אופציות- מיסים בוקר טוב! אם מישהו יכול בבקשה לעשות סדר ולהביר מתי ממדדים את תוספת המימוש (סחיר ולא סחיר) ולאן המידוד כשמדובר ביום ההקצאה?. (ראיתי שהמתרגל והסיכומים שונים...) יומטוב ובהצלחה.