כלנית חיננית
New member
מאוד יכול להיות שאת צודקת
ושאכן הבעיה שלך היא יותר "סביבתית" מאשר פנימית, ולכן כןחשוב לבדוק הכל ולהוציא את כל מה שלא בריא מהבית ומהחיים.
מאוד הסתקרנתי לקרוא שפרקטים הם לא בריאים. כל הבתים בארה"ב בנויים עם פרקטים (מניחה שגם בחו"לים רבים אחרים) ואין שם יותר חולים מאשר פה מבחינת אחוזים..
ומה רע בארונות פורמייקה? כל הארונות אצלי פורמייקה ואני היחידה שחולה (יש לי שותפות בריאות כמו שור) וכמו כן מכירה עוד בתים רבים בהם כל (או רוב) הריהוט מצופה פורמייקה.
לגבי ריסוס - ידוע שהוא עלול להיות מסוכן מאוד לבני אדם ולכל מי שנחשף אליו (מדהים שאנחנו מוכנים לאכול את זה אחר כך..) ואולי שווה באמת לחשוב על מעבר דירה, למרות שנשמע שבניתם לכם את בית חלומותיכם, כדי לשפר את איכות חייכם.
 
עוד משהו שחשוב לי להגיד - כן, את צודקת. תסמונות כמו תת"כ ופיברו נוטות להיות "פחי הזבל" של הרופאים, שזורקים לתוכם את כל מה שהם לא יודעים להסביר, ופעמים רבות זה פוטר אותם ממציאת תשובות אמיתיות לבעיות גדולות יותר.
 
עם כל זאת, ואחרי שכל זה נאמר, חשוב מאוד לזכור משהו חשוב:
תסמונת התשישות הכרונית היא בעיה אמיתית, שהוכרה לאחרונה אפילו כמחלה בצורה רשמית.
מה שזה אומר הוא, שברגע שאובחנת (ונשללו סיבות אחרות לאותן הבעיות), הסיכוי שתבריאי ממנה הוא, לצערנו הרב, די נמוך אם לא אפסי.
למדע אין היום הרבה ידע בנוגע למחלה הזו. לא מאין היא מגיעה ולא איך לרפא אותה, ולצערנו הרב, אנחנו גם די בתחתית רשימת "שרשרת המזון" של המחלות הנחקרות בעולם, כך שאין הרבה סיכוי שתימצא לה תרופה בקרוב.
אני שונאת להיות בתפקיד הזה, אבל זה נראה לי חשוב מאוד שתלמדי כן לקבל את המחלה ואת מציאותה בחייך, כי לא נראה שהיא תלך לאיזה מקום אחר בזמן הקרוב, ואילו לך יש חיים לחיות, וכדאי שתפיקי מהם את המירב..
 
כיף להכיר,
כלנית
ושאכן הבעיה שלך היא יותר "סביבתית" מאשר פנימית, ולכן כןחשוב לבדוק הכל ולהוציא את כל מה שלא בריא מהבית ומהחיים.
מאוד הסתקרנתי לקרוא שפרקטים הם לא בריאים. כל הבתים בארה"ב בנויים עם פרקטים (מניחה שגם בחו"לים רבים אחרים) ואין שם יותר חולים מאשר פה מבחינת אחוזים..
ומה רע בארונות פורמייקה? כל הארונות אצלי פורמייקה ואני היחידה שחולה (יש לי שותפות בריאות כמו שור) וכמו כן מכירה עוד בתים רבים בהם כל (או רוב) הריהוט מצופה פורמייקה.
לגבי ריסוס - ידוע שהוא עלול להיות מסוכן מאוד לבני אדם ולכל מי שנחשף אליו (מדהים שאנחנו מוכנים לאכול את זה אחר כך..) ואולי שווה באמת לחשוב על מעבר דירה, למרות שנשמע שבניתם לכם את בית חלומותיכם, כדי לשפר את איכות חייכם.
 
עוד משהו שחשוב לי להגיד - כן, את צודקת. תסמונות כמו תת"כ ופיברו נוטות להיות "פחי הזבל" של הרופאים, שזורקים לתוכם את כל מה שהם לא יודעים להסביר, ופעמים רבות זה פוטר אותם ממציאת תשובות אמיתיות לבעיות גדולות יותר.
 
עם כל זאת, ואחרי שכל זה נאמר, חשוב מאוד לזכור משהו חשוב:
תסמונת התשישות הכרונית היא בעיה אמיתית, שהוכרה לאחרונה אפילו כמחלה בצורה רשמית.
מה שזה אומר הוא, שברגע שאובחנת (ונשללו סיבות אחרות לאותן הבעיות), הסיכוי שתבריאי ממנה הוא, לצערנו הרב, די נמוך אם לא אפסי.
למדע אין היום הרבה ידע בנוגע למחלה הזו. לא מאין היא מגיעה ולא איך לרפא אותה, ולצערנו הרב, אנחנו גם די בתחתית רשימת "שרשרת המזון" של המחלות הנחקרות בעולם, כך שאין הרבה סיכוי שתימצא לה תרופה בקרוב.
אני שונאת להיות בתפקיד הזה, אבל זה נראה לי חשוב מאוד שתלמדי כן לקבל את המחלה ואת מציאותה בחייך, כי לא נראה שהיא תלך לאיזה מקום אחר בזמן הקרוב, ואילו לך יש חיים לחיות, וכדאי שתפיקי מהם את המירב..
 
כיף להכיר,
כלנית