אובד עצות
מבקר כאן בפורום באופן פסיבי מזה זמן. התחלתי באימוני קראטה לפני כ-8 חודשים ואני מתקדם ומוצא בהם עניין וכיף אמיתי. תרגילי הגמישות והכושר כמו האימונים עצמם מאוד נחמדים. אני כנראה לא אובייקטיבי אבל חש חובה לומר זאת, השיטה נראית לי די מתאימה וקולעת לאשיות שלי. לא אפרט בקשר אליה ומיד יובן מדוע. בעת ההרשמה נתבקשתי לשלם ל-3 חודשים מראש לאימונים , שילמתי עבור חליפה, מגינים למיניהם וכן שילמתי בנפרד לביטוח ב"הפועל". כל זה נעשה מול הסנסאיי שלי. לפני כחודשיים נפגעתי במהלך אימון בקרסול וברצועות סביב לו (במקרה מי שפגע בי היה הסנסאיי , בלי כוונה זדונית כמובן). הייתי מושבת מהליכה במשך כשבוע ומעבודה כחודש. עד היום אני הולך עם רצועה תומכת וחש כאבים בעלייה במדרגות אחרי אימון וכו'. הקיצר , ביקשתי לקבל את פרטי פוליסת הביטוח שלי על מנת להתנהל מולם בכל הקשור לפיצוי ולאחריות שלהם להחמרה בעתיד. הסנסאיי בכל מיני סיבות ניסה להניא אותי מכך וטען שכדאי לי יותר לתבוע את צד ג' של המועדון ולא את ה"פועל" , הוא טען שהפועל ישלמו לי 700 ₪ לשבוע וזו סתם פוליסה ועוד ועוד. ממש בתוקף ובלי להתייאש לא מסר לי את פרטי הפוליסה ב"הפועל" אלא הפנה אותי לתבוע את צד ג' של הדוג'ו. הרגשתי משהו לא תקין אבל התקשתי להאמין שזה מה שהסנסאיי שלי עושה (אני מאוד מכבד אותו , וחושב שהוא מצוין בתחומו). סוכן הביטוח שלי שוחח אתמול עם סוכן הביטוח של המכון וביקש להבין את העניין , התשובה של הסוכן של המכון הייתה מוחצת ולא השתמעה לשתי פנים: "מה אתה רוצה , אין ל-XXXX (הסנסאיי) פוליסה ומעולם לא עשה פוליסה בהפועל , זאת הסיבה שהוא מנפנף את YYYY (אותי)". מאז אני מתקשה לחשוב בכלל. יותר מהעובדה שאין לי את מי לתבוע (לא יודע מה יצא מהצד ג' של הדוג'ו) , הסנסאיי שלי תיחמן בגדול ויש לי משבר אמון גדול וחריף. מוסיפה לתחושה המגעילה הזו הידיעה כי בדוג'ו מתאמנים לא מעט אנשים וילדים , האם הם יודעים כי גם להם אין ביטוח ב"הפועל" ???? אני רוצה להמשיך להתאמן , קשה לי איתו , קשה לי הידיעה. זה ממש לא קשור בכסף ,ממש לא. זה חוסר אמינות מוחלט של מי שמתיימר ללמד אותך חוץ מקראטה גם משהו בקשר לחיים ולהתנהגות. אני שואל את עצמי איך הוא לוקח את הסיכון הזה והולך לישון טוב כאשר הוא לא מבטח את התלמידים שלו , אלא לוקח את הכסף שגבהה מהם למטרה זו לעצמו. מדהים ממש. לא רוצה לפתוח דיון של השמצות , אני לא מעוניין, ולכן לא מסרתי כל סימן מזהה. אולי זה יאפשר לאנשים כאן להתייחס לעניין ברצינות ולחוות את דעתם בעניין כקולגות , כחברים וכמדריכים. יום טוב
מבקר כאן בפורום באופן פסיבי מזה זמן. התחלתי באימוני קראטה לפני כ-8 חודשים ואני מתקדם ומוצא בהם עניין וכיף אמיתי. תרגילי הגמישות והכושר כמו האימונים עצמם מאוד נחמדים. אני כנראה לא אובייקטיבי אבל חש חובה לומר זאת, השיטה נראית לי די מתאימה וקולעת לאשיות שלי. לא אפרט בקשר אליה ומיד יובן מדוע. בעת ההרשמה נתבקשתי לשלם ל-3 חודשים מראש לאימונים , שילמתי עבור חליפה, מגינים למיניהם וכן שילמתי בנפרד לביטוח ב"הפועל". כל זה נעשה מול הסנסאיי שלי. לפני כחודשיים נפגעתי במהלך אימון בקרסול וברצועות סביב לו (במקרה מי שפגע בי היה הסנסאיי , בלי כוונה זדונית כמובן). הייתי מושבת מהליכה במשך כשבוע ומעבודה כחודש. עד היום אני הולך עם רצועה תומכת וחש כאבים בעלייה במדרגות אחרי אימון וכו'. הקיצר , ביקשתי לקבל את פרטי פוליסת הביטוח שלי על מנת להתנהל מולם בכל הקשור לפיצוי ולאחריות שלהם להחמרה בעתיד. הסנסאיי בכל מיני סיבות ניסה להניא אותי מכך וטען שכדאי לי יותר לתבוע את צד ג' של המועדון ולא את ה"פועל" , הוא טען שהפועל ישלמו לי 700 ₪ לשבוע וזו סתם פוליסה ועוד ועוד. ממש בתוקף ובלי להתייאש לא מסר לי את פרטי הפוליסה ב"הפועל" אלא הפנה אותי לתבוע את צד ג' של הדוג'ו. הרגשתי משהו לא תקין אבל התקשתי להאמין שזה מה שהסנסאיי שלי עושה (אני מאוד מכבד אותו , וחושב שהוא מצוין בתחומו). סוכן הביטוח שלי שוחח אתמול עם סוכן הביטוח של המכון וביקש להבין את העניין , התשובה של הסוכן של המכון הייתה מוחצת ולא השתמעה לשתי פנים: "מה אתה רוצה , אין ל-XXXX (הסנסאיי) פוליסה ומעולם לא עשה פוליסה בהפועל , זאת הסיבה שהוא מנפנף את YYYY (אותי)". מאז אני מתקשה לחשוב בכלל. יותר מהעובדה שאין לי את מי לתבוע (לא יודע מה יצא מהצד ג' של הדוג'ו) , הסנסאיי שלי תיחמן בגדול ויש לי משבר אמון גדול וחריף. מוסיפה לתחושה המגעילה הזו הידיעה כי בדוג'ו מתאמנים לא מעט אנשים וילדים , האם הם יודעים כי גם להם אין ביטוח ב"הפועל" ???? אני רוצה להמשיך להתאמן , קשה לי איתו , קשה לי הידיעה. זה ממש לא קשור בכסף ,ממש לא. זה חוסר אמינות מוחלט של מי שמתיימר ללמד אותך חוץ מקראטה גם משהו בקשר לחיים ולהתנהגות. אני שואל את עצמי איך הוא לוקח את הסיכון הזה והולך לישון טוב כאשר הוא לא מבטח את התלמידים שלו , אלא לוקח את הכסף שגבהה מהם למטרה זו לעצמו. מדהים ממש. לא רוצה לפתוח דיון של השמצות , אני לא מעוניין, ולכן לא מסרתי כל סימן מזהה. אולי זה יאפשר לאנשים כאן להתייחס לעניין ברצינות ולחוות את דעתם בעניין כקולגות , כחברים וכמדריכים. יום טוב