אופניים... הכל תלוי...

אופניים... הכל תלוי...

שלום אנשים, עברתי סוף סוף דירה, האישה קיבלה בצורה יפה את השגעון הדו-גלגלי שלי,הכל טוב ויפה ,נשארה רק בעיה: איפה אני שם את האופניים? כרגע נשאר רק מקום במטבח. תלויות. ושאלתי היא: אני מעוניין לתלות את האופניים מהגלגל על וו שיוצא מהתקרה. האם הדבר בריא לאופניים? ואם כן, איזה אפשריות תלייה זולות בנמצא? (לצורך העניין מדובר על סטאמפג'אמפר אלייט 2004 ) תודה מראש למשיבים, נתי
 

טיראן מ

New member
קנית דירה בלי חדר לאופניים ??

מה, אתה עושה צחוק ? שים את האופניים בחדר השינה, מתחת לפוך ... את עצמך, כעונש, תתלה על אחד כזה . יש בכמה חנויות אופניים מתקנים דומים.
 
אמרתי לה שאני צריך חדר כזה..!!

היא אמרה שלא, ומקום בחרה לשים בחדר היחודי הזה משהו דבילי כמו סלון... בכל מקרה, אני גם חשבתי על מתקן בסגנון, הנקודה היא שאני לא יודע האם נעשה נזק לאופניים ולמערכת הבלימה (דיסק הידראולי). שמעתי משהו על כדורית חמצן בצינוריות שלא מומלץ לטלטל אותה... וגם האם העובדה שהאופניים תלויים דרך החישוק לא פוגע בחישוק לטווח הארוך?
 

טיראן מ

New member
אין נזק !!

או כמו שמישהו אמר לי פעם - נראה לך שתליה של 15 קילו על הקיר תעשה נזק לחישוק יותר מקפיצת מדרכה עם 90 קילו על האוכף ?
 
12.7ק"ג, אני מבקש!

כמה כיף להיות פלצן ככה על על הצהריים....
סתם סתם... בכל מקרה תודה רבה, נקפוץ עכשיו בהפסקת צהריים נראה מה ניתן למצוא בהום סנטר. אני מקווה שאחזור עם תמונות לפורום בקרוב. הריב העתידי: אתה מלכלך את הקירות של הבית עם האופניים שלך, והשיקת שתייה שלך במקרר מטונפת!
 

צורחה

New member
מנצל"ש - אפשר לקדוח בממ"ד

כדי להתקין אחד כזה? זתומרת החדר מחסן אצלינו זה הממ"ד. יש איזה קטע של שהקירות שלו מזויינים מגולוונים ובלתי פציצים, לא?
 
../images/Emo32.gifמנצל שרשור

הכוונה היא שאתה נכנס לשרשור שעוסק בעניין אחד ומכניס הודעה שעוסקת לא בדיוק בעניין הנדון. אפשר גם לשים את הסימן
שמשמעו off-topic.
 

הנסיך.

New member
הבעיה בלקדוח בממ"ד הוא השילוב של

בטון ורשתות ברזל שמשולבות בו. דבר זה מקשה מאוד על הקדיחה ומצריך מעבר בין מקדחים של בטון \ מתכת. מקדח הבטון יגיע עד מוט הברזל הראשון. אם תצטרך לקדוח עמוק יותר תצטרך להחליף מקדח ולעבור את שלב מוט הברזל תוך שימוש במקדח המתכת, ואחר כך לחזור למקדח בטון. מעבר לזה, מבחינת חוזק המבנה, שבירת מוט ברזל תחליש את הגמישות של המבנה, אבל אני בספק אם זה היהי משהו קריטי ממש. רון.
 
../images/Emo32.gif תחליש את הגמישות?????

מוטות הזיון במבנה לא נועדו לגרום לגמישות. כידוע (או לא), בטון עומד יפה מאוד בכוחות הלוחצים עליו, אבל חלש מאוד בכוחות מתיחה, וכאן נכנס ברזל הזיון לפעולה.
 

הנסיך.

New member
מתיחה \ גמישות - חבל להתפס לקוצו

של יוד. אני מניח שאפילו אתה הבנת למה אני מתכוון. רון.
 

רֶשֶף

New member
כמעט הכל תלוי ../images/Emo4.gif

המתקן עולה 80 שקל. דורש שני ג'מבואים ארוכים, קיר של 10 ס"מ לפחות ומקדחה טובה. הגוף עשוי נילון מוקשח (קומפוזיט?) הזרועות (מתכווננות) עשויות מתכת מצופה פלסטיק. יכולת נשיאה מוצהרת - 25 ק"ג (כמדומני).
 

yuv R

New member
הייתי מת לנסות גם, אבל...

נשמע שתליית האופניים ככה באמצע הבית (הסלון?) דורשת שהם יהיו נקיים מצוחצחים ומבריקים. זה אולי עובד עם אופני כביש נוצצים או "קומבינה" של פעם ב... אבל אני לא מופתע שאני לא רואה את הרוקי שלך שם. במיוחד בחורף עם כל הבוץ שלא מנקים אחרי כל רכיבה, אבל גם בקיץ - אבק חול וג'יפה ככה על הקיר? אפעס בעייתי משהו, לא ?
 

רֶשֶף

New member
אוקי, הסברים... ../images/Emo13.gif

אל חשש ידידי, הרוקי שוכנים לבטח בצמוד לשולחן העבודה שלי. כפרנואיד מוסמך
גם האמון שאני רוחש למתקן הזה יש לו סייג. שולחן העבודה נמצא בדיוק מתחת לאופני הכביש (ולא בכדי נבחר המקום הזה לזוג הקל ביותר), כי הדבר האחרון שאני מאחל לעצמי זה לקבל אופני שבילים במוח (אפילו שהרוקי שוקלים רק 12.5 קילו (יבש). דבר שני, הרוקי מהיותו כלי הרכב הפופולארי והמועסק ביותר נמצא למטה לזמינות מירבית. בסופו של דבר להניף אופניים שוב ושוב אל המתקן וממנו, הופך להיות עסק די מייגע. בעניין החול והג'יפה - למען שלום בית אני נמנע ככל האפשר מלהכניס הביתה אופניים עם חול וג'יפה. למעשה, מצאתי פטנט חדש - אני רוחץ את הרוקי במתקן רחיצה ידני/עצמי כשהם ניצבים על מתקן הגג. כך אני מרוויח גם רחיצת אופניים וגם רחיצת אוטו בכרטיס אחד.
 

הנסיך.

New member
אני דווקא הייתי מעונין לשמוע יותר

על הסקוט שתלויות שם... דגם, פרטים, סוג שימוש... :) רון.
 
למעלה