אווף/:

puchit

New member
אווף/:

אנשים ממצב? אחלה. אז ככה, יש לי כמה בעיות ואני אודה נורא נורא אם מישהו יקרא ויעזור.. (דרך אגב אני חמשושית) עכשיו, זה מתחיל בזה, שהשבוע יש לי 2 מבחנים שממש ממש חשוב לי להצליח בהם. אחד ביום רביעי אחד ביום שישי. אבל יש לנו בשבט מלא מלא דברים , וחוץ מהדברים האלה בלילה של שני אני הולכת לרוק עצמאות עד הבוקר, ובבוקר אני די ארצה לישון עד הצהריים....... אני רוצה ללכת להכלל אבל אני לא אספיק, אני לא יודעת על מה לוותר...אנלא יודעת אם אני אספיק ללמוד ואני מתה מפחד כי חשוב לי להספיק ... מה לעשות? עכשיו לחלק השני, אני צריכה להכין פעולה ליום שני בקשר ליום הזיכרון ...למישהו יש רעיונות? אני רק אציין שעוד לא עברנו מערך הדרכה ואין לי מושגגגג חוץ מזה, שאנחנו מחלקים נרות למשפחות שקולות, אנחנו עוברים מבית לבית ואנחנו לא בטוחים מה להגיד להם... מישהו? אני ממש מפחדת וזה נוראא מלחיץ אותי..... נ.ב אני שונאת את המורים שלי שבמקום לתת לנו לבלות ביום העצמאות אנחנו נשב ונלמד איך לסדר את הקליפות של האטום וכל מיני נוסחאות משעממות בפיזיקה......אררררר זהו הייתי חייבת לפרוק
 

theone2468

New member
אוקי..אז אני אגיד לך מה היה אצלנו..

אוקי אז בערך 10 ילדים מהשכבה קנו כרטיסים לפיינל פור לפני איזה חצי שנה.....והחצי גמר הוא ביום חמישי. אז באנו אל המורה למדעים אותה חבורה של ילדים וביקשנו לדחות את המבחן. בהתחלה היא לא הסכימה בלה בלה בלהת אבל תתחנפי למורה אולי זה יעוזר ותנסי לדחות ביום יומים. עכשיו בקשר לכל שאר הדברים, תתכנני את הזמן טוב כדי שתוכלי להספיק כמעט ת כל מה שאת רוצה, ומקסימום דבר או שנים לא יהיה מה לעשות ותצטרכי לוותר עליו...!
 
אם רוצים - אפשר!

תאמיני בזה כי זה ככה...
את לא חייבת לוותר על כלום, ולהכל את יכולה להספיק! גם אני כזה אוהבת ליבכות ש"לחוץ לי" ואין לי זמן לחיות אבל בסוף הכל מסתדר יופי... תלכי לך לרוק עצמאות אבל פשוט אל תישני עד הצהריים, זה לא כזה וויתר גדול ואת תוכלי לחיות עם זה! תקומי ככה ב10-11 ותילמדי... ומורים זונות... ככה זה
תיתנחמי שלי יש יום רביעי מבחן בביולוגיה (יותר מגעיל מפיזיקה!) בחמישי מתכונת באנגלית (בימקום יום חופש לפני מתכונת תוקעים לנו מבחן!) שישי-שבת סמינר קיץ ובראשון מתכונת במחשבים... עוד לא חשבתי איך אני יצליח לחיות עם זה...
פעולה ליום הזיכרון - חכי אני יחשוב על זה...!
 

puchit

New member
ממ

מחר אני אנסה לדחות את המבחן... ועם הפעולה הסתדרתי..תודה
 
למעלה