אין בעיה (אתה עוד תתחרט על זה ../images/Emo3.gif)
ה-Yecora נקנו תמורת 2,200 שקל על תקן "האופניים של אשתי". למעשה הם היו חלק ממזימה שפלה להסתנן בחשאי לעולם רכיבת הכביש מבלי שחברי, השטחונים בעלי ה"רגישות יתר" יבחינו במעשה הבגידה. האופניים (שבהחלט נכנסים לקטגוריה "אופני כניסה למתקדמים") נבחרו בקפידה לאחר סקר השוואתי, מהיר אך אכזרי, מול דגמים תואמים של טרק, גארי-פישר, ספשלייזד, קונה ונורקו ונמצאו כבעלי המשקל הנמוך ביותר עבור ז"ק בקטגוריה זו (נכון לאותה תקופה - דגמי 2003/2004) - רק 12 קילו. האופניים מצויידים במערכת הינע על טהרת השימנו (הכל אליביו למעט מעביר אחורי דאור), חישוקים DM18 מצויינים של אלקס וחלקים OEM של סקוט (כידון, סטם, מוט כסא, כסא וכד'. על השיכוך אחראי רוקשוק ג'ודי TT הפרימיטיבי אך האמין. באישון לילה הורכבו עליהם צמיגי 26x1 דקים וחלקים ופנימיות תואמות שנופחו במאמץ רב ל-100psi. הם עוטרו בקרניים ארגונומיות (ויקרות עד כדי עשירית מעלות האופניים) של קיין-קריק, מנשאים לשני בקבוקים וסט של "מקציפי-ביצים" ויצאו לרכיבת הבכורה שלהם בטיול הכביש הזה (תמונת המכתש הגדול מככבת במצגת "יש חיים בשוליים"). מאז הם זכו להשתתף ב"גלגלים של תקווה" ובעוד אי-אלו רכיבות עלומות עד שרכשתי אופני כביש אמיתיים וה-Yecora חזרו ליעודם המקורי - "האופניים של אשתי". הם זכו לעשות תחתיה 32 ק"מ של רכיבת זכרון ו-25 ק"מ של חצי סובב כינרת ומשמשים אותי באורח שוטף כ"אופני שיטור קהילתי" ומשמרות המשא"ז הרכוב. עברו במהלך השנה שהם איתי כ-1300 ק"מ ולא מראים סימני עייפות, על אף המכלולים ה... "פשוטים". יופי של כלי. ממליץ בחום. ה-Yecora הן הדגם השני מבחינת רמת האבזור בסדרה של 5 דגמים החולקים אותה שלדה בדיוק במסגרת קטגוריית ה-Performance של סקוט. נו...? נהנית?
ה-Yecora נקנו תמורת 2,200 שקל על תקן "האופניים של אשתי". למעשה הם היו חלק ממזימה שפלה להסתנן בחשאי לעולם רכיבת הכביש מבלי שחברי, השטחונים בעלי ה"רגישות יתר" יבחינו במעשה הבגידה. האופניים (שבהחלט נכנסים לקטגוריה "אופני כניסה למתקדמים") נבחרו בקפידה לאחר סקר השוואתי, מהיר אך אכזרי, מול דגמים תואמים של טרק, גארי-פישר, ספשלייזד, קונה ונורקו ונמצאו כבעלי המשקל הנמוך ביותר עבור ז"ק בקטגוריה זו (נכון לאותה תקופה - דגמי 2003/2004) - רק 12 קילו. האופניים מצויידים במערכת הינע על טהרת השימנו (הכל אליביו למעט מעביר אחורי דאור), חישוקים DM18 מצויינים של אלקס וחלקים OEM של סקוט (כידון, סטם, מוט כסא, כסא וכד'. על השיכוך אחראי רוקשוק ג'ודי TT הפרימיטיבי אך האמין. באישון לילה הורכבו עליהם צמיגי 26x1 דקים וחלקים ופנימיות תואמות שנופחו במאמץ רב ל-100psi. הם עוטרו בקרניים ארגונומיות (ויקרות עד כדי עשירית מעלות האופניים) של קיין-קריק, מנשאים לשני בקבוקים וסט של "מקציפי-ביצים" ויצאו לרכיבת הבכורה שלהם בטיול הכביש הזה (תמונת המכתש הגדול מככבת במצגת "יש חיים בשוליים"). מאז הם זכו להשתתף ב"גלגלים של תקווה" ובעוד אי-אלו רכיבות עלומות עד שרכשתי אופני כביש אמיתיים וה-Yecora חזרו ליעודם המקורי - "האופניים של אשתי". הם זכו לעשות תחתיה 32 ק"מ של רכיבת זכרון ו-25 ק"מ של חצי סובב כינרת ומשמשים אותי באורח שוטף כ"אופני שיטור קהילתי" ומשמרות המשא"ז הרכוב. עברו במהלך השנה שהם איתי כ-1300 ק"מ ולא מראים סימני עייפות, על אף המכלולים ה... "פשוטים". יופי של כלי. ממליץ בחום. ה-Yecora הן הדגם השני מבחינת רמת האבזור בסדרה של 5 דגמים החולקים אותה שלדה בדיוק במסגרת קטגוריית ה-Performance של סקוט. נו...? נהנית?