אוטובוסים מפרקיים
אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?
אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?