אופניים... הכל תלוי...

רֶשֶף

New member
אין בעיה (אתה עוד תתחרט על זה ../images/Emo3.gif)

ה-Yecora נקנו תמורת 2,200 שקל על תקן "האופניים של אשתי". למעשה הם היו חלק ממזימה שפלה להסתנן בחשאי לעולם רכיבת הכביש מבלי שחברי, השטחונים בעלי ה"רגישות יתר" יבחינו במעשה הבגידה. האופניים (שבהחלט נכנסים לקטגוריה "אופני כניסה למתקדמים") נבחרו בקפידה לאחר סקר השוואתי, מהיר אך אכזרי, מול דגמים תואמים של טרק, גארי-פישר, ספשלייזד, קונה ונורקו ונמצאו כבעלי המשקל הנמוך ביותר עבור ז"ק בקטגוריה זו (נכון לאותה תקופה - דגמי 2003/2004) - רק 12 קילו. האופניים מצויידים במערכת הינע על טהרת השימנו (הכל אליביו למעט מעביר אחורי דאור), חישוקים DM18 מצויינים של אלקס וחלקים OEM של סקוט (כידון, סטם, מוט כסא, כסא וכד'. על השיכוך אחראי רוקשוק ג'ודי TT הפרימיטיבי אך האמין. באישון לילה הורכבו עליהם צמיגי 26x1 דקים וחלקים ופנימיות תואמות שנופחו במאמץ רב ל-100psi. הם עוטרו בקרניים ארגונומיות (ויקרות עד כדי עשירית מעלות האופניים) של קיין-קריק, מנשאים לשני בקבוקים וסט של "מקציפי-ביצים" ויצאו לרכיבת הבכורה שלהם בטיול הכביש הזה (תמונת המכתש הגדול מככבת במצגת "יש חיים בשוליים"). מאז הם זכו להשתתף ב"גלגלים של תקווה" ובעוד אי-אלו רכיבות עלומות עד שרכשתי אופני כביש אמיתיים וה-Yecora חזרו ליעודם המקורי - "האופניים של אשתי". הם זכו לעשות תחתיה 32 ק"מ של רכיבת זכרון ו-25 ק"מ של חצי סובב כינרת ומשמשים אותי באורח שוטף כ"אופני שיטור קהילתי" ומשמרות המשא"ז הרכוב. עברו במהלך השנה שהם איתי כ-1300 ק"מ ולא מראים סימני עייפות, על אף המכלולים ה... "פשוטים". יופי של כלי. ממליץ בחום. ה-Yecora הן הדגם השני מבחינת רמת האבזור בסדרה של 5 דגמים החולקים אותה שלדה בדיוק במסגרת קטגוריית ה-Performance של סקוט. נו...? נהנית?
 

sevenduo

New member
איזו שגיאה נוראה../images/Emo151.gif

עשיתי כשלא בחרתי אישה בגובה שלי (כשהתחתנתי), אני צריך לקנות לה אופניים רק בשבילה עכשיו על תקן אמיתי של האופניים של אשתי!
 

eyanaa1

New member
הפלא ופלא, ברם אולם, בהום סנטר תוכל

למצוא מתלים במחירים מפתיעים (הזולים ביותר בין כל האופציות המוצעות) של 20-25 ש"ח. אני נתקלתי בשני סוגים: קיר תקרה אני משתמש בכזה והוא עושה את העבודה מעבר למצופה (או לרצפה) אז...אם המתקן תואם לדרישותיך, למה לשלם פי 3 , 4, 5 ויותר רק משום שהמוצר נקנה בחנות ייעודית?!
 

רֶשֶף

New member
השאלה הנשאלת...

איך אתה מגדיר את המושג "מתקן תואם לדרישותך". דרישותי היו: 1. תליית האופניים בצורה מאוזנת, במקביל לקיר (ולא בעמידה, שכיבה ווילי וכד') 2. תליה באמצעות תמיכה בקורה עליונה (ולא באמצעות הגלגל, השפיצים, הפדלים וכד') 3. יכולת כיוונון להתאמה למידות שונות של אופניים (כולל האופניים של הילדה). 4. יכולת קיפול של הזרועות בצורה בטוחה ואסטטית (ובכדי שאף אחד לא יקבל אותן בעין כשאופניים אינם על המתקן). לכמה מהדרישות הנ"ל תואם המתקן של הום סנטר? אם לכולן, אני אכרסם את הקסדה ואגיד "איזה בעסה להיות אהבל". אם לא לכולן, אז... הוא לא תואם לדרישותי.
 

eyanaa1

New member
תבל את הקסדה ו...

כדאי שתכרסם אותה ותגיד "איזה בעסה להיות אהבל"... תיאורך קולע בול לתכונות המתקן... בכל מקרה, למה להשחית כל כך הרבה מילים, צא ובדוק, תוכל רק להרויח... עלה והצלח
 

taz3k

New member
רשף, אבל לא יפה להסתיר../images/Emo8.gif

ככה את יצירות האומנות, האומן עוד אלול להסירן מקירות ביתך.
 

GAD333

New member
אהה..והפתרון מאוד זול...

כמדומני עלה כ 30 ש"ח למתקן בהום סנטר.
 

malgami

New member
אם יש תכנון לרכיבה ופתאום

מודיעים לך שיש SWELL מטר וחצי.מה תעדיף?
 

GAD333

New member
חחחח...../images/Emo6.gif אכן בעיה..וזה עוד לא ...

הכל...תאר לך מה קורה שמתקשרים לתאם רכיבת שטח, ופתאום "צצים" להם
החברה מהכביש, במצב כזה כנראה שהים יחכה
 

shmuliktal

New member
זה מה שאני עושה

אצלי תלויות 2 זוגות במרפסת. בעבר קדחתי בתיקרה והכנסתי דיבל ג'מבו עם "עין" בקצה(ניתן להשיג בכל חנות טמבור". לאחר מכן השחלתי לעין ברזל תפסנים שעוקם לצורת S. את הברזל השגתי בחנות צרכיי בנין, מדובר בשאריות ממוטות ארוכים, והם עיקמו לי את הברזלים לצורה הרצויה ולא דרשו שום תשלום. כיום האופניים תלויות על וו מתלה ייעודי שמוברג לקיר, נקנו במחיר של בערך70 - 80 ש"ח כל אחד בחנות סלאלום בת"א. הייתרון היחיד שלהם הוא שהם יותר אסטטיים.
 
למעלה