אווווףףףףףף

w h a t e v e r

New member
../images/Emo5.gif

והכי באסה זה ש: 1) גשום היום חבל על הזמן 2) יום העצמאות ואנחנו כאן 3) האוטו התקלקל על הבוקר 4) התחזית קודרת ל 10 הימים הקרובים צריך עוד?
 

sashkashurik

New member
../images/Emo3.gif

1. יש לנו
וחמסין שחם חבל על הזמן!
2. אני בבית היום, יש לי עוד יומיים לעבוד + יום ראשון הבא ואז אני יוצאת לגמרי כבר לחופשת הלידה.
3. יום העצמאות ואנחנו כאן.
 

OrlyNL

New member
ולי יש מבחן ענק מחר ../images/Emo4.gif

ואין לי כוח ללמוד כברררררררר
 

noa0912

New member
גם לי!

אבל זה האחרון חביב (חוץ מאחד, בספרדית, שלא נחשב :p)... תודה לאל! שיגמר כבררררררררררררררררר!
 

az ma

New member
דפנה, אל תקשיבי לו... המשיכי...

מתחיל להיות juicy... אני מתחיל לרייר...
 

ננסנס

New member
../images/Emo2.gif אזמה... הייתכן וגם אתה ?

יוצא לנו מהארון בקרוב... ועוד הישר לזרועותיהם של השווארצעס?
 

Yaniv-DC

New member
איזה יום נהדר

היום אנחנו בחופשת יום הזיכרון מחר אנחנו בחופשת יום העצמאות מחר עושים לי מסיבה והפתעות יורד גשם וזה נ-ה-ד-ר, כי אין יותר אבקנים שמונעים ממני לשים עדשות ואחר כך עובדים ברביעי-חמישי ויוצאים לחופשת סוף השבוע. לה לה לה.
 
למעלה