בני גורן מלך המספרים
New member
אהממ... שאלללון!
השאלון בלשון זכר אך מיועד ל-2 המינים כמובן...
מה המצב?
תעצום עיניים, תפתח. איזה צבע ראית ראשון?
אתה לומד נהיגה?
כבר עברת טסט?
אם אתה לומד- באיזה שיעור?
אם עברת טסט- באיזה מס'?
באיזה אזור בארץ תגור?
איזה סוג בגדים אתה נוהג ללבוש?
מה המילה האחרונה שאמרת?
מה יש על מסך הפלא' שלך?
מה זה "סחיש" (זה בעברית!!)?
עשית פסיכומטרי?
מה עדיף:מתמטיקה או אנגלית?
כדורגל או כדרוסל?
אימיול או קאזה?
אייסי או מסנג'ר?
אייס או פרוזן?
איזה מקצוע תלמד באוניברסיטה?
איזה חיה אתה הכי אוהב?
ואיזה פרי?
ואיזה ירק?
ואיזה זוג גרביים?
אתה ישן עם דובי?
איזה שיר ערש אמא היתה שרה לך כשהיית קטן?
הספר שקראת והכי השפיע עליך?
המאורע שהכי השפיע עליך בחיים?
סרט אהוב?
מה השיעור האחרון שלמדת היום? (בבי"ס)
אתה גר בבנין או בבית צמוד קרקע?
אתה רוכב על אופנים?
כמה היה הכי הרבה זמן שהיית לבד (עם חברים, לא עם המשפחה)?
מתי?
ראית הארי פוטר 4?
שווה לבזבז על זה כרטיס?
מה המוצא (עדה) שלך?
נולדת בארץ?
באיזה בית חולים?
וכמה שקלת?
איזה מס' אתה במשפחה?
כמה אחים יש לך?
שירתת/תשרת קרבי בצבא?
באיזה שעה הלכת לישון אתמול?
מה הדבר הכי מפדח שקרה לך בחיים?
איזה בנאדם אתה מ-מ-ש שונא?
למה?
אתה מעשן?
יש לך חברה?
איך קוראים לה?
מה הדרך שלא תרצה למות בה?
איזה חיה היית רוצה להיות?
למה לא נמלה?
כמה זוגות נעליים יש לך בעונה?
מה השם הכי מוזר ששמעת?
ומהי המילה הכי מוזרה בעברית? אממ.. וזהו. לילה טוב.