אהבה זה כואב...

אובססיה לא נובעת מאהבה .........../images/Emo2.gif

אובססיה נובעת מכל הדברים שכתבתי בהודעה הקודמת ועוד. אהבה היא משהו טהור. בבסיס,אהבה היא הרצון לגרום לאחר אושר. כשאת אובבססיבית,רכושנית,קנאית וכובלת את לא גורמת לאחר אושר. כל התירוץ הזה של "אני אוהב - בגלל זה אני אובססיבי/רכושני/מכה/מרחיק אותה מאחרים" לא תקף ומעולם לא היה תקף.
 

shirazlovemor

New member
הוא אוהב אותה כל כך עד ש

הוא חונק אותה.. יותר מדי, מפחד שיקחו לו אותה, רוצה אותה רק לעצמו.
 
לא.../images/Emo88.gif

אם הוא היה אוהב אותה באמת הוא היה סומך עליה. הדבר הזה של ה " רוצה אותה לעצמו" מזעזע !!! אני לא מבינה אייך אפשר לחשוב שזה בסך הכל עוד ביטוי אהבה . היא לא צריכה להיות רק שלו . היא לא חפץ. לאף אחד אין בעלות על האחר. מכירה את הגברים שרוצחים את גרושתם או את הילדים המשותפים? "אם היא לא איתי- היא לא תהיה עם אף אחד אחר" הרצון הזה להכאיב ולהשתמש בכל האמצעים שעומדים מולנו כדי לפגוע פשוט מזעזע אותי.
 

ס א ט י ן

New member
כשאתה אוהב מישהו

אתה רוצה שיהיה לו טוב! אתה לא רוצה שהוא ינתק קשר עם כל החברים שלו. אתה לא רוצה לקלל אותו ולגרום לו להרגיש רע. אתה לא רוצה לבודד אותו. לבן אדם הזה לא איכפת ממנה בכלל. איכפת לו רק מעצמו. הוא רוצה אותה לעצמו ורק לעצמו. הוא לא רוצה שיהיה לה כל קשר עם הסביבה, והוא לא רוצה שהיא תעשה שום דבר שלא קשור אליו. הוא רוצה אותה בשביל שהיא תספק את הצרכים שלו בזמן שלו לא איכפת בגרוש מהצרכים שלה. מצידו, הוא יגרום לה להפוך לסמרטוט, לכלום, אבל היא תהיה רק שלו. וזה מה שחשוב לו. רק מעצמו. את באמת רוצה להגיד לי שזו אהבה? זו לא אהבה. הוא לא אוהב אותה- הוא צריך אותה. יש לו בעיה נפשית....ופשוט אין כאן שום קשר לאהבה אמיתית. הוא צריך מישהי שתהיה הבובה שלו. וברגע שהוא מצא אחת הוא פשוט נתפס עליה ופיתח את האובססיה הנוראית הזו.
 

luda88

New member
אובססיה

אובססיה זאת לא אהבה, אובססיה זאת הפרעה נפשית. הגדרה רפואית: אובססיה לועזית: obsession מחשבה, רגש או פעולה כפייתית החוזרת כל הזמן, אינה נעימה, גורמת לחרדה, אך לא ניתן להיפטר ממנה. למרות שהאובססיה משתלטת על האדם, הוא מבין שהיא חסרת משמעות. זו יכולה להיות דמות, מחשבה, פחד (לדוגמה, מזיהום) או דחף (לדוגמה, לנטילת ידיים). אובססיה יכולה להיות נוירוזה, אך לעיתים היא נובעת מבעיה אורגנית, כגון דלקת המוח. ניתן לטפל בה באמצעות פסיכותרפיה, טיפול התנהגותי ותרופות הרגעה. ראה גם כפייתיות.
 

shirazlovemor

New member
אז

אני מסכימה, זאת אהבה אובססיבית, זאת אהבה לא בריאה, זאת אהבה מסוכנת אפילו, זאת אהבה ח=ו=ל=נ=י=ת!! אבל זאת
אהבה
...
 

ס א ט י ן

New member
איך זו אהבה?

הוא לא מעריך אותה הוא לא מכבד אותה הוא לא רוצה בטובתה הוא לא רוצה בשמחתה לא איכפת לו ממנה איכפת לו רק מעצמו. איך זו אהבה?
 

luda88

New member
איפה ראית בהגדרה הזאת אהבה?

מצטערת לאכזב אותך מותק, אבל לך כנראה אין שום מושג מה זאת אהבה
 

shirazlovemor

New member
הוא אוהבבב אותה

נכון , הוא לא מתנהג אליה כמו שצריך, הוא לא מכבד אותה, הוא מפריד אותה מהחברה כ הוא רוצה שהיא תהיה רק שלו, ואולי הוא לא מרגש שהוא עוטף אותה בסרטים ורודים יותר מדיי חזק... אבל למה נראה לכם שהוא עושה את זה? ונכון, אני מסכימה שזאת אהבה לא בריאה, לא לו ולא לה, אהבה חולנית. אבל מה המניע של בנאדם להתנהג ככה אם לא מאהבת אין קץ?! ואני בהחלט יודעת מה זאת אהבה..
 

luda88

New member
המניע הוא מחלה נפשית.

לא אהבה. אהבה לא כוללת בתוכה מרכיבים של חוסר כבוד, השפלות, חוסר אמון וכד'. אם את חושבת שככה אהבה צריכה להראות אז אין לך מושג מה זאת אהבה. אי אפשר לתרץ מעשים כאלה ב"הכל מאהבה", משום שסוב: זאת לא אהבה
 

shiran™

New member
מסכימה עם מה שנאמר מעליי

בתגובות. זו ממש לא אהבה ואם את חושבת שזו כן אהבה חס וחלילה זה יכול לקרות גם לך. תתעוררי.
 
הדבר הכי בסיסי חסר פה.

אז אני לא מבינה איך זו יכולה להיות אהבה. אין פה כבוד. ואני לתומי חשבתי שאהבה מושתת על כבוד והערכה לאדם השני.
 
קודם כל,

בלי לזלזל, איזה סבל וכאב עברת בגלל התמימות שלך? את רק בת 16. (באמת בלי לזלזל, אני רק בת 17) בכל מקרה, לא משנה כמה צ'אנסים הבחורה תתן לו, אופי של בן אדם לא ניתן לשנות. ולכן, כשהוא אומר לה שהוא ישתנה בשבילה, חבל להתאמץ ולהאמין כי זה לא יקרה בחיים. הוא קנאי ורכושן, זו תכונה רעה ואסור בכלל להכנס לכאלה נישואים, שלא נדבר על יחסים, כי זה מתחיל בדברים קטנים; כמו לצאת עם חברות וצורת לבוש - וזה יכול להגיע למכות והתעללות נפשית ואפילו פיזית. קיצור, קשר מסוכן.
 

luda88

New member
אדם כזה

יהפוך לבעל מכה, נקודה
תתרחקי ממנו הכי רחוק שאת יכולה, אם הוא ממשיך לעקוב אחריך אפילו תפני למשטרה יוציאו עליו צו הרחקה. אהבה שכוללת בתוכה פנים שליליים כאלה, אהבה שכוללת בתוכה פיקוח נפש - זו לא אהבה אמיתית.
 
אני תמיד אומר ...

שההבדל בין אהבה גדולה לטירוף עז זה סך הכל גדר חשמלית במרחק של מס' סנטימטרים . הוא כבר עבר את הגבול . האהבה מתה . הוא מת מבחינתך . איקס גדול על השם שלו במחשבות שלו והלאה - למצוא את מיסטר רייט האמיתי .
 
הלב שלי וההיגיון שלי לא מפסיקים

לריב אני כל כך יודעת שהוא לא בשבילי בחיים לא נתתי לגבר להשתלט עליי והיינו רבים המון כל יומיים כמעט.. תמיד אני הייתי זו ששולטת בקשרים שהיו לי ולא נתתי לאף אחד לגרום לי להתרחק מדברים שחשובים לי... אבל אתם יודעים מה גם אני הייתי נותנת את העצות שאתם נותנים לי לכל החברות שלי ועכשיו אניט מבינה שקל להגיד וקשה לבצע האהבה גרמה לי להיות עיוורת.. ולגבי ההורים שלי אני לא רציתי לספר לאף אחד כי לא רציתי שהם ישנאו אותו...חשבתי שהוא יצליח להשתנות האמנתי בזה... כי אתם לא מבינים למרות החיסרון הענק הזה יש בו כל כך הרבה דברים חיוביים שלא מצאתי באף גבר אחר, ולמרות שאני נראית מצויין והמון גברים מתחילים איתי ופשוט אף אחד לא מעניין אותי, ניסיתי קשרים חדשים עם גברים נאים חכמים מוצלחים ואני לא יודעת מה יש לי אני נעולה רק עליו!!!1 אני כבר מרגישה שאני משתגעת!
 
למעלה