dark angel17
New member
אובדת עצות (טריגר)
המזל בהחלט היום בבוקר החליט להאיר לי פנים, סוף כל סוף יש לי משהו טוב לחשוב עליו אך אני מפחדת... אני לא מסוגלת לחיות מתחת לאותה קורת גג עם האיש שפגע בי, ואז הידיד הכי טוב שלי העלה בי רעיון "בית השאנטי" בהתחלה נבהלתי מהרעיון, לעזוב? את העיר שלי, דבר שאני רוצה לעשות מאז שאני זוכרת את עצמי, פעמים כה רבות ברחתי מהבית, הסתכבתי עם המון אנשים הכל על מנת לא לחזור הביתה... ועכשיו יש פתרון, ואני לא יודעת מה לעשות... להתעייץ עם הפסיכית אני לא יכולה כי היא תהיה נגד, היא טוענת שעליו לצאת מהבית אך למה הם לא מבינים שרע לי כאן? שאני רוצה לעזוב... אני רוצה ללכת, אך מפחדת להתחיל הכל מהתחלה, את החיים שלי... אם מישהו יקרא את זה, אולי לכם יהיו עצות למעני... בבקשה מתחנת בפניכם אל תנטשו אותי גם אתם סנדרה
המזל בהחלט היום בבוקר החליט להאיר לי פנים, סוף כל סוף יש לי משהו טוב לחשוב עליו אך אני מפחדת... אני לא מסוגלת לחיות מתחת לאותה קורת גג עם האיש שפגע בי, ואז הידיד הכי טוב שלי העלה בי רעיון "בית השאנטי" בהתחלה נבהלתי מהרעיון, לעזוב? את העיר שלי, דבר שאני רוצה לעשות מאז שאני זוכרת את עצמי, פעמים כה רבות ברחתי מהבית, הסתכבתי עם המון אנשים הכל על מנת לא לחזור הביתה... ועכשיו יש פתרון, ואני לא יודעת מה לעשות... להתעייץ עם הפסיכית אני לא יכולה כי היא תהיה נגד, היא טוענת שעליו לצאת מהבית אך למה הם לא מבינים שרע לי כאן? שאני רוצה לעזוב... אני רוצה ללכת, אך מפחדת להתחיל הכל מהתחלה, את החיים שלי... אם מישהו יקרא את זה, אולי לכם יהיו עצות למעני... בבקשה מתחנת בפניכם אל תנטשו אותי גם אתם סנדרה