אהלן לכולם

Nicki

New member
אהלן לכולם

אני חדשה בפורום ומאוד שמחתי לגלות על קיומו... האם יש פעילות עניפה בארץ של רכיבת אופניים? אני אישית רוכבת לא מקצועית. האם חובה לנסוע מרחקים נכבדים בקבוצה או לפחות זוג?
 

bianchi

New member
כן צריך ../images/Emo70.gif ../images/Emo62.gif

כדי להתחרות או לפחות ללכת למחנות אימונים צריך לנסוע הרבה. כמו לתחרות בכפר סולד או לסדום!!!!!!!!!!!!!!!.
 

Lance_Armstrong

New member
זה תלוי

זה תלוי במטרות שלך... וזה תלוי גם על איזו רכיבה את מדברת... אני אדבר בהודעה על כביש למרות שזה פחות או יותר מתקשר גם לשטח. אם המטרה שלך זה להגיע רחוק, לצאת בין הראשונים בתחרויות. את צריכה להיות בקבוצה עם מאמן ולא משנה מה הרמה שלך. את לאט לאט תעלי ברמה. אם המטרה שלך זה לטייל בארץ. תמיד טוב לעשות טיולים כאלו עם עוד מישהו למה לבד זה משעמם פחד... יש המון רוכבים שעושים טיולים. רק צריך למצוא אותם. אז יש לך את האפשרות של תחרויות וזה לקרוע את עצמך או יש לך את האפשרות של טיולים שזה לאט לאט מאוד כייפי וחברתי וגם לא מחייב מרחקים מפחידים. החלטה שלך
מקווה שעזרתי.
 

Nicki

New member
תודה...

ועוד שאלה - ידוע למישהו על קבוצת רכיבה ברמת גן שלא נוסעת רק בשבתות?
 

Lance_Armstrong

New member
את יכולה לשאול את איגוד האופניים

תשלחי להם אי מייל לכתובת הבאה: [email protected] אם אני לא טועה אחד בשם יעקב יענה לך. מזכ"ל האיגוד. הוא יתן לך את הקבוצות ברמת גן עם טלפונים והכל. אבל תשאלי גם קבוצות באזור שמתאמנות...
 

Lance_Armstrong

New member
דר"א יש את הקבוצה

רוזן ומינץ שהם בת"א אומנם אבל זה לא רחוק מרמת גן בכלל... והם גם קבוצה עם שם טוב והנחות רבות. בהצלחה, איתי.
 

Nicki

New member
Lance יקר

אני מצטטת:"...והנחות רבות" (לקוח מתגובתך לשאלתי) על אילו הנחות דיברת בדיוק? האם הצטרופת למועדון רוכבים כרוכה בתשלום?
 

Lance_Armstrong

New member
כן

הצטרפות לקבוצה עולה כסף... תשלום חד פעמי כל שנה בשביל להירשם לאיגוד שזה 120 ש"ח אני חושב. ותשלום חודשי לקבוצה שזה אצלי לפחות 110 שקל. עכשיו ההנחנות שדיברתי עליהן אצל הקבוצה רוזן ומינץ הם בחנות רוזן ומינץ. בגלל שהחנות היא ספונסר של הקבוצה אז חברי הקבוצה נהנים מהנחות רבות וטובות. לתת לך את הטלפון של המאמן?
 

Nicki

New member
כן

אני אשמח. אני צריכה להיו מקצועענית כדי להיות בקבוצה? האם החברות בקבוצה נותנת לי משהו? כלומר על מה בעצם משלמים?
 

Lance_Armstrong

New member
אז ככה

את לא חייבת להיות מקצוענית בשביל להיות בקבוצה נתחיל מזה. המאמן רואה את היכולות שלך רואה מה את משוגלת נותן לך תוכניות אימון שאת צריכה לעבוד עליה וכך תמישי הלאה ותעלי ברמות. רק שתדעי שבהתחלה זה קשה אבל אסור לפרוש! האם חברות בקבוצה נותנת משהו? בוודאי. היא נותנת אפילו כמה דברים. 1. את לא רוכבת לבד ואת רוכבת עם אנשים שבעמם הם באותו ראש כמוך וזה מוסיף הרבה. 2. חברות בקבוצה מעלה לך את הרמה בהרבה מאשר רוכבת אופניים עצמאית. על מה משלמים? משלמים למאמן על זמנו שהוא מקדיש לקבוצה ועל הדלק שלוקח לו להגיע לאימון ועל העבודה עצמה שהוא עושה בשבילכם הרוכבים בקבוצה שלו. עוד שאלות? אני אשמח לענות
 

Lance_Armstrong

New member
זה מה שקורה כשעסוקים... לא

מסתכלים כ"כ על מה שכותבים ולא מרוכזים...
אבל אתם בטח תגידו תרוצים תרוצים
 
למעלה