אוהבים קוטלים - למשרת מנהל הפורום!!

אוהבים קוטלים - למשרת מנהל הפורום!!

מנהל פורום יקר (אלני) אני מציע עצמי להתמודדות על משרת מנהל הפורום. שנים שהקיליה שלי במיעוט וזוכה רק להשפלות מי שהיו פעם מיעוט אבקש לעשות צדק ולשקול מתן הזמנות לניהול הפורום על ידי!! בכבוד רב
 
תיקונים בהודעה הנרגשת הקודמת

הקהילייה במקום קיליה ממי במקום מי הזדמנות במקום הזמנות תודה בשנית
 
"אוהפים"?אתה בז לעגה הערבית מיזרחית

יופי ! אז אתה שייך לאירופאים שצורם להם המבטא הזה!! נ.ב אם אפשר אז גם תנסה בלי חחחחית גרונית ו עעעין זוועתית. וככה תהיה ממש ממש אירופאי!! ואם אפשר גם שאתה וקהילייתך מדברים - אז בשקט יותר. ובלי פלאפונים, ובלי לירוק, אה, וגם בלי לקלל הבנת חיה?
 

דור*

New member
אולי כן באמת

באמת מדוע שלא ננקוט באפלייה מתקנת גם לבדואים מותר לנהל פורום - אכן תהא זאת דמוקרטיה לדוגמא.
 

המבשר

New member
גם אפליה מתקנת לטובת קוטלים הברברי

זו עדיין אפליה שהיא אפליה אסורה
 

טקילה

New member
אני בעד-אבל בלי זכות מחיקה

לא תוכל להתמודד בקהל האוביקטיבי שישסה בך כלבי בולדוג גדולים
 

וינטו

New member
ומה תעשה אם יתברר שרב הגולשים ../images/Emo28.gif

הם דוקא שחורים?תירה בהם?
 
פגעת בי מאוד מאוד, אתה צודק

גם בתוכניות כמו ,יש (או אין) עם מי לדבר הרוב שחורים. ואני? אני כבר לא יכול לעשות כלום, רקלבכות מכעס עלבון וכאב רק לרתוח על כפויי הטובה המיזרחיים שהשתלטו על כל חלקה שהייתה טובה כאן פעם ואף אחד כבר לא משמיע אמיתות אלו ברבים, הפכנו להיות שפנים, אפסים גדולים. מנסים להעתיק הקונפליקט האמיתי מהמאבק בין התרבות המיזרחית לתרבות המערבית למישורים אחרים כמו: דתיים וחילוניים, ימן ושמאל וכד´. הנה, הוויכוח המדובר כיום - שירות חילות, הרי ברור שהמאבק הוא לא דתי חילוני אלא גישה לנשים של המיזרחיים לעומת המערביים (וחבל שחברות הפורום הנכבדות לא מבינות זאת) ומעניין שכלל המתנגדים ש ה צ ה י ר ו בתוכנית כי הם ל א דתיים ואשר התנגדו לשירות הבנות כקרביות היו .. מיזרחיים.. ובחירתו של פרס לעומת קצב?? הרי זה ברור שהיה על רקע תרבותי?? אז אתה פגעת בנקודה הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי רגישה שלי!! אני שייך לעולם הולך ונעלם ואין כמעט מה לעשות!!
 

וינטו

New member
תראה לגביך חשוב מאד לציין שקבלת ../images/Emo46.gif

אכסניה יוצאת מהכלל להביע דעותיך הגזעניות כלפי יהודים ואתה חוזר על כך שוב ושוב. אין זה אלא מכך שהמקרא מנהל הפורום הוא בן דמותך ולשניכם אין כל מקום כאן. כתיבה בנוסח כתיבתך אילו היתה מתפרסמת בכל מקום אחר-היית מואשם באנטישמיות ונשלח לכלא עם מי שנתן לך פתחון פה. לא אטיף לך מוסר-זה רק ידרבן אותך מכל מקום מצידי רצוי שמישהו יקרקף אותך ובאותה ההזדמנות יבדוק את תכולת מוחך
 
המאבק הוא בין היהודים למוסלמים

ובני בריתם. מי שידבוק ביהדות בסופו של דבר ייעצב את התרבות בסממנים הטובים לו... היהדות היא המובילה בנושא התרבות, מי שרואה את עצמו מזרחי או מערבי לפני שרואה עצמו יהודי, ייאלץ בסופו של דבר להעתיק את עצמו חזרה למקום ממנו בא. פה זה א"י ששייכת לעם ישראל. הרבה לפני שנולד המוסלמי והערבי והסמולני הראשון כבר היינו פה בא"י היהודים וכך עד היום ברציפות שמרנו על המקום על ירושלים.
 
למעלה