אופטימיות

MaddyD

New member
אבא שלי חמוד

הוא ניהל איתי שיחה מעודדת והוא בכלל תחליף אמא נחמד.
 

y a ® d e n

New member
אמא מלכהה

אני אוהבת אותה נוראא
היא קנתה לי חצאית וחולצה לבר-מצווה של אח שלי, ועוד חולצה אחת.. והיא כזאתי... היא! אני אוהבת אותה נורא נורא
 

GoOni

New member
מחר טיול שנתי.../images/Emo118.gif

ואף אחת מהחברות שלי לא יוצאת, אבל אני אהיה עם אנשים ואנשות אחרים ואולי אני אצא מהטיול הזה עם עוד כמה חברות, ואולי באמת יהיה טוב. ומקסימום- בזבזתי יומיים. העיקר שהמחנכת מרוצה. ואמא. וקיבלתי 100 בבוחן בלשון. (אבל 57 בביולוגיה. לומשנה.) ואולי עוד חודש.... טוב, אני פשוט אחכה. אם אני אדע אני לא אשמור את זה בסוד
 

YouR LucK

New member
נמנמנמנ../images/Emo110.gif

-קיבלתי 87 בתנ"ך ואני שמייחה.
-מחר ספאריייייייי!!!!!! מ8 וחצי עד 1 וחצי עם המגמה. יהיה כיף!
-נהפכתי להיות עסוקה וזה כיף... בערך.
בהיייי
 

e l u l a

New member
זה לא שלח קודם?../images/Emo12.gif../images/Emo153.gif

היום עשיתי ביביסיטר לילדה מזה חמווודהה!! אממ..לקחתי אותה מחוג, עזרתי לה בשיעורי בית, שיחקנו קלפים, ראינו טלוויזיה , הכנתי לה פופקורן וטוסט, לקחתי אותה למרכז על אופניים (היא נסעה ואני רצתי כזה בצד
) וקניתי לה שם פיצה וברד ואח"כ שחזרנו לבית שלה היא התקלחה ושרה "דםםם חםםם דם חםם זה מה שכולם אומרים שיש לללייייי!!" ואין היא כזאת מותק
רק חבל שיש לה אחים גדולים וזה היה רק חד פעמי.. היה כייף:]]
 

ThE uVa

New member
קיבלתי 100 במתמטיקה.../images/Emo60.gif

ו93 באנגלית. הה. ויש לי חברים. בערך. אהאהא.
 

ThE uVa

New member
הוריי?../images/Emo60.gif

נו אז מה
[היום ראיתי אותך, ורציתי להגיד מזלטוב, אבל כבר הייתי על האוטובוס וזה. אז מזלטוב.
]
 
אה, מישהו יודע איפה אפשר לקנות

מצלמה דיגיטלית טובה? כי אימא רוצה לקנות. :) יש לי מה לעשות בסילבסטר ו..אהה..המבחן בהיסטוריה היה ממש קל. נאמ. :]
 

Mashina Girl

New member
../images/Emo28.gif

*בלי שום קשר* סתכלי על הכותרת ותראי שזה נראה כמו "אה, מישהו יודע איפה אפשר לקנות דף חשבון"
 

Mashina Girl

New member
זה לא כ-ז-ה מצחיק../images/Emo28.gif

אני סתם הזויה ושמה לב לדברים כאלה במצבים מסוימים
 

MrJTsGirl

New member
אותי זה כן הצחיק

כי פתאום הבנתי מה אמרת כי בהתחלה לא ממש קלטתי ואז נקרעתי מצחוק יש לי מחר מגן במתמטיקה בעאעא
 

MrJTsGirl

New member
כיתה י"א 5 יחידות...

אבל זה השאלון המשותף של 4 ו-5 אז זה לא אמור להיות קשה.אני מקווה :] ותודהההה
 

EVE Lights

New member
האמאמ

-- מחר הוא בא אליי ב- 11 בבוקר ונישן קצת ביחד ויהיה כיף
-- ומחר מ-ש-מ-ר-ת ב-מ-ד-א ולא היינו שם שניםםםםםםםםםםםםם ואני מאודמאוד מקווה שיהיה כיף.
 
לא הלכתי לבצפר.../images/Emo80.gif

היה איזה סיור במסגרת קרימינולוגיה, שממש לא היה לי כוח לצאת אליו, אז כבר הברזתי משאר היום ועשיתי לעצמי יום חופשי. היה נחמד!
הלכתי עם אמא וספתאלולי וקנינו לי שתי חולצות מדיקיז, בסגנון של החולצה שבאתי איתה למפגש [ואלו שלא באו לא ידעו לעולם על מה אני מדברת. מוהאהאה], ולמרות שיש לי נטייה להילחץ ולהיות מרוגזת ומגעילה במיוחד במהלך מסעות קניות- היה דווקא די חביב. ואז קנינו את התפסן בשדה השיפון כי יש לי בוחן עליו ביום חמישי, רק כדי לגלות שכצפוי כבר יש עותק בבית. מישהי צריכה תפסן?... אעע, טוב. אני אלך לשכב במיטה עכשיו. לילה טוב
 
החולצה שלבשת במפגש אכן הייתה יפה.

מאיפה היא? איפה אפשר לקנות משו בסגנון? זה כזה יפה. תתחדשי.
 
למעלה