אווווווווף

matash7

New member
יש המלצה לקלאב ספציפי?

או שכולם טובים?
או שפשוט לדבר עם מעוז?
 

warzu

New member
תלוי בתקציב שלך...

אני גם כמוך רציתי נורא לנסוע השנה ולא היה לי עם מי...
ובסוף הזמנתי לי קלאב מד ארקס אקסטרים ב 12.1
אתה מוזמן
אל תיכנע לייאוש ולחוסר היענות
 

matash7

New member
אפשר לשאול עלויות?

קיבלת המלצות על הקלאב?
יש בו משהו מיוחד שגרם לך לבחור בו?
 

warzu

New member
החל מ 1250 יורו וצפונה, לא כולל השכרת ציוד

אני הזמנתי בארקס כי הומלץ כטוב למתחילים ובשל עלות נמוכה יחסית.
אחכ המחירים נוסקים עד ל 2000 יורו.
יש קלאבים 3 קלשונים ו4 קלשונים - מה שמעיד על רמתו.
יש קלאבים עם ספא ובריכה וכו׳
אני חיפשתי שותף הרבה זמן ודווקא רציתי אוסטריה גם...... חבל
 

scubaski

New member
אהיה ב-VAL THORENS.

נוסע ב-5.1.עם עוד 5 חבר'ה (סביב גיל 50) ברמות שונות של גלישה ממתחיל עד מנוסה מאוד. בכל מקרה יהיו הרבה ישראלים בכל מועדון שתבחר. אם אתה רוצה רשת ביטחון נוסף אז אולי נתראה שם? בכיף!

מרקוס
 

davesh

New member
היה פה בחור לפני שבועיים-שלושה שפרסם הודעה

שהוא מארגן קבוצה למיירהופן סביב ה-1000 יורו.
אני הייתי מצטרף אליו אם לא הייתי כבר במיירהופן בשנתיים האחרות.

חשוב לציין שהלינה היא בדירה שכורה, ויש למשתתפי הקבוצה 2 תורנויות מטבח במהלך השבוע, שכן הארוחות הן בהכנה עצמית.
 

matash7

New member
ראיתי וגם שקלתי את הענין , אבל...

התאריכים.
ינואר , לא ממש בא לי.
מרץ , או יותר נכון סוף מרץ , יכול להיות קצת בעייתי מבחינת תנאים , לא?
למה לא בפברואר???
 

davesh

New member
כי בפברואר הוא לא יכול להציע את החבילה

במחיר הזה.
 

davesh

New member
אתה מציע באנדורה כמדומני ...

הבדל של שמיים וארץ בין אנדורה לאוסטריה.
אם הייתי צריך לבחור בין חופשה באוסטריה ב-1000 יורו, לבין חופשה באנדורה ב-500, עדיין הייתי מעדיף את אוסטריה.
 

natyh

New member
טעות קשה

בחיים לא אציע לאף אחד משונאי הגרועים ביותר את אנדורה .
בקירה היא בטלוניה חס וחלילה לבלבל עם אנדורה , בקירה זו קטלוניה ואל דה אראן , ולהזכירך קטלוניה היא אמפרית ספורט , לא זוכר מתי היתה אלופת אירופה בכדורגל מאוסטריה עם כל הכבוד ויש כבוד .

וכן אני מתעסק בעוד כמה ענפי ספורט כמו דאיה למשל ששם האוסטרים טובים מאד , ועדיין הספרדים לא פחות טובים .
 

davesh

New member
עוד יותר גרוע ...

אני עדיין לא הבנתי אם אתה מציע חופשת סקי או חופשה להפרחת טייארות ...
 

natyh

New member
אם לא הבנת אז ...

כנראה שזה לא היה מיועד עבורך , אגב אני לא מציע חופשה ,רק אמרתי שניתן לארגן במחירים הללו , אני לא מציע .

בקירה מציעה
!
 

norco

New member
לא בעיה לנסוע לבד

יש לי חבר שטס לבד לבנסקו וממש בסוף העונה, אמצע מרץ.

הבחור היה בן 24, נפגש שם עם כמה ישראלים ודוקא התחבר לאב בן 45 ובנו בן ה12. גלשו תמיד ביחד ובילו חלק מהערבים במסעדות...מה גם שהוא שמר איתם על קשר ואפילו הזמינו אותו לארוחה פה בארץ מספר חודשים לאחר שחזרו מהחופשה.

למצוא אנשים תמיד אפשר, גם לא בהכרח ישראלים.

במיוחד אם אתה ביישן, הזדמנות מעולה לנסות להיפתח כלפי אחרים.

בהצלחה!
 

o h a d d

New member
אם תגיע לקלאב מד בסאן מוריץ ב 19 לינואר

אז תוכל לפגוש אותי שם
 
למעלה