אופטימיות

Shusho

New member
אני עשירה

על השולחן: 80 שקלים בקבוצה אחת (לרוקי) 120 שקלים בקבוצה שניה (למעיל שאני קונה מחר) ועוד 3.20 ש"ח סתם
 
חח איזה כיף לך!

מישהי מוכנה אבל להסביר לי מה זה רוקי? כל הזמן אתן אומרות רוקי רוקי רוקי. מה זה?
 

MrJTsGirl

New member
חעחע אופטימי שלי :]

אממ...
ירדתי כבר איזה 5 קילו ואני מקבלת מלא מחמאות למרות שאני יודעת שהדרך להיות כוסית היא עוד ארוכה... חחחח
הצלחתי הבעות בטריגו!!!!!!!! אהההההההה חחחחח יש לי מחר מגן במתמטיקה wish me luck :]
קיבלתי 96 בפיזיקה!!! בהההה אני מרגישה כל כך חכמה (אני במגמה... זה לא כמו בכיתה ט' חחח למי שחשובת שזה לא ביג דיל...)
זהו
 

Snow fairy

New member
אאאעעעעעעע

*שקלתי לפני שבוע 52 ופתאום אני שוקלת 49
וזהו בערך, אבל זה גם טוב...
 

Oo The Gush Oo

New member
רק דבר אחד.

מחר אני סוף סוף קונה את הנעליים של פומה שכ"כ חסכתי להן. השאר, סתם חרא.:\
 
איזה דגם? יש תמונה או משהו?

ו..מה אומרים על כזה? תתחדשי. או בהצלחה. או תהני. תתחדשי. נכון?
 
אני פשוט חייבת להיות מעורבת.

להמציא משהו. כי אני שמחה, ולא בא לי סתם לזיין ת'שכל בקיטורים, אני אזיין ת'שכל פה. יאי. זה הולך ככה. * יש לי תחושה טובה מהמבחנים שהיו לנו, לאדעת. מרגישה שהלך לי טוב (וזה די גרוע, כי ההרגשה היא תמיד ההפך. אבל אני אופטימית אז ששש). * הזמינו אותי למשהו בסילבסטר. האמת? הרעיון לא מרתק ממש. אבל, לאנורא. יהיה חמוד. * תוצאות הבדיקות אתמול היו אחלה!!! וחיוביות!!! ווהווו!!! * למרות שהפעולה הייתה לא משהו, היו צחוקים עם חברות. יאי. * מה עוד? יש לי מצב רוח טוב. בלי סיבה מסוימת. נמנ. עלובה אני כזאת
 

Mrs big

New member
::]

(רותם, את אמורה להבין למה החיוך. ממ, דברי איתי אם בא לך.)
 

HaDaSiT1

New member
טוב לי. פשוט מאוד טוב.

וזה מפצה על כל התקופה האחרונה וזה כיף
(נו נגד עין הרע..רק זה מה שחסר לי עכשיו)
 
להלהלה

-איך שחברה שלי נכנסה למסנג'ר היא שלחה לי הודעה וזה נחמד -טוב לי -אמרו לי שנראתי טוב היום -היה לי מבדר ביותר בשיעור לשון -ראינו היום אלאדין בערבית זה הדבר הכי מצחיק בעולם -יש לי הרגשה פנימית טובה
 

MrJTsGirl

New member
"יש לי הרגשה פנימית טובה"

שיעשעת אותי עכשיו אני גם אופטימית וגם משועשעת :] חעחעחע
 

shashao

New member
מצחיק?../images/Emo103.gif

זה פשוט הורס את כל הסרט! "אללה אל דיןןןןןןןןן אללה אל דייייין" איכס, ערבים.
 
למעלה