אגח זבל חדש - סימד

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

dw

Well-known member
מנהל
עו"ד גיסין מסביר שלנאמן יש 15M$, יש אופציית פוט דולר השווה 7M$ וחשוב שהעסק של הקייטנות ימשיך לפעול בקיץ הקרוב.
הם הסבירו שהדירקטורים הישראלים פועלים לטובתנו, הנושים, וניטרלו את ה 2 של בעל השליטה. בשבוע הבא כנראה תהיה עוד אסיפה.
 
נערך לאחרונה ב:

dw

Well-known member
מנהל
המסחר נדחה בכמה ימים...

 

dw

Well-known member
מנהל
הוחלט למכור את אופציית הפוט על הדולר וככה לנעול רווחים.
חבל רק שהדולר שינה מגמה והחל לעלות בימים האחרונים (מ 2.81 ל 2.89 עכשיו), מאז שבנק ישראל דיווח שמתכננים עוד הורדות ריבית השנה.

סימד הולדינגס- תוצ' אסיפת אגח א' מיום 4.6.26-אישור מימוש אופציה ולסגור את פוזיציית גידור שער המטבע כהגדרתו בזימון אסיפה | מאיה - אתר הבורסה
 

yel5

Well-known member
הוחלט למכור את אופציית הפוט על הדולר וככה לנעול רווחים.
חבל רק שהדולר שינה מגמה והחל לעלות בימים האחרונים (מ 2.81 ל 2.89 עכשיו), מאז שבנק ישראל דיווח שמתכננים עוד הורדות ריבית השנה.

סימד הולדינגס- תוצ' אסיפת אגח א' מיום 4.6.26-אישור מימוש אופציה ולסגור את פוזיציית גידור שער המטבע כהגדרתו בזימון אסיפה | מאיה - אתר הבורסה
נניח שהאופ תכניס לנאמן האגח 6M$.
נאמן האגח מחזיק גם פקדון עד לחתימת הסכם DACA בסך 15M$.
2 הסכומים הללו מבטיחים החזר של 9.5 אג' לאגח.
 
למעלה