Mercyful God
New member
אוף, דילמה ....
יש לי מחשבות מעצבנות לגבי האוסף שלי, הנושא מעניין לאללה, אבל קצת מבאס אותי לאסוף דברים שקשורים לנושא שלדעתי אפשר להגדיר אותו כשלילי עד שלילי מאוד . ארגגג ... אני לא יודע מה להחליט. \:
יש לי מחשבות מעצבנות לגבי האוסף שלי, הנושא מעניין לאללה, אבל קצת מבאס אותי לאסוף דברים שקשורים לנושא שלדעתי אפשר להגדיר אותו כשלילי עד שלילי מאוד . ארגגג ... אני לא יודע מה להחליט. \: