אהלן אני חדשה פה......... אהלן , אני חדשה פה.......!~!~! אמ....זהו ?! כן ! צ'אוו .....
ל ליאור קרן אור New member 27/2/03 #1 אהלן אני חדשה פה......... אהלן , אני חדשה פה.......!~!~! אמ....זהו ?! כן ! צ'אוו .....