אווף/:
אנשים ממצב? אחלה. אז ככה, יש לי כמה בעיות ואני אודה נורא נורא אם מישהו יקרא ויעזור.. (דרך אגב אני חמשושית) עכשיו, זה מתחיל בזה, שהשבוע יש לי 2 מבחנים שממש ממש חשוב לי להצליח בהם. אחד ביום רביעי אחד ביום שישי. אבל יש לנו בשבט מלא מלא דברים , וחוץ מהדברים האלה בלילה של שני אני הולכת לרוק עצמאות עד הבוקר, ובבוקר אני די ארצה לישון עד הצהריים....... אני רוצה ללכת להכלל אבל אני לא אספיק, אני לא יודעת על מה לוותר...אנלא יודעת אם אני אספיק ללמוד ואני מתה מפחד כי חשוב לי להספיק ... מה לעשות? עכשיו לחלק השני, אני צריכה להכין פעולה ליום שני בקשר ליום הזיכרון ...למישהו יש רעיונות? אני רק אציין שעוד לא עברנו מערך הדרכה ואין לי מושגגגג חוץ מזה, שאנחנו מחלקים נרות למשפחות שקולות, אנחנו עוברים מבית לבית ואנחנו לא בטוחים מה להגיד להם... מישהו? אני ממש מפחדת וזה נוראא מלחיץ אותי..... נ.ב אני שונאת את המורים שלי שבמקום לתת לנו לבלות ביום העצמאות אנחנו נשב ונלמד איך לסדר את הקליפות של האטום וכל מיני נוסחאות משעממות בפיזיקה......אררררר זהו הייתי חייבת לפרוק
אנשים ממצב? אחלה. אז ככה, יש לי כמה בעיות ואני אודה נורא נורא אם מישהו יקרא ויעזור.. (דרך אגב אני חמשושית) עכשיו, זה מתחיל בזה, שהשבוע יש לי 2 מבחנים שממש ממש חשוב לי להצליח בהם. אחד ביום רביעי אחד ביום שישי. אבל יש לנו בשבט מלא מלא דברים , וחוץ מהדברים האלה בלילה של שני אני הולכת לרוק עצמאות עד הבוקר, ובבוקר אני די ארצה לישון עד הצהריים....... אני רוצה ללכת להכלל אבל אני לא אספיק, אני לא יודעת על מה לוותר...אנלא יודעת אם אני אספיק ללמוד ואני מתה מפחד כי חשוב לי להספיק ... מה לעשות? עכשיו לחלק השני, אני צריכה להכין פעולה ליום שני בקשר ליום הזיכרון ...למישהו יש רעיונות? אני רק אציין שעוד לא עברנו מערך הדרכה ואין לי מושגגגג חוץ מזה, שאנחנו מחלקים נרות למשפחות שקולות, אנחנו עוברים מבית לבית ואנחנו לא בטוחים מה להגיד להם... מישהו? אני ממש מפחדת וזה נוראא מלחיץ אותי..... נ.ב אני שונאת את המורים שלי שבמקום לתת לנו לבלות ביום העצמאות אנחנו נשב ונלמד איך לסדר את הקליפות של האטום וכל מיני נוסחאות משעממות בפיזיקה......אררררר זהו הייתי חייבת לפרוק