אז לא נהגת בפורסטר, בדיוק כמו שחשבתי...
נהגת ברכב שונה לחלוטין מהפורסטר הנוכחי, לפני שש שנים. ולגבי המחמאות שאתה מחלק לעצמך בכזו נדיבות - מי שנהג עם לחץ אוויר 50 בלי להבין בכלל מה המשמעות, כדאי שיצטנע, לפחות קצת.
אז בוא נראה מה היה לנו, בשורה התחתונה - בצד אחד רכב לא רלוונטי עליו נהגת לפני שש שנים, בצד השני רכב שאותו רק ראית פעם, ובשורה התחתונה פסיקות נחרצות לגבי מי עדיף בנהיגה ספורטיבית...
וכאילו זה לא מספיק תלויש, החלטת שמה שקובע ספורטיביות של רכב זה מרכז הכובד של המנוע - רכיב ששוקל בדרך כלל פחות מעשרה אחוז ממשקל הרכב הכולל - והתעלמת מכמה וכמה פרמטרים חשובים יותר כמו מתלים והיגוי.
ואחרי זה אתה שואל על מה אני קופץ? ההודעה שלך היא תמצית הבולשיט - הררי מילים והגיגים על סמך אמונות ו"נראה לי", מבלי שיש לך מידע מוצק שמגבה איזו מהטענות שלך.
ולידיעה, סתם בשביל הכיף - לסובארו פורסטר האוטומטי מערכת הנעה כפולה מהסוג הנפוץ, בדיוק כמו לרוב רכבי הפנאי בארץ. מערכת המבוססת על הנעה קדמית עם מערכת מצמדים נשלטת אלקטרונית שמעבירה כח לאחור לפי הצורך. שום דבר מיוחד. הוא גם ממש לא אחד המרווחים בקבוצה. ולגבי האיכות... נו, שיהיה.
בקיצור, נסה לאמץ כלל פשוט - דבר על סמך ידע, עדיף אישי. לפני שאתה קובע מי מבין שני כלי רכב טוב יותר, דאג לנהוג על שניהם. זה המינימום המתבקש.