הבדלים, שחוזרים על עצמם.תשובה לבועז ל.
1. אכן כך הקו "שווק" לציבור- 28 דקות מבניני האומה ל "תל-אביב" ההגנה. 2.לדעתי שותפים גורמי תחבורה שונים. זה ההבדל בין זמן תפעולי ל"זמן שיווקי".
למשל בקו בית שמש-תל אביב.
הבדלים, שחוזרים על עצמם.תשובה לבועז ל.
1. אכן כך הקו "שווק" לציבור- 28 דקות מבניני האומה ל "תל-אביב" ההגנה. 2.לדעתי שותפים גורמי תחבורה שונים. זה ההבדל בין זמן תפעולי ל"זמן שיווקי".
בקשר לקו תל אביב-חיפה.בבקשה, כמדומני שלפני חודשים מספר
דנו ארוכות בנושא, אשמח אם אחד מהחברים יביא קישור לשירשור הכולל הסבר . 160 קמ"ש נכון, אך לא לאורך כל הקטע, באזור כפר שמואל -הפיצול ממודיעין ליד מנהרה מס. 13 (הקשתות) והכניסה למסדרון נתב"ג למשל, אנו צפויים לנסיעה איטית למדי. 45 דקות אם כן, הוא זמן הנסיעה המשוער להבנתי, בין תחנת י"ם (בניני האומה) לתחנת ת"א מרכז . אגב גם היום חלק מהרכבות(IC3) בקו ת"א חיפה נוסעות במהירות של 140-160 קמ"ש אך רק בכמה קטעים ולא לאורך כל הקו שרבות בו הגבלות מהירות הן בשל מפגשים לא מוגנים, דהיינו אין הפרדה מפלסית , קשתות,עבודות אחזקה על המסילות , מצב טכני ירוד של המסילה בכמה וכמה קטעים, רכבת איטית הנוסעת לפני הרכבת המהירה וחוסמת את דרכה ועוד. .
אינדיקציה?אוטוטו חודשיים לפתיחת פאתי-מודועין
אז מה אומרת הסטטיסטיקה? כמה נוסעים יש, כמו נוסעים צפו שיהיו? ומה חושבים תושבי מודיעין על התחנה (למעט - "מתי יפתחו את מודיעין-מרכז???")
למה בכלל צריך את התחנה הזאת??אוטוטו חודשיים לפתיחת פאתי-מודועין
אז מה אומרת הסטטיסטיקה? כמה נוסעים יש, כמו נוסעים צפו שיהיו? ומה חושבים תושבי מודיעין על התחנה (למעט - "מתי יפתחו את מודיעין-מרכז???")
הקפצה...למה בכלל צריך את התחנה הזאת??
הרי בעוד חודשים ספורים תסתיים בניית התחנה בלב העיר מודיעין ולרוב משתמשי התחנה מקרב תושבי מודיעין יהיה הרבה יותר נוח להגיע אליה מאשר לפאתי מודיעין הנמצאת באמצע שוםמקום. אם התשובה היא שגוש ישובי מודיעין זקוק ליותר מאשר תחנה אחת ושלרבים לא נוח יהיה להיכנס למרכז העיר, אזי את תחנת פאתי מודיעין צריך היה למקם קצת מערבה - בהצטלבות דניאל עם הקו לירושלים. תחנת "פאתי דניאל" תוכל לשרת את כל מי שמגיע היום ברכבו ל"פאתי מודיעין הנוכחית", לשמש מעין תחנה אזורית עם גישה נוחה מכביש מס 1, והעיקר כתחנת החלפה בין שני הקווים. האם בעתיד כל הרכבות ממודיעין יעצרו הן ב"פאתי מודיעין" והן בצומת דניאל? נראה לי מגוחך. קיום אזור התעשייה העתידי של מודיעין (ליד מרכז ישפרו) לא נראה לי מצדיק את התחנה הזו. כמה מתושבי גוש דן (הנוסעים נגד הפקקים) יזדקקו לו? הרי יש להניח שרוב המועסקים יגיעו מהאזור עצמו. מכל מקום, אם יהיה צורך עתידי בתחנה זו (ואני בספק גדול) תמיד אפשר יהיה להקים אותה כמו שעושים עכשיו עם קרית אריה - אזור תעשייה חשוב יותר בסדרי גודל.
הקפצה 2הקפצה...
לפני שזה נעלם לעמוד השני...
שתי הבעיות העיקריות של פאתי מודיעיןאוטוטו חודשיים לפתיחת פאתי-מודועין
אז מה אומרת הסטטיסטיקה? כמה נוסעים יש, כמו נוסעים צפו שיהיו? ומה חושבים תושבי מודיעין על התחנה (למעט - "מתי יפתחו את מודיעין-מרכז???")
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.