אין קשר.
יש אלרגיות אביב. אמנם מעולם לא היו לי אלרגיות אביביות, אבל בימים האחרונה כמות האבקנים (מפרחי העצים כאן) היתה פי 9 ממה שמוגדר "רמה גבוהה מאוד", והעיניים דמעו וצרבו עד מאוד והכניסו הרבה מאוד כייסף ליצרנית קלאריטן. הגשם שוטף את כל האבקנים ומנקה את האוויר, וכך ביום החמים והנעים הבא, לא תהיה בעייה. הנה, למדת עוד משהו חדש
כמה נפלא שבארה"ב החלק של מזג האוויר תופס חצי ממהדורת החדשות...