אני פשוט חייבת להיות מעורבת.
להמציא משהו. כי אני שמחה, ולא בא לי סתם לזיין ת'שכל בקיטורים, אני אזיין ת'שכל פה. יאי. זה הולך ככה. * יש לי תחושה טובה מהמבחנים שהיו לנו, לאדעת. מרגישה שהלך לי טוב (וזה די גרוע, כי ההרגשה היא תמיד ההפך. אבל אני אופטימית אז ששש). * הזמינו אותי למשהו בסילבסטר. האמת? הרעיון לא מרתק ממש. אבל, לאנורא. יהיה חמוד. * תוצאות הבדיקות אתמול היו אחלה!!! וחיוביות!!! ווהווו!!! * למרות שהפעולה הייתה לא משהו, היו צחוקים עם חברות. יאי. * מה עוד? יש לי מצב רוח טוב. בלי סיבה מסוימת. נמנ. עלובה אני כזאת