אופציות- מיסים

שלומות2

New member
אופציות- מיסים

בוקר טוב! אם מישהו יכול בבקשה לעשות סדר ולהביר מתי ממדדים את תוספת המימוש (סחיר ולא סחיר) ולאן המידוד כשמדובר ביום ההקצאה?. (ראיתי שהמתרגל והסיכומים שונים...) יומטוב ובהצלחה.
 

vakninadi

New member
ומה קורה לגבי בע"מ מהותי

בעניין האופציות. או יותר ממוקד- תשס"ו מועד ב שאלה 2 סעיף 3- חלופה 2?
 
למעלה