אלוהים. אני כלכך כועסת ועצבנית
פתאום עולים לי לראש כל הרופאים שזלזלו בי ושלחו אותי לפסיכיאטרים. כל הרופאים שהקלו ראש בתסמינים הסופר לא אופייניים לבעיה נפשית שלי (אני לא מדברת על הסיפור של האנדו, זה משהו אחר) פשוט כי לא היה להם כוח לחשוב, וכל הפסיכיאטרים ה@#$%&* ובמיוחד אחד מהם, שכל פעם שאני נזכרת בו בא לי שישללו לו את הרישיון (ואני יודעת שזה נשמע מוגזם ומגעיל, אבל בעיניי זה מגיע לו). אני כלכך מתוסכלת. למרות שעם הבעיות שיש לי, סביר להניח שגם אם היו מוצאים בדיוק מה זה אין לזה ממש טיפול ואין יותר מדי מה לעשות. זה פשוט ביש מזל. עולים כל האלפי מקים ששמעתי עליהם, שלא קשורים אליי, על רשלנות של רופאים, על "נפנוף" הפציינט כי הוא שאל יותר מדי שאלות ולא היה להם כוח אליו. הרפואה כלכך מתקדמת-למה הרופאים לא יכולים להתקדם איתה?! תחשבו כמה הקלה הפסיכיאטריה על הרופאים את החיים. בנאדם מרגיש לא טוב, בדיקה יוצאת תקינה, והופה-לפסיכאטר, ש"מאבחן" אצלם "הפרעה נפשית" וואטאבר (הרי אין לזה סוף ואי אפשר להוכיח כלום) ונותן להם כדורים כאילו אין מחר. הסיפור שלי הוא כזה, ואני לא רוצה לחשוב על עוד כמה סיפורים כאלה יש. אני כועסת עליהם כלכך, אני כועסת על ההורים שלי, אני כועסת על האחים. אני כועסת על הזלזול והרשלנות שגורמת לסיכון חיי אדם. אני לא יודעת מה לעשות עם כל הכעס הזה (מצחיק שאם אני אלך עכשיו לפסיכיאטר, הוא יגיד שהכעס הזה הוא בעיה נפשית כמובן וייתן לי כדורים). וזה לא שאני אומרת שאין בעיות נפשיות אמיתיות, שלפעמים באמת מצריכות כדורים וטיפולים נפשיים. אבל האחוז של המקרים האמיתיים האלה מתוך כל האנשים ש"מאובחנים" בזה הוא הרבה יותר קטן ממה שנהוג לחשוב. אותו פסיכיאטר שהזכרתי קודם, הוא מישהו מאוד מוכר ומאוד נערץ (כי יש לו חוש הומור והוא יודע לדבר ולהפגין בטחון) טען שמה שיש לי זה "סומטיזציה", שם שנותנים לכל הרגשה רעה בגוף שלא רואים בבדיקות. הוא "קבע" את זה אחרי 5 דקות בדיוק, בהן כל מה שאמרתי לו זה "אני מרגישה לא טוב, ולא מצאו כלום עד כה בבדיקות", והופה- אבחנה נפשית!!! הוא לא נתן בכלל פתח לאפשרות שזה משהו אחר, וחסרים מקרים בהם לא מצאו כלום אבל הבעיה הוא ועוד איך פיזית? מצטערת שחפרתי ככה, הרי הנושא שאני מדברת עליו בכלל לא קשור לאנדו, אבל אני כלכך עצבנית ומתוסכלת ולא ידעתי כבר איפה לכתוב את זה. אם לא היו מעורבים בזה חיי אדם, הייתי אומרת אוקיי, לא נורא. אף אחד לא מבין עד כמה מסוכן מה שהוא עושה. רופאים מנפנפים אותך אם אתה אומר להם ששמעת על מקרה מסויים או שקראת באינטרנט על משהו, ומדביקים לך תווית של היפוכנדר בלי הצדקה. אני עצובה וכועסת יותר מדי.