אווווווווף

matash7

New member
אווווווווף

די , אני מתחיל להתייאש.
רוצה לנסוע לחופשת סקי ופשוט לא מצליח להחליט לאן, ואין לי עם מי.
זו תהיה החופשה השלישית שלי.
שנה שעברה הייתי לבד שבוע בבנסקו אחרי ההמלצה של מרסלו ( שהייתה מצויינת )
אבל , לבד , שוב , לא בא לי.
עד עכשיו לא הצלחתי למצוא שותף.
ולגבי אתר, בא לי אוסטריה, בא לי אתר כיפי, שאוכל לפגוש בו אנשים כיפים ולהנות, אפילו אם אהיה לבד.
אבל אם לבד , אז אולי שוב בנסקו להתאמן עוד על הגלישה שלי ( סנובורד )
בקיצור מבולבל.
מי עוזר לי?
 

shac

New member
שניה עם הייאוש שם..

א. את יכולה לכתוב את הגיל ורמת הגלישה שלך פה בהודעה בפורום ואולי למישהו/מישהי זה מתאים.

ב. בלוח של למטייל אין מקום לחיפוש שותפים לנסיעות כאלו?

ג. תמשיכי לחפש... זה ספורט שתופס יותר ויותר פופולאריות, בסוף איפשהוא (עבודה, לימודים, חבר של חבר...) מוצאים.

בהצלחה
 

matash7

New member
אני חייב להבין מה כתבתי שהבנת שאני בחורה :)

ולענין.
פרסמתי פה בלוח ולא הצליח.
במטייל זה רעיון טוב.יבוצע
וחברים שלי או לא יכולים ( אילוצי משפחה \ כסף ) או לא רוצים ( לא ממש מבין אותם )
בקיצור, מתבאס מזה, בסוף אסע!!!
למישהו יש המלצה לאן?
ותודה על התמיכה המהירה, ממש מחמם לה את הלב :)
 

alonaski

New member
באמת... הוא כתב בפירוש שהוא מיואש!

זו התכונה הכי גברי שאני מכירה!!! נשים הן סופר-וומן!!! לעולם לא אומרות נואש!! (ראו: הלן קלר כאילו?!...)
 

z x 7 r

New member
למה להתיאש? מלא אנשים מחפשים פה שותפים

מקסימום נוסעים לאיזה קלאב מד או משהו כזה - לא חסר.
מבחינת הלהחליט - אם אין משהו סגור אז מה זה משנה לאן לנסוע?
 
את יכולה להצטרף אלינו

אני וחברי בני 44 נוסעים לזאלבך אוסטריה בתאריך 18/1..מלון אלפין קלאב..אם תרצי תוכלי להצטרף בכיף. אתן לך פרטים נוספים במידה ותהיה מעוניינת
 

the magnificent

New member
בן כמה אתה?

אם מותר לשאול. אני לא מכיר טוב אתרים באירופה אבל מנחש שזה כמו בארה"ב. יש אתרים עם אוכלוסייה יותר צעירה ואתרים עם יותר מבוגרת. סביר שתמצא אנשים מעניינים באתר שבו הרוב דומים לך.
 

matash7

New member
למה ככה , למה?

בסך הכול התכוונתי שאומנם אני כבר בן 39 אבל מרגיש הרבה יותר צעיר ( יש האומרים שגם נראה כזה :) )
 

natyh

New member
שלחתי לך המלצה על האתר הסודי ....


אני לא מגלה איפה זה , או איך מגיעים לשם , אבל אם תגיע לשם תמצא אותי ותמצא חיוך גדול.... , האמת לא חושב שצריך יותר מזה כולם מחיכים שם .


http://www.youtube.com/watch?v=_5nyGeI1oM8
 
סע לקלאב

בקלאב מד יש אווירה של ביחד.
יש שיעורים קבוצתיים כל היום, אתה גולש עם עוד חבר'ה ברמה שלך ושם אתה יכול להתחיל ליצור קשרים.

אתה יכול ליצור קשרים גם במהלך הארוחות, פשוט מתיישבים ליד אחרים, ואחרים מתיישבים לידך, זה מקובל בקלאב מד. ובערב אתה יורד לשתות, ויש עוד הרבה כמוך.
 
למעלה