אבני המהפכה במכירה פומבית

אבני המהפכה במכירה פומבית

אבנים שנזרקו על חיילי צהל כעת במכירה פומבית באתר ebay בארה``ב. את האבנים מוכרת מורה בבי``ס בגדה המערבית אשר אחיה נהרג בעת המהומות. האבנים שהיא מוכרת ישלחו לקונים בדואר והכסף תמורתם ישמש לטיפול רפואי לילדים פצועים ומדממים. המוכרת אומרת שזה אירוני אבל האבנים שנזרקו על חייליצצהל יכולים לשמש לטיפול רפואי. האבנים מוצעות תמורת עשרים דולר
 

igul

New member
יש לי עוד הצעה בשבילכם

הדרך היותר יעילה לטפל בילדים הפלסתינים הפצועים היא להמנע מראש מלשסות אותם בחיילים ולמנוע מהרוצחים המבוגרים להסתתר אחרי גבם. ברור לנו שבגלל נישואי קרובים גם המבוגרים בכם נוטים לפיגור קל ואולי מאמינים ששום דבר רע לא יכול לקרות כאשר מתקיפים עמדה של צהל. במקום למכור אבנים אולי תשאירו את הזבלים הקטנים שלכם בבית? כי אצלנו אבא אולי הולך עם הבן לסרט אקשיין אבל מעדיף שלא לקחת את הילד לעמדת האוייב כדי שיראה וילמד איך שוחטים חילים.
 
אבני ת במכירה פומבית

תיכף גם נשמע על מכירה פומבית של האבנית שבקרקעית הקומקום שהצטברה אצל פצוע היורה משכם. מדהים איך אתם הופכים כל דבר לסימבולי כ``כ. הסמליות הזו (הביקור של שרון במסגד; השימוש הציני באבנים) היא שמכתיבה את פעולותיכם. אולי אם לא הייתם מפרשים כל דבר לאקט סימבולי היה אפשר לתקשר בשפה משותפת. אין טעם להתדיין אם לא מדברים את אותה השפה, או לפחות לנסות להבין אותה. זו הבעיה העיקרית בדו-קיום: אין נסיון מהצד שלכם לדו-קיום מלבד חריגים/בודדים בקהילה הערבית ישראלית. תפקחו את העיניים: תשימו את העבר ואת המשמעויות שלו מאחוריכם, תפעלו בהגיון ולא מתוך אמוציות ותתחילו להביט קדימה, כי השלום שהיה יכול להתרחש - הולך ונעלם מעבר לפינה. תפסיקו לתת פרשנויות מסיתות - את זה תשאירו לתקשורת לעשות..
 

amor

New member
עם אלה נעשה

שלום? השנאה והארס זורמים בדמם בכל מעשה . במקום לכור אבנים שתלך לעבוד ותמכור פול או תירס. גם מזין וגם מכניס.
 
למעלה