אושר תוואי הרכבת לירושלים(בגשר)

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
זה חרטא.
עדיף שר"י ישקיעו בכריזה של האם הרכבת שעתידה להכנס היא קומותיים או רכבת ארוכה. ככה נדע לפחות איך להתפזר ברציף. אתם יכולים לקרוא לי נדחף אבל אם המקום ישיבה שלי תלוי בזה שאני אדחף בין הנוסעים שיורדים.. אז אני אדחף. אם ר"י הייתה מפעילה רכבות קומותיים כפולות ולא הייתה בעיה של מקום אף אחד לא היה צריך להדחף.
ביפן הרבה יותר צפוף
ואיכשהו האנשים לא נדחפים שם בזמן שעוד יורדים מהרכבת.
 

Raith

New member
ביפן הרבה יותר צפוף
ואיכשהו האנשים לא נדחפים שם בזמן שעוד יורדים מהרכבת.
ברכבות הצפופות ביפן היעדים הם קרובים.
אתה לא עומד את אותו המרחק שאתה עושה בין נהריה לב"ש.
 

amit1270

New member
ברכבות הצפופות ביפן היעדים הם קרובים.
אתה לא עומד את אותו המרחק שאתה עושה בין נהריה לב"ש.
קשה לי להאמין שיש מי שעומד כל הדרך
מנהריה עד באר שבע. אני לא מדבר על רכבות החיילים ביום ראשון בבוקר שהן מקרה מיוחד. ומקרים מיוחדים יש גם ביפן. אני נסעתי ברכבת צפופה ביותר מהעיר אוסקה לאירוע במרחק שעה נסיעה. גם נסיעות פרבריות יכולות לקחת שעה ויותר, אגב.
 

Rubim88

New member
זה חרטא.
עדיף שר"י ישקיעו בכריזה של האם הרכבת שעתידה להכנס היא קומותיים או רכבת ארוכה. ככה נדע לפחות איך להתפזר ברציף. אתם יכולים לקרוא לי נדחף אבל אם המקום ישיבה שלי תלוי בזה שאני אדחף בין הנוסעים שיורדים.. אז אני אדחף. אם ר"י הייתה מפעילה רכבות קומותיים כפולות ולא הייתה בעיה של מקום אף אחד לא היה צריך להדחף.
או שיהיו תצוגות דיגיטליות
ובהם יהיה רשום מתי הרכבת מגיעה, לאן היא נוסעת, ומה האורך שלה...כמו בעולם המודרני
 

אורי404

New member
או שיהיו תצוגות דיגיטליות
ובהם יהיה רשום מתי הרכבת מגיעה, לאן היא נוסעת, ומה האורך שלה...כמו בעולם המודרני
ראובן עד כמה שזכור לי
בסיור במרכז השליטה והבקרה, סיפר הסמנכ"ל, כי אמורים להיות תצוגות דיגיטליות בחלק מתחנות הרכבת. עם זאת אינני זוכר מהו המועד, שהוא דיבר עליו. אולי אחרים, שהיו שם זוכרים. אני כמובן מסכים עמך, שזה היה צריך להיות מזמן לרבות תחנות הרכבת הראשיות.
 

Raith

New member
כשכל המסילות מבאר שבע עד נהריה
כולל שלוחות פעילות למשל בית שמש לוד/הראשונים/רחובות/יבנה/פלשת תהיינה כפולות ולא פחות מ 4 מסילות בין נתב''ג לנתניה, תתאפשר גמישות תפעולית במקרה של תקלה תוך עקיפת רכבות תקולות בנקודות מפגש רבות, ובקיצור כשכל הרשת הראשית תהיה מחושמלת וסימטרית נהיה כמו ''אירופה''. ולא פחות חשוב, העתודה התפעולית של קרונות וקטרים תעלה על 15% כמו ''שם'' בכדי למלא את החסר בשעת דחק, ולאפשר טיפול מונע יסודי במוסכים ובסדנאות ,דבר שיצמצם את התקלות שגורמות בסופו של דבר לאיחורי רכבת.. כשבמדינת ישראל יסיעו חיילים ברכבות מיוחדות נוספות כדי לעמוד בביקוש ה''אזרחי'' הגואה , דבר שיצמצם את ההמתנה הארוכה בתחנות, אז נהיה כמו ''שם''.
אני לא מסכים איתך.
הרכבת היא זו שצריכה לתגבר את כמות הרכבות עקב הביקוש הגדל וזה לא משנה אם הצרכן הוא חייל או סטודנט. אני לא רואה שהרכבת פנתה לאוניברסיטת ת"א או ב"ש בבקשה שיממנו רכבות רק לסטודנטים. למה בצה"ל כן צריך?
 

אורי404

New member
נסכם אורי:שנינו רוצים רכבת מהירה לירושלים.
שנינו רוצים לקבל תמורה אמיתית בגין המליונים שיושקעו בקו המהיר. האם אתה מבין את הקשיים העצומים הכרוכים בניהול תנועת הרכבות גם באמצעות ''משואה'' בקטע מודיעין-נתב''ג עם 6 רכבות לשעה לכל כוון,8 רכבות בקטע נתב''ג גנות, ולפחות 13 רכבות בשעה לכל כוון בקטע גנות ת''א ההגנה, ללא הפרעות בתנועה לרכבות שמתנקזות בת''א ההגנה מהמסילה מכוון ראשון מערב, קו ב''ש/אשקלון שדרות נתיבות אופקים ב''ש לפחות עוד 5 רכבות לכל כוון. ולא אמרנו מילה וחצי מילה על קו ''לופ'' רעננה כ''ס-ת''א. ו''שכחנו'' את רכבות המשא בלילות (אלו שלא מנותבות לקו המזרחי דרך רינתיה), ציוד הנדסי, ציוד מדידה, מערכים ריקים שגם הם מופנים לאיילון.
מייקל, נוסף למה שכתבת >>
אכן אנו (כמובן לא רק אני ואתה, אלא אזרחים רבים במדינת ישראל) מעוניינים לא רק קו רכבת אחד מהיר לירושלים, אלא מספר קווי רכבת. למשל קו ראוי גם מאזור לוד, רמלה ובית שמש לירושלים וגם קווים שונים מהדרום לירושלים. אכן אנו מעוניינים לתמורה אמיתית להון הרב, שמושקע. אני ואני סבור ואף בטוח שגם אתה וגם רבים וטובים אחרים, מעוניינים, שגם יעמדו במלה. ניחא שמציינים מספר דקות לא עגול ומדוייק, להצטייר, שיש קו מהיר וניחא הבדל של מספר דקות. אבל כאשר זה גולש לכרבע שעה, זה כבר לא נראה טוב, בלשון המעטה. טוב גם בקו לבאר שבע מעט "פספסו". בהתחלה הכריזו על ארבעים וחמש דקות. אולי גם ההבטחה לא הייתה בין תחנות הקצה באר שבע האוניברסיטה לתל אביב ההגנה, אלא לתחנות מרוחקות יותר. מה שלא יהיה כעת אלה חמשים דקות וכבר לא אופתע, שהכוונה היא לרכבות ללא עצירות בתחנות הביניים השונות. כך שזמן הנסיעה יהיה ארוך עם רכבת, שתעצור בלהבים, בקרית גת, בקרית מלאכי, ברמלה ואולי גם בתחנות נוספות, אם וכאשר יוקמו. גם מכפר סבא לתל אביב (אז הוד השרון) הכריזו על עשרים ושתיים דקות לתל אביב מרכז והיו רכבות, שאכן נסעו בזמן זה. מאז כידוע זמן הנסיעה נמתח. זאת ועוד ניתן לראות דוגמאות של אריק ושל ראובן של השוואות בין אירופה לישראל וזה לא לזכות ישראל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה