוג. שם גם אפשר לעשן ולשתות קפה עם מזלג חשמלי וכוס במהלך הנסיעה. אתה מוכרח לעשות הפרדה בין אהבת חת"צ טכנית נטו לבין כל יתר התחומים. לא מעניין אותי תדירות ולא מעניין אותי מסלול נסיעה. אני לא יכול לענות לאיש בשרשור ההכוונה כי אין לי מושג על מסלולי הנסיעה של האוטובוסים. זה לא תחום מעניין בשבילי. אותי מעניין המנוע של האוטובוס, הגיר שלו, המערכות הטכניות שלו, המומנט, ועוד. במילים אחרות: המתכת, הגומי והפלסטיק ולא האנשים שנוסעים בו... את זה אני משאיר לאחרים כאן שמבינים בכך הרבה יותר טוב ממני כמובן. אותי מענינת ההיסטוריה וקורות החיים של כל קטר, קרון ואוטובוס ספציפיים, תאונות לא עלינו, פיגועים לא עלינו וטיפולים במוסך וכמובן זכות ראשונים לצלם כל קטר או קרון ספציפיים בעת הגעתם ארצה. לא ניתן להעמיק בכל תחומי התח"צ משום שהעמקה כזו דורשת 300 עד 750 שנים בערך.....ואין איש המסוגל לכך. גם אוטובוסים וגם רכבות זה כבר איסוף מידע אינטנסיבי מאוד וקשה. שבת-שלום.
 

amit1270

New member
כאן אנ'לא מסכים איתך ! משום ש:
1. אני לא יכול לעשן באוטובוס או ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 2. אני לא יכול לשמוע את מה שאני אוהב בדרך - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 3. ניקיון ! - וריח נורא הנודף מגופם של נוסעים אחרים ששכחו את המושג 'מקלחת ומשחת שיניים' - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 4. איטיות בכל שקשור לנסיעה בעליות לירושלים - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 5. מחיר גבוה ולא הגיוני ברכבת - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 6. תחבורה משלימה שלא מתואמת עם הרכבת או רקלת ירושלמית שמתחילה בשום מקום ומסתיימת בשום מקום - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 7. נוחות נהיגה ברכב פרטי, מנוחה בעת פקקים, דיבור בנייד מבלי שאף אחד זר שומע את השיחה - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 8. כל מיני נוסעים מספרים לכל העולם ואשתו מה קורה איתם בנייד ולמען האמת - זה הדבר אחרי האחרון שמעניין אותי - סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! 9. בני נוער השומעים מוסיקת "מעליות קורסות וחלודות" באיזה MP3 זול שאבא רכש להם בשוק מחנה-יהודה ! סיבה מעולה לא להשתמש בתחבורה ציבורית ! מסקנה: יהא אשר יהא - רק רכב פרטי הוא הפתרון להגיע רענן לעבודה, בתנאי שיש חנייה ולכן אין לקנות בית חדש לפני שבודקים היטב את נושא החנייה ! שבת-שלום.
מעניין שאתה קורא לעצמך "חובב תח"צ"...
אז מה זה כל הרכבות והאוטובוסים שאתה כל כך אוהב? למה בונים אותם? רק כדי לספק את התחביב שלך?
עכשיו ברצינות - האינטרס שלך ושל דומיך הוא דווקא שתהיה תח"צ כמה שיותר טובה! זה יפנה לך את הכבישים בכל שעות היום!
 
מעניין שאתה קורא לעצמך "חובב תח"צ"...
אז מה זה כל הרכבות והאוטובוסים שאתה כל כך אוהב? למה בונים אותם? רק כדי לספק את התחביב שלך?
עכשיו ברצינות - האינטרס שלך ושל דומיך הוא דווקא שתהיה תח"צ כמה שיותר טובה! זה יפנה לך את הכבישים בכל שעות היום!
אין לי כיום רצון לנסוע בתח"צ כי
אין ממש תח"צ בישראל. אחרי שהייתי זמן רב במנצ'סטר וחזרתי, לפני מס' שנים, הבנתי שכאן אין תח"צ לצערי. זה לא רציני בישראל. ואין כל קשר לתחביב הטכני עצמו. אני גם לא משתמש בתח"צ כי אין לי כפי שראית שום סיבה טובה לעשות כן. כדי להגיע לעבודה ולחזור אח"כ הביתה, אני צריך 4 אוטובוסים - 2 בכל כיוון. הרכב הפרטי חוסך לי המון זמן אז מדוע אני צריך לנסוע באוטובוס? רק כדי לרצות אותך? חוצמיזה, האוטובוסים מאריכים את הדרך ועושים "סובו ציון והקיפוה" ועוצרים בהרבה תחנות. למי יש זמן לזה כאשר יש רכב פרטי עם שיא הנוחות? ועוד כשיש החזר הוצאות, טיפולים וחלק מהביטוחים. מה, אני צריך להיות מאזוכיסט? אני מדגיש שוב: מה שמעניין אותי היה מאז ומעולם הצד הטכני וההיסטורי והחדשני בענין - הכל בהיבט טכני מחקרי. זה לא אומר כלל וכלל שאני צריך לנסוע באוטובוס. יש לי רשיון לאוטובוס ואני מסתפק בו. אבל מכאן ועד להשתמש בתח"צ - זו שטות כי ברכב הפרטי הכל יותר נוח, מהיר ומסתבר שגם זול בהשוואה לארבעה אוטובוסים - הדלק עולה לי פחות ! ואין סיכוי שאשתמש בתח"צ ללא אישור מפורש לעשן בפינת עישון או כפי שהיה בעבר - בכל חלקו האחורי של האוטובוס אחרי הדלת האחורית. לא יעלה על הדעת שתח"צ יפלה לרעה את המעשנים כפי שאני מצדיק את אותו נהג דן שעצר את האוטובוס בגלל ריח רע מגוף נוסעת. לא יעלה על הדעת שאנשים העולים לאוטובוס, לא יעברו לפני כן במקלחת ! לא תעלה על הדעת "מקלחת צרפתית" אלא מקלחת מלאה. לעיתים רחוקות אני נוסע בקוים עירוניים בירושלים ואני חייב לומר שהריח באוטובוסים מזכיר קיא או ביוב בהרבה מקרים. פשוט סבל נורא. הלוואי שיהיה תח"צ מפותח מאוד כדי שיהיה לרכב הפרטי שלי הרבה מקום בכביש. אינני מאמין שאי פעם יותר מחדש עישון בתח"צ ולכן ענין הנסיעה בתח"צ יורד מהפרק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה