כן
הצטרפות לקבוצה עולה כסף... תשלום חד פעמי כל שנה בשביל להירשם לאיגוד שזה 120 ש"ח אני חושב. ותשלום חודשי לקבוצה שזה אצלי לפחות 110 שקל. עכשיו ההנחנות שדיברתי עליהן אצל הקבוצה רוזן ומינץ הם בחנות רוזן ומינץ. בגלל שהחנות היא ספונסר של הקבוצה אז חברי הקבוצה נהנים מהנחות רבות וטובות. לתת לך את הטלפון של המאמן?