אוטובוסים מפרקיים

מצב
הנושא נעול.

omersi

New member
אוטובוסים מפרקיים

אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?
 

omersi

New member
ה ק פ צ ה

אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?
ה ק פ צ ה
 

omersi

New member
עוד נסיון

אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?
עוד נסיון
ה ק פ צ ה.
 
צודק ! תוקמנה תחנות רכבת

עוד נסיון
ה ק פ צ ה.
צודק ! תוקמנה תחנות רכבת
במג'דל-כרום, בג'ת, באיבטין, באריאל, במעלה-אדומים, בורד-יריחו, בבית-צפאפא, בעימנואל, בבית-איקסא, בנילי, בבית-עור אל-תחתא, בכפר יאטה, בישוב סוסיא, ובכל מקום שרק אפשר !
 
כל הכבוד, אבייתר

צודק ! תוקמנה תחנות רכבת
במג'דל-כרום, בג'ת, באיבטין, באריאל, במעלה-אדומים, בורד-יריחו, בבית-צפאפא, בעימנואל, בבית-איקסא, בנילי, בבית-עור אל-תחתא, בכפר יאטה, בישוב סוסיא, ובכל מקום שרק אפשר !
כל הכבוד, אבייתר
תגיד? מה צילה הייתה אומרת? גדעון רייכר יודע? אתם משפחה? תגיד? למה אתה לא עובר לנאות חצצית ג' ועף כבר מהפורום?
 
אין לי מושג !!!

זה מתחזה

חסרה האות ע' במילה "הערב" בניק של הכותב
מה הפואנטה בכל מקרה?
אין לי מושג !!!
אני, קובי, הערב יענקלה לאן כנראה משפיע יותר מדי על משהו שהוא אישיות גבולית. בלשון פסיכולוגית זה נקרא border line personality. אוהד 11 וערן אייל (fireman), אנא, אני מתחנן בפניכם כבר יומיים. אנא חסמו ובמיידי את הפרובוקטורים הללו שגורמים לרוב חברי הפורום לחשוב שזה אני. אני מתחנן בפניכם. ב ב ק ש ה !
 

אורי404

New member
מצטרף להערב יענקל'ה לאן המקורי.

אין לי מושג !!!
אני, קובי, הערב יענקלה לאן כנראה משפיע יותר מדי על משהו שהוא אישיות גבולית. בלשון פסיכולוגית זה נקרא border line personality. אוהד 11 וערן אייל (fireman), אנא, אני מתחנן בפניכם כבר יומיים. אנא חסמו ובמיידי את הפרובוקטורים הללו שגורמים לרוב חברי הפורום לחשוב שזה אני. אני מתחנן בפניכם. ב ב ק ש ה !
מצטרף להערב יענקל'ה לאן המקורי.
כל זה גורם לו עוול, ואני מצטרף לבקשתו לחסום את השמות הדומים אליו.
 
כעיקרון נקווה להמון תחנות חדשות

צודק ! תוקמנה תחנות רכבת
במג'דל-כרום, בג'ת, באיבטין, באריאל, במעלה-אדומים, בורד-יריחו, בבית-צפאפא, בעימנואל, בבית-איקסא, בנילי, בבית-עור אל-תחתא, בכפר יאטה, בישוב סוסיא, ובכל מקום שרק אפשר !
כעיקרון נקווה להמון תחנות חדשות
בכל עיר ובכל ישוב יהודי וערבי ללא אפלייה ובאותם סטנדרטים בכל המגזרים. רכבת טובה מגיעה לכל יושבי הארץ ללא יוצא מן הכלל. בכל מקום בו דרים אנשים כמובן.
 
תוקם תחנת רכבת ברמת אביב ד'


עוד נסיון
ה ק פ צ ה.
תוקם תחנת רכבת ברמת אביב ד'

הכי חבל? שאף אחד מכם לא יכול לענות ברצינות לשאלות שאחרים מעלים. לעיתים זה "הערב יענקלה לאן" שדואג להרוס כל חלקה טובה, לפעמים זה "אביתר7777777" ששכח כנראה שהוא היה מהורסי הפורום במשך הרבה מאד זמן.(שאל את אורן מדוע הוא הפסיק לנהל את הפורום...) ההבדל בין שניהם הוא ש"הערב יענקלה לאן" מעולם לא התיימר לעשות "סולחה" (או בשם שאביתר נתן לזה, "הודנה") ואביתר כן. כנראה שאביתר לא מסוגל לעמוד בתנאים שהוא עצמו קבע.
 


תוקם תחנת רכבת ברמת אביב ד'

הכי חבל? שאף אחד מכם לא יכול לענות ברצינות לשאלות שאחרים מעלים. לעיתים זה "הערב יענקלה לאן" שדואג להרוס כל חלקה טובה, לפעמים זה "אביתר7777777" ששכח כנראה שהוא היה מהורסי הפורום במשך הרבה מאד זמן.(שאל את אורן מדוע הוא הפסיק לנהל את הפורום...) ההבדל בין שניהם הוא ש"הערב יענקלה לאן" מעולם לא התיימר לעשות "סולחה" (או בשם שאביתר נתן לזה, "הודנה") ואביתר כן. כנראה שאביתר לא מסוגל לעמוד בתנאים שהוא עצמו קבע.
 

ה דרומי

New member
תוקם תחנת רכבת בחרבת חי'זעה

אוטובוסים מפרקיים
מדוע לא מיבאים או לא מרכיבים אוטובוסים מפרקיים בעלי 4 דלתות? הרי אוטובוס שכזה יתאים יותר לקווים עמוסים בהם נוסעים רבים עוברים מרחקים קצרים, ובקווים רבים, זהו אכן המצב. זמן ההמתנה של אוטובוס שכזה בתחנה קצר לאין שיעור מזה של שלוש דלתות מאחר והוא מאפשר זרימה נוחה יותר של נוסעים בתוך הרכב, מבלי ליצור צוואר בקבוק במרכזו. האם היה נסיון עם דגם כזה בארץ? אם היה מדוע הוא נכשל?
תוקם תחנת רכבת בחרבת חי'זעה
 
בכיף ארז אחי ! גם בטבריה ובצפת !

תוקם תחנת רכבת בחרבת חי'זעה
בכיף ארז אחי ! גם בטבריה ובצפת !
גם בקיבוץ עינת ובמהרה באילת גם בנס-ציונה ובמהרה בחולונה גם במעלה-אדומים ובמהרה בנס-עמים גם בהתיישבות יתיר ופרברית כל שעה מ...בתיר גם במצפה-רמון ואקספרס חצות לרבת-עמון... גם בעמנואל וממוגנת בדרך לבית-אל... גם לטול-כרם ודו-קומתית בדרכה ל...שארם... גם למגדל העמק ותחנה גזעית בנווה-צדק... גם למטולה דרך עמק החולה... תחנה תקום ביוקנעם ומעטפות תוסענה מקיבוץ ניר-עם... גם לטבעון ומשם פרברית לקיבוץ האון... גם לירוחם גם למושב נוחם ולכל מקום בארץ תגיע בכיף מבלי להתעייף.........
 
תגיד -

בכיף ארז אחי ! גם בטבריה ובצפת !
גם בקיבוץ עינת ובמהרה באילת גם בנס-ציונה ובמהרה בחולונה גם במעלה-אדומים ובמהרה בנס-עמים גם בהתיישבות יתיר ופרברית כל שעה מ...בתיר גם במצפה-רמון ואקספרס חצות לרבת-עמון... גם בעמנואל וממוגנת בדרך לבית-אל... גם לטול-כרם ודו-קומתית בדרכה ל...שארם... גם למגדל העמק ותחנה גזעית בנווה-צדק... גם למטולה דרך עמק החולה... תחנה תקום ביוקנעם ומעטפות תוסענה מקיבוץ ניר-עם... גם לטבעון ומשם פרברית לקיבוץ האון... גם לירוחם גם למושב נוחם ולכל מקום בארץ תגיע בכיף מבלי להתעייף.........
תגיד -
אתה עושה הופעות בחתונות? איזו שירה יפה. רבותי - האיש יודע לקרוא מפה.
 
אמור לי - לץ -

כבוד הרב,
הוא עושה הופעות דוקא די מצליחות - אני נהניתי מהשיר האחרון שלו. ויהיה נחמד אם תסתום
אמור לי - לץ -
במה התשובה שלו, או שלך קשורות לשאלות שפתחו את השרשור הזה? האיש לא קיבל תשובה, למרות שהוא שאל שאלה עניינית. משום מה, אביתר666 החליט להיות מחריב הפורום התורן, וענה תשובה שכל קשר בינה לבין השאלה הוא מקרי ביותר. האם הוא יודע את התשובה? לדעתי כן. האם הוא חייב לענות? לא! האם הוא חייב להרוס כל חלקה טובה? כנראה שכן. חבל שאתה נגרר אחריו. לבד לא היית רושם את התגובות שלך.
 
לי אין שום מושג על אוטובוסים עם 4

אמור לי - לץ -
במה התשובה שלו, או שלך קשורות לשאלות שפתחו את השרשור הזה? האיש לא קיבל תשובה, למרות שהוא שאל שאלה עניינית. משום מה, אביתר666 החליט להיות מחריב הפורום התורן, וענה תשובה שכל קשר בינה לבין השאלה הוא מקרי ביותר. האם הוא יודע את התשובה? לדעתי כן. האם הוא חייב לענות? לא! האם הוא חייב להרוס כל חלקה טובה? כנראה שכן. חבל שאתה נגרר אחריו. לבד לא היית רושם את התגובות שלך.
לי אין שום מושג על אוטובוסים עם 4
דלתות, ואין לי איך לענות לו. אביתר הצחיק אותי, ואתה, נכנסת לשרשור עם ההתחזויות הטפשיות האלו, והשרשור, שבו לא הופיעה שום תשובה, נהרס ממילא ואל תאשים אותי על זה שאני כותב דברים שלא קשורים לשרשור, כי זה בדיוק מה שאתה עושה.
 
קודם כל ולפני הכל ביהוד


בכיף ארז אחי ! גם בטבריה ובצפת !
גם בקיבוץ עינת ובמהרה באילת גם בנס-ציונה ובמהרה בחולונה גם במעלה-אדומים ובמהרה בנס-עמים גם בהתיישבות יתיר ופרברית כל שעה מ...בתיר גם במצפה-רמון ואקספרס חצות לרבת-עמון... גם בעמנואל וממוגנת בדרך לבית-אל... גם לטול-כרם ודו-קומתית בדרכה ל...שארם... גם למגדל העמק ותחנה גזעית בנווה-צדק... גם למטולה דרך עמק החולה... תחנה תקום ביוקנעם ומעטפות תוסענה מקיבוץ ניר-עם... גם לטבעון ומשם פרברית לקיבוץ האון... גם לירוחם גם למושב נוחם ולכל מקום בארץ תגיע בכיף מבלי להתעייף.........
קודם כל ולפני הכל ביהוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה