Shame in you
New member
אוףףף
אני מצטערת שאני שמה את זה פה שוב, אבל זה כל כך כל כך מרתיח אותי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3702266,00.html יא אללה. כלכך קשה לרופאים לעשות בדיקות לפני? כל כך קשה להם להבין שלפעמים המטופל חסר ההשכלה דווקא כן יודע משהו ואם הוא מבקש בדיקה אז אולי יש בזה משהו והוא לא סתם היפוכנדר? (לא מדברת על המקרה הזה ספציפי) אוףףף!!!\ שתיהן מחיפה, שתיהן מתסחיף ריאתי, באותו חודש.
אני מצטערת שאני שמה את זה פה שוב, אבל זה כל כך כל כך מרתיח אותי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3702266,00.html יא אללה. כלכך קשה לרופאים לעשות בדיקות לפני? כל כך קשה להם להבין שלפעמים המטופל חסר ההשכלה דווקא כן יודע משהו ואם הוא מבקש בדיקה אז אולי יש בזה משהו והוא לא סתם היפוכנדר? (לא מדברת על המקרה הזה ספציפי) אוףףף!!!\ שתיהן מחיפה, שתיהן מתסחיף ריאתי, באותו חודש.