אופציות

אiנליין

New member
אופציות

עבודה בחברת סטארטאפ מזה כשלוש שנים, משכורת ותנאים טובים, כעת מתכוונים לחלק גם אופציות. (לא במקום השכר, לא במקום תנאים ו/או העלאה, אלא בנוסף). קראתי לא מעט חומר בנושא, אין לי יותר מידי השפעה על מה אקבל, אבל עדיין אשמח לדעת מה חשוב לפחות לבדוק ולהבין בנושא, לדוגמא : 1. כמות האופציות ביחס לכלל המניות (או במילים אחרות, כמה אחוזים אקבל) 2. מחיר המימוש ומסלול האופציות מבחינת מס 3. תנאי ההקצאה וההבשלה 4. האצה בעל רכישה / מיזוג 5. ההגנות הקיימות למשקיעים בחברה האם יש נושאים נוספים ? תודה וחג שמח !
 
למעלה