אוף איתכם!!!!!!!!!!!!!

אוף איתכם!!!!!!!!!!!!!

זה פורום לידר ואין פה לידר בכלל!!! (ודיונים על איך אני צריכה להצטלם באמת לא תורמים לרעיון...) נו, תגידו משהווווו מה אתם חושבים על עברי? השרירים שיש לו בבטן עושים לכם את זה? גם לכם לא אכפת עם מי לישון עם מי לקום?? אני במצוקה פה!!!! הילה (שוב הפסיכודלי דופק ת´מוח... אני יודעת, המצב בקנטים.)
 
את צודקת!

מה שאנחנו צריכים אלו ילדות עצבניות שעושות פוזות! בידיוק! וכובעים! כמה שיותר כובעי זקנים מעצבנים כאלה...! מממממ... השרירים שלו לא עושים לי כי אני הרבה יותר שרירן אבל תשמעי... הייתי בודק אותם מקרוב אם זה מה שאת שואלת...
ולי בטח אכפת עם מי לישון עם מי לקום... בדרך כלל אני מעדיף שזו תהיה אותה אחת!
 
אררר...

אתה טיפוסי מידי. זה מה שאתה. אז אני עושה פוזות... נו מילא, אז מה? מטריד אותך? וזה לא כובע של זקנים!!!!! אוף איתך, דווקא אנשים ממש התלהבו מזה שהוא היה לי על הראש. נחמד על השיתוף והגיוון.
 
אני טיפוסי?

מעולם לא הועלבתי ככה! מאז שמישהי קראה לי נקבה ביום שישי
לסבא שלי ז"ל היה ארון מלא בכובעים כאלה שהוא לא חבש כי אפילו הוא התבייש... נגמרה עונת האפרסקים - אני הולך לאכול קיווי
 
לא נורא, העיקר שאתה...

משעשע. אתה גם דיי נקבה נראה לי, חוץ מזה תמיד אתה יכול לשלוח לי את הכובעים, פה ברחובות, יש לאנשים טעם! ותראה, אם אנשים ביום שישי היו אומרים שזה מכוער לא הייתי הולכת עם זה, אבל בגלל שכולם טענו ההפך זה יוצר פה איזו דילמה. אתה לא חושב שזה אומר משהו עליך?? אפרסקים זה מסריח, קיווי אכלתי אתמול, עכשיו יש ארטישוק.
 
../images/Emo25.gif

ידעתי שיש לך טעם טוב! אבל קבענו שתגידי שהוא של זקנים וכל זה... אם את כבר עושה עבודה - תעשי אותה במלואה
 
אבל כבר דיברנו על זה...

אני לא קונה אותך בכסף! אלא בדברים אחרים! ואני עובד מספיק קשה כדי לקבל את המגיע לי!
 
מעניין ביותר...

טוף אבל מה יש לשניכם טענות, שמתי תמונה אחת בלי הכובע, כולה שבוע הלכתי איתו, וגם זה בפיזור ימים... אתם רוצים להגיד שאני לא יפה אני אבין, אבל רדו מהכובע, הוא זקן!
 
המממ... קירות??

נורא משעשע להכנס באמצע דיון של שניכם... תקבעו מקום, זדיינו, וותגברו על זה... סתם. סתם. הנושא פה בכלל היה הכובע שלי, אמממ... לא... הנושא פה היה עברי. זה פורום לידר!! בניתי פעם קיר מחימר. הילה.
 
מצידי בסדר...

אבל היא אומרת שאסור לי או לא יודע מה... הנושא לא היה הכובע שלך! הנושא היה כמה שמשעמם לי ולכן הייתי חייב לזרוק הערה לגבי הכובע המסוקס והאופנתי שלך! ואני גם פעם בניתי קיר מאבוקדו! אבל אז נזכרתי שאין מה לאכול ארוחת ערב אז פירקתי ושמתי אותו בפיתה... עזבי... עברי לידר אוהב אבוקדו את חושבת?
 
מה אסור לך?

להזדיין? זה נראה לך הגיוני?? מסוקס הוא לא... לא... כי אבוקדו זה ירוק וגדי זה לבן מלוכלך בכלל או משהו כזה. הוא גדי בכלל?? אבוקדו בפיתה זה כמו קקא בלחם. THE END לילה טוף
 
אני מקווה שאתה מדבר על ../images/Emo68.gif

אבוקדו כקיר. ואם כן- מקווה שהוצאת את הגרעין לפני
 

טלולהX

New member
שימו לב!!!!

הדיון התחיל בזה של מדברים מספיק על עברי ותראו מה יצא מזה... אני חייבת להגיד שכשלא קורה משהו חשוב (בנושא עברי) לא צריך לחרוש את הנושא (החשוב ביותר!!!). דיברנו פה כ"כ הרבה על השירים שלו וניתחנו להם את הצורה...אז די... (לא?)
 
בתור פותחת הדיון...

זה היה ברור שלעברי זה בטוח לא יגיע... המצב המוחי של אנשים פה לא מאפשר את זה. לא מוחי... נפשי, נפשי.
 
למעלה