אווווווווף
די , אני מתחיל להתייאש.
רוצה לנסוע לחופשת סקי ופשוט לא מצליח להחליט לאן, ואין לי עם מי.
זו תהיה החופשה השלישית שלי.
שנה שעברה הייתי לבד שבוע בבנסקו אחרי ההמלצה של מרסלו ( שהייתה מצויינת )
אבל , לבד , שוב , לא בא לי.
עד עכשיו לא הצלחתי למצוא שותף.
ולגבי אתר, בא לי אוסטריה, בא לי אתר כיפי, שאוכל לפגוש בו אנשים כיפים ולהנות, אפילו אם אהיה לבד.
אבל אם לבד , אז אולי שוב בנסקו להתאמן עוד על הגלישה שלי ( סנובורד )
בקיצור מבולבל.
מי עוזר לי?
די , אני מתחיל להתייאש.
רוצה לנסוע לחופשת סקי ופשוט לא מצליח להחליט לאן, ואין לי עם מי.
זו תהיה החופשה השלישית שלי.
שנה שעברה הייתי לבד שבוע בבנסקו אחרי ההמלצה של מרסלו ( שהייתה מצויינת )
אבל , לבד , שוב , לא בא לי.
עד עכשיו לא הצלחתי למצוא שותף.
ולגבי אתר, בא לי אוסטריה, בא לי אתר כיפי, שאוכל לפגוש בו אנשים כיפים ולהנות, אפילו אם אהיה לבד.
אבל אם לבד , אז אולי שוב בנסקו להתאמן עוד על הגלישה שלי ( סנובורד )
בקיצור מבולבל.
מי עוזר לי?