הי אלוהימית
אז קודם כל אני מבולבל מכל מיני אלוהימיות שניקרות בדרכי, (על המדרכה ממול, או בספסל שמאחורי באוטובוס, כאילו דוקא) וגאאאאם אני קצאאאת מבולבולבל מזה שאין לי אלוהים פתאום, שינחה, שיראה את הדרך,שנוכל להניע את אגנינו מעדנות בעת שיחתנו עימו. וחוץ מזה, לו יכולתי להעלות את בלבולי על הכתב, היה זה גורע ממעמדי כמבולבל, מעמד שאני די מבולבל ביחסי אליו. ובקשר לכתף, הריני לוקח אותה בשתי ידי, ולא ארפה. יש אלוהימית!!!