אהבה נכזבת

shaikn

New member
אהבה נכזבת

חג שמח,

הייתי עד לפני כחודש בזוגיות שארכה 5.5 שנים.
הכרתי אותה כשהייתי בן 21, חייל לפני שחרור, והיא הייתה בת 19 חיילת באמצע השירות הצבאי שלה.
אנחנו גרים רחוק אחד מהשנייה, היא בדרום הרחוק, ואני במרכז. בחודשים הראשונים היינו נפגשים אחת לשבועיים מכיוון שהיציאות הביתה שלי ושלה היו בהתאם.
לאחר שהשתחררתי מהשירות הצבאי, התחלנו לעשות שבת אצלי ושבת אצלה בבית.
במהלך 3 השנים הראשונות הכל היה בסדר, אבל בשנתיים האחרונות היא לחצה עליי מאוד שנעבור להתגורר ביחד.
אני לא הייתי כ"כ בעד מכיוון שלדעתי לא הייתה לנו אפשרות כלכלית.
בשנה האחרונה היא ממש לחצה עלי ורבנו המון מכיוון שהיא רצתה לעבור לגור ביחד. למען האמת, הבנתי בחודשים האחרונים שזה הדבר הנכון לעשות ותכננתי שנעבור כשהיא תסיים את לימודיה בחצי שנה הקרובה.

לפני כחודש וחצי היא החלה לעבוד במקום עבודה חדש והיא הכירה כחלק מתפקידה בחור צעיר שהוא עולה חדש.
סיפור החיים שלו קצת מוזר, וכשהיא סיפרה לי על זה, הרמתי גבה ולא הייתי מרוצה מהעניין.
לפני חודש, הלכתי לביתה לבלות את הסופ"ש איתה. היה לנו ריב על עניין מסויים ואני אמרתי כמה מילים לא יפות מכעס.
היא ביקשה ממני ללכת הביתה והיא אמרה שהיא לא מעוניינת לראות אותי.
אני נעלבתי מהריב, לקחתי את הדברים שלי וחזרתי לביתי שבמרכז.
רבנו ביום שישי, הייתי בנתק ממנה עד יום שלישי.
שלחתי לה הודעה ושאלתי אותה לשלומה...
להפתעתי, היא אמרה לי שהיא לא מעוניינת יותר בקשר והיא חושבת שעדיף לנו בנפרד.
שניסיתי להבין למה החליטה כך, היא חזרה ואמרה לי שאני חייב להמשיך הלאה, שהיא לא רוצה יותר ואני אמצא מישהי יותר טובה ממנה.
אמרתי לה שאני לא מוכן לקבל את זה, ואני רוצה לדבר איתה ב-4 עיניים.
הגעתי אליה הביתה, שים היא התייחסה אליי בזלזול והתנשאות ושלחה אותי לדרכי.

התברר לי לאחר מכן, שהיא כבר עם מישהו אחר, הבחור שהיא הכירה בעבודה, הוא התחיל איתה למרות שהוא ידע שיש לה חבר.
מתברר שיום אחרי שהיא רבה איתי, היא התקשרה אליו והם ניפגשו. היא סיפרה לו שאנחנו נפרדנו והוא נישק אותה.



נפגעתי מאוד מכל ההתנהלות שלה בעניין, היא ממש השתנתה לי בין רגע. קשה היה לי לזהות את אותה אחת שהתאהבתי בה
.
תכננו לעצמנו שנתחתן ויהיו לנו ילדים. מאוד רציתי שהיא תהיה האחת שלי. אפילו קניתי טבעת ועמדתי להציע לה נישואין...
אבל הכל ירד לטימיון


כ"כ אהבתי אותה... אני כועס עליה מאוד ואפילו סוג של שונא אותה. אבל מה שאני לא עושה, אני לא מצליח להוציא אותה מהלב שלי. אני בתקוות שווא שאולי היא תרצה לחזור - למרות שאני יודע שזה לא הדבר הנכון לעשות ולחזור להיות איתה.
אני מאוד מיואש ועצוב, אני לא מצליח לשכוח אותה ולהוציא אותה מליבי. כל דבר קטן מזכיר לי אותה ויש לי ממנה הרבה זכרונות טובים שהפכו לכואבים


הורדתי את התמונות שלה מהקיר בחדר שלי, היא כבר לא חברה שלי בפייסבוק וגם הסרתי משם את כל התמונות שלה.


מה לעשות?
 
):

ממש צר לי לשמוע.
כמה דברים יש לי אליך:
כשהלכת אליה, כנראה שהיא ניסתה להוביל אותך אל הריב הזה בכדי לגרום לפרידה - היה לה עניין בבחור וכדי למצות את האופציה היא רבה איתך, יצרה נתק ויצאה איתו.
אם הוא ידע שיש לה חבר, ולא יומיים או שנה (שזה גם לדעתי דוחה) היה צריך לרדת ממנה. תאמין בקארמה, כל אחד מקבל את מה שמגיע לו.

ברגע שהיא סיפרה לך עליו (בד"כ הן לא מספרות סתם דברים כאלה. אולי לנסות להעיר אותך, אולי היא שכחה שאתה חבר שלה ויש משהו שכ"כ מלהיב אותה שוב שהיא מספרת לך - קרה לי גם עם האקסית שהיא סיפרה לי על מישהו וזה נורא הציק לי) וחשדת, כנראה שידעת מה יקרה.

אם היא עשתה לך את זה והוקסמה מהתחושה הזו של התחלה, שיהיה לה בהצלחה עם כל הכאב שבדבר. החרא לא צף אחרי יום או יומיים, הוא צף אחרי תקופה יותר ארוכה.
כשהיא תבין איזה טיפשה היא הייתה, אני מאחל לך ומקווה מאד שאתה לא תהיה בנקודה של לתת לה אופציה של חזרה. כי אתה תהפוך להיות סמרטרט.
בשורה התחתונה, כנראה שעשתה לך טובה עם הפרידה הזאת והפיתוי גבר על הרגש אצלה שהיא הלכה שבי אחרי משהו. אם היית מציע לה נישואין, היו בעיות אחרות.

עם כל הכאב (וגם לי כואב עליך, גם אני נפגעתי), תמשיך הלאה ובאמת תאמין שתבוא מישהי טובה יותר.
תאמין לי שכשבחורות רואות מישהו שהוא איכותי, הן תופסות אותו ולא משחררות אותו, אלא אם הן חסרות עמוד שדרה.

אל תדאג, הרבה בחורות ברמה ימצאו את הדרך אליך במידה ואתה באמת איש טוב :)
תתעודד, כואב מאד - אבל בחיים הכל עובר...
 

shaikn

New member
הלוואי והייתה דרך למחוק אותה מהזכרון שלי

לחלוטין.
 
זמן ,

אל תכפה על עצמך לא לחשוב עליה ולא לבכות. תן לחיים לשטוף את הכאב.
יכאב קצת, תרגיש מדוכא מעט. אבל אם תרפה במחשבות ולא תנסה לחסום את זה, הכאב יעבור הרבה יותר מהר משתחשוב ומה שישאר לך זה רק זכרון רחוק שלא יעשה לך כלום כשתעלה לך בראש. עוד דבר, כשתתן למחשבות לשטוף אותך, בסופו של דבר גם הגלים שלה יגמרו ואתה תפסיק לחשוב עליה בלי שתשים לב.

כמו שיש לך פצע וכל היום תשחק בו, הוא לא יעבור ואתה תרגיש את הכאב כל פעם מחדש כשתגע בו. ברגע שתתן לו את הזמן בלי לגעת בו יותר מדיולנסות לתקן - הוא יגליד בלי שתשים לב.

מציע לך להיות חזק במידה והיא תנסה לחזור (ותתפלא, אבל זה לא מאורע תלוש מהמציאות) ולא לתת לה להיכנס חזרה לחיים שלך.
בן אדם שעושה טעות אחת, יחזור עליה תמיד. גם אם בדרך אחרת.

ואני אישית חושב, שכשבן אדם טועה פעם אחת - לא מגיעה לו הזדמנות שניה לתקן. כי למי שאכפת - לא יפגע.
 

shaikn

New member
שכחתי לרשום בהודעה המקורית-

אחרי שהיא הודיעה לי שהיא נפרדה ממני, היא אמרה לי שהיא כבר לא אוהבת אותי יותר והיא לא מרגישה דבר כלפיי.
 
כולן אומרות את זה,

אני מציע לך להאמין בזה שהיא לא אוהבת אותך יותר, ככה יהיה לך יותר קל להשלים על המצב ולראות את הנקודות הרעות שלה כשתיזכר בה ולא את הטובות.

רגש לא נעלם בין רגע. אפשר להדחיק את זה - אבל בסוף זה מתפוצץ בפנים.
וזה יתפוצץ לבחור שאיתה בפנים כשהיא תשכב איתו והיא תבכה לו שהיא מתגעגעת אלייך...

בכל מקרה, לכל אחת יש תחליף - שתחפש...
 
היי

אני מצטערת לשמוע על הכאב!
תראה, מערכת יחסים ארוכה זה לא דבר פשוט, בטח שלא מרחוק, ומגיל צעיר, לאט לאט דברים שוחקים אותה, ואם באמת אוהבים צריך גם לדעת להשקיע ולתת מעצמך, אני חושבת שאחרי יותר מ5 שנים האפשרות על מעבר למגורים משותפים היה צריך לעלות כבר הרבה לפני, כי איך לעזעזל אפשר עוד להתקדם במערכת יחסים מרחוק?!
אני מניחה שזה משהו ששחק לכם את המערכת יחסים.
כמו כן, אחרי מערכת יחסים ארוכה זה לא פשוט להיפרד, ולפעמים באמת צריך מישהו/מישהי שיעזרו לך להמשיך הלאה, גם משהו חדש זה מרגש אחרי קשר ארוך שכנראה לא היה נראה בעיניה שהתקדם, וזה לאו דווקא בגלל שהחדש יותר טוב. היא עברה הלאה מהר אבל לאו דווקא בגלל שזה קל לה אלא ההפך, בגלל שקשה לה אחרי שנים של הימצאות בזוגיות פתאום להיות לבד ולשכוח מהקיום שלך בחיים שלה.
בכל מקרה, אם אתה עדיין אוהב את הבחורה, אז תעשה ניסיון אחרון להחזיר אותה אלייך אם אתה חושב שאתה באמת תוכל לסלוח לה על המעבר המהיר. תבוא אלייה תגיד לה איך אתה מרגיש, תגיד לה שקנית לה טבעת, תראה לה אותה, תפיל אותה מהרגליים. זה אומנם לא סרט הוליוודי, אבל אם הסיבה שנשחק לכם הקשר זה שהוא תכלס לא התקדם לשום מקום זה בהחלט שווה את הנסיון הבהחלט אחרון לפתוח את קלפים על השולחן.
 

shaikn

New member
תגובה

אני לא מתנער מהאחריות שלי למצב, אני יודע ואני מתייסר עם עצמי על שלא עברתי לגור איתה, או שהצעתי לה נישואים לפני שנכנסו למשבר.

אבל מה שהכי הכאיב לי, הוא שעוד לפני שהיא נפרדה ממני באופן מסודר, היא הלכה עם מישהו אחר.
אנחנו רבנו, לא נפרדנו. היא החליטה על דעת עצמה מבלי להודיע לי שהיא נפרדת ממני והלכה יום אחרי להיות עם מישהו אחר.
היא בקושי הכירה אותו שבועיים, וכבר היא נשארה אצלו לישון. דבר שבכלל לא מתאים לה.

שהלכתי לביתה להתעמת איתה על הנושא היא הכחישה שיש לה קשר רומנטי עם אותו בחור שהכירה בעבודה, לטענתה הוא ידיד שלה בלבד.
את הסיפור האמיתי, שמעתי מאנשים אחרים.

לגבי הטבעת, היא יודעת עליה והיא הספיקה לראות אותה, זה לא מזיז לה בכלל.
 
אני מצטערת לשמוע

אם ככה אז אני באמת מאחלת לך להמשיך הלאה בחייך כמה שזה קשה, קל וחומר שהבחורה כבר יודעת על הכוונה שהייתה לך, לא נראה לי שיש דרך להחזיר את הכל בחזרה, ואני גם לא בטוחה שזה נכון בשבילך בכלל גם אם היה אפשר.
 
שלום

רגשות של אנשים הם עדינים ומשתנים. תצטרך לקבל שלא תמיד האנשים שתאהב יאהבו אותך. השתדל להשקיע בנתינה רגשית באנשים החשובים לך. אם יש עימות שהקשה על הקשר, התנצל ונסה לפייס את העניינים. חשוב שתדע לאהוב את עצמך, עסוק הרבה בדברים שאתה אוהב.
 

shaikn

New member
על העימות שגרר את הפרידה - כבר התנצלתי

בגדול, יצא לי לדבר איתה על הנושא וניסיתי להתנצל. לדבריה, היא רואה בקשר שלנו כ"נחלת העבר ותו לא".
 
די,

השפלת את עצמך יותר מדי. אני רואה בזה כמעשה מאד אמיץ מה שעשית, מה לעשות שרוב הבנות לא?
מנסיון אישי, אל תנסה להפוך את העולם בשביל בחורה, זה נראה לה לא מוערך ואובססיבי.
הן נורא אוהבות שמתייחסים אליהן כמו למלכות, אבל כשמראים להן אכפתיות (רובן, כדי שלא תהיה הכללה) זה נראה להן אובססיבי.

חבל לבזבז אנרגיה על בחורה שלא שווה אותך גבר.
 

shaikn

New member
את זה כבר הבנתי...

השפלתי את עצמי יותר מדי.
היא גם אמרה לי שאני אובססיבי מדי כלפיה.
קיבלתי החלטה לפני שבועיים, שאני לוקח צעד אחורה ומפסיק לרדוף אחריה.
ככל שהימים עוברים, זה מרגיש שאני מתרחק ממנה יותר ויותר.
אבל את מה שיש לי בלב, אני לא מצליח למחוק
 
תתפלא,

זה משפט שגור אצל בחורות.
ואני ממש מבין את זה שאתה מת לטלפן, לנסות לעשות חזרה.
היא כנראה שכחה ש5.5 שנים הכל היה בסדר, לא היית אובססיבי כשלא רבתם והתייחסת אליה שהיא הייתה מאושרת וכו'.

הן אוהבות את המשפט הזה כ"כ של אתה אובססיבי, או שהיא לא אוהבת אותך יותר וכו'

תחזיק את עצמך לא להרים טלפון, לא לסמס או לא להגיב לה אם היא תנסה לסמס או להתקשר. וההרגל הזה של לדבר איתה כל יום, לראות אותה ולשמוע ממנה יחלוף.
את המקום שלה תמלא בחורה יותר טובה :), יש כאלה!
 

shaikn

New member
אני מתכוון השבוע ללכת לבית של ההורים שלה

על מנת לאסוף את החפצים שלי.
אני מקווה שהיא לא תהיה שם, זה לא יעשה לי טוב לראות אותה.
 
כמה דברים

ממליץ לך שתחזיר לה את הדברים שלה על הדרך, תחסוך מפגש נוסף.
דבר שני, אמרת שהיא עובדת לא? אפשר לשער מה שעות הפעילות שלה - תלך כשהיא לא שם וגם עם ההורים אל תפתח אינטראקציה יותר מדי. אני משער שיש להם רגושת מסויימים כלפיך, אולי אפילו בן בית. אל תפתח שום נושא עליה - תשאיר אותם עם טעם ההחמצה, הם כבר יעקצו אותה במקרים מסוימים.

עוד משהו ששכחתי להגיד:
בזוגיות קבועה (שגם שנה אפשר להגדי קבועה), לפעמים נוצרת תחושה שאנחנו גדולים על הקשר - גדולים על החיים, יוצאים החוצה ומקבלים כאפה מרעננת כזאת שהשמש לא זורחת לנו מהתחת.

סביר להניח שזה יקרה לה, שהיא תבין שלא הכל ורוד בחוץ (כי תמיד הדשא של השכן ירוק יותר לא?) והיא תקבל את הכאפה שלה.

ממליץ לך לא חזור לאחור, אתה עשוי לסבול הרבה יותר במקרה כזה (וקיים סיכוי שהיא תגשש דרך חזרה).
 

shaikn

New member
הקופסא עם הציוד שלה כבר מוכנה


כשהלכתי לבית שלה בפעם האחרונה על מנת להתעמת איתה, כשסיימתי את השיחה איתה ובאתי להיפרד מאמא שלה ושתי האחיות שלה.
אמא שלה התחילה לבכות, לחבק אותי ולנשק אותי. כך גם אחותה, החלה לבכות ולחבק אותי
 
השארת חותם טוב,

תהיה רגוע ותדע שאם אחרי 5.5 שנים אמא שלה ואחיות שלה אהבו אותך ובכו (ומי יודע כמה אמא אוהבת את הבת שלה, וכשזה נגמר מכוער כ"כ והיא מצדדת בך ולא בה - זה אומר המון) כנראה שאתה בן אדם איכותי מאד.
תאמין לי שיש הרבה בחורות בשוק שישמחו לחטוף גבר כמוך ולהעריך מה שיש להן בידיים :)
 
שלום

אני מצטער לדעת שאתה עצוב על הקשר שנכשל. כנראה, הפסיקה לאהוב אותך וקורה. עסוק הרבה בדברים שאתה אוהב ואהוב את עצמך מאד. ככל שתאהב את עצמך, יקל לך להתמודד עם חוסר אהבה מאחרים.
 
למעלה