תחנת הרכבת היפהפיה בחיפה מזרחאוסף תמונות לעיונכם
לתמונה זו אני קורא "רחבת הציוד הנע של מוזיאון הרכבת בחיפה" וניתן לחזות בה באוסף קטרי הקיטור המשובח שהשתמר למופת ואף הורחב במרוצת השנים בזכות חזונם רחב האופקים של מקבלי ההחלטות הנוגעים בדבר.
ומשמשת כנקודת המוצא של רכבת המוזיאוןאוסף תמונות לעיונכם
לתמונה זו אני קורא "רחבת הציוד הנע של מוזיאון הרכבת בחיפה" וניתן לחזות בה באוסף קטרי הקיטור המשובח שהשתמר למופת ואף הורחב במרוצת השנים בזכות חזונם רחב האופקים של מקבלי ההחלטות הנוגעים בדבר.
גשר הרכבת מעל לנהר הירמוךאוסף תמונות לעיונכם
לתמונה זו אני קורא "רחבת הציוד הנע של מוזיאון הרכבת בחיפה" וניתן לחזות בה באוסף קטרי הקיטור המשובח שהשתמר למופת ואף הורחב במרוצת השנים בזכות חזונם רחב האופקים של מקבלי ההחלטות הנוגעים בדבר.
גשר הרכבת לתוך נהר הירמוך...גשר הרכבת מעל לנהר הירמוך
שוקם במלואו (בתמונה זו - לפני תיקון הנזק) וכעת ניתן לנסוע שוב במעלה המסילה לדמשק. הידד!
להוסיף קצת מים, קרוניות, ואחלה לונה פארק!גשר הרכבת לתוך נהר הירמוך...
זה באמת מזכיר רכבת הרים עם קטעלהוסיף קצת מים, קרוניות, ואחלה לונה פארק!
מסלול נסיעה נוסף ומשמח לבב ברכבת המוזיאוןאוסף תמונות לעיונכם
לתמונה זו אני קורא "רחבת הציוד הנע של מוזיאון הרכבת בחיפה" וניתן לחזות בה באוסף קטרי הקיטור המשובח שהשתמר למופת ואף הורחב במרוצת השנים בזכות חזונם רחב האופקים של מקבלי ההחלטות הנוגעים בדבר.
מסילה כפולה בקו לירושלים?מסלול נסיעה נוסף ומשמח לבב ברכבת המוזיאון
מטפס במעלה ההר לירושלים לאורך הקו המקורי מ-1892 עם קטר קיטור מקורי ובמצב נסיעה וקרונות עץ עתיקים ומשומרים לעילא ועילא. מספר המקומות מוגבל והביקוש לנסיעה זו רב ביותר - כמצופה מאטרקציה תיירותית מסוג זה.
לא מסילה כפולה אלא אכן לולאה באמצע הקומסילה כפולה בקו לירושלים?
או שזו תחנה תפעולית?
תחנת בתירלא מסילה כפולה אלא אכן לולאה באמצע הקו
זו תחנת הרטוב או בר גיורא.
זו תמונה ממלחה"ע ה-1מסלול נסיעה נוסף ומשמח לבב ברכבת המוזיאון
מטפס במעלה ההר לירושלים לאורך הקו המקורי מ-1892 עם קטר קיטור מקורי ובמצב נסיעה וקרונות עץ עתיקים ומשומרים לעילא ועילא. מספר המקומות מוגבל והביקוש לנסיעה זו רב ביותר - כמצופה מאטרקציה תיירותית מסוג זה.
לתומי סברתי כי בימין התמונה עומד לו קטר נוסףזו תמונה ממלחה"ע ה-1
הקרונות שבתמונה אינם מהקו הצרפתי של 1892, אלא מהרכבת המצרית. שני הקרובים הם קרונות נוסעים תלת-סרניים, אחריהם כנראה קרון 'ג'יפ' ואחריו שורה של קרונות גלויים שהוסבו להובלת חיילים (וברקע מימין קרון בילום, כנראה של חברת GCR הבריטית).
אנו מעפילים לראש הרי הגלעדאוסף תמונות לעיונכם
לתמונה זו אני קורא "רחבת הציוד הנע של מוזיאון הרכבת בחיפה" וניתן לחזות בה באוסף קטרי הקיטור המשובח שהשתמר למופת ואף הורחב במרוצת השנים בזכות חזונם רחב האופקים של מקבלי ההחלטות הנוגעים בדבר.
המנהרה הזאת עדיין קיימת? נמצאת בשטח ישראל?אנו מעפילים לראש הרי הגלעד
וערוץ הירמוך מתפתל למרגלותינו כנחש, בעוד אנו זוכים לתמונות נוף דרום רמת הגולן שאין שני לו בעולם כולו. הנה מגיעה מנהרה!
בישראל אין מנהרות של רכבת ה"עמק" כלל וכללהמנהרה הזאת עדיין קיימת? נמצאת בשטח ישראל?
או בסוריה?
שיחקת אותה עם התמונה הזו!בישראל אין מנהרות של רכבת ה"עמק" כלל וכלל
יש בשומרון, באיזור אסור לכניסה לישראלים, וכל שאר המנהרות נמצאות מעבר לגבול בסוריה, עוד סביב קצת עוינת לישראלים.
להמחשת המצב כיום, הנה תמונה שצילמתי בחמת גדר לאחרונה. גבול ישראל-סוריה קוטע ביד גסה את קו הרכבת מדמשק לחיפה כך שאני ומצלמתי ניצבים בישראל - ואילו גשר הרכבת הטורקי ניבט בודד וגלמוד בשטח הסורי מנגד. אין, כל הלאומיות הערבית הזו זה הדבר הכי טוב שקרה למזה"ת מאז 1918.
לו רק יכולתי לחצות את המרחק הקצר לגשר עצמו...שיחקת אותה עם התמונה הזו!
יש בהחלט. היה שרשור עם תמונות ממש לאחרונהבישראל אין מנהרות של רכבת ה"עמק" כלל וכלל
יש בשומרון, באיזור אסור לכניסה לישראלים, וכל שאר המנהרות נמצאות מעבר לגבול בסוריה, עוד סביב קצת עוינת לישראלים.
להמחשת המצב כיום, הנה תמונה שצילמתי בחמת גדר לאחרונה. גבול ישראל-סוריה קוטע ביד גסה את קו הרכבת מדמשק לחיפה כך שאני ומצלמתי ניצבים בישראל - ואילו גשר הרכבת הטורקי ניבט בודד וגלמוד בשטח הסורי מנגד. אין, כל הלאומיות הערבית הזו זה הדבר הכי טוב שקרה למזה"ת מאז 1918.
ראיתי ונדהמתי לגלות שם מסילה תקינה!יש בהחלט. היה שרשור עם תמונות ממש לאחרונה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.