אביתר נעלם ... .

מצב
הנושא נעול.

צחקן

New member
אביתר נעלם ... .

אביתר נעלם ... .
ב"ה למישהוא יש מושג איפה הוא? הוא נורא חסר לי בזמן האחרון. יש למישהוא מושג??? . אני לא יודע... . אולי מישהוא יכול לומר לי למה הוא לא פה? הוא חלק בלתי- נפרד מהפורום ... והוא..... נעלם כאילו בלעו האדמה!!! חכו... אני ארג למטה... לשאול את האדמה אולי היא בלעה אותו
D-: D-: ...
D-: D-:
 

omer landau

New member
אין לי מושג כנראה שהוא עסוק ....

אביתר נעלם ... .
ב"ה למישהוא יש מושג איפה הוא? הוא נורא חסר לי בזמן האחרון. יש למישהוא מושג??? . אני לא יודע... . אולי מישהוא יכול לומר לי למה הוא לא פה? הוא חלק בלתי- נפרד מהפורום ... והוא..... נעלם כאילו בלעו האדמה!!! חכו... אני ארג למטה... לשאול את האדמה אולי היא בלעה אותו
D-: D-: ...
D-: D-:
אין לי מושג כנראה שהוא עסוק ....
או שהמחשב שלו מקולקל או לא יודע מה הוא באמת חסר פה אולי הוא בחול??? לא יודע
 

אוהד11

New member
שלחתי לו דוא"ל ולא קיבלתי תשובה,

אין לי מושג כנראה שהוא עסוק ....
או שהמחשב שלו מקולקל או לא יודע מה הוא באמת חסר פה אולי הוא בחול??? לא יודע
שלחתי לו דוא"ל ולא קיבלתי תשובה,
הוא נגוז, נמוג, נעלם ......
 
אני מאוד עסוק. אין לי זמן אפילו

אביתר נעלם ... .
ב"ה למישהוא יש מושג איפה הוא? הוא נורא חסר לי בזמן האחרון. יש למישהוא מושג??? . אני לא יודע... . אולי מישהוא יכול לומר לי למה הוא לא פה? הוא חלק בלתי- נפרד מהפורום ... והוא..... נעלם כאילו בלעו האדמה!!! חכו... אני ארג למטה... לשאול את האדמה אולי היא בלעה אותו
D-: D-: ...
D-: D-:
אני מאוד עסוק. אין לי זמן אפילו
לענות לתגובות של הודעה זו, אם יהיו. אני אחזור לפורום מתי שהוא בעתיד, ככל הנראה.
 

ארזS

New member
ברוך מחיה מתים ../images/Emo13.gif

אני מאוד עסוק. אין לי זמן אפילו
לענות לתגובות של הודעה זו, אם יהיו. אני אחזור לפורום מתי שהוא בעתיד, ככל הנראה.
ברוך מחיה מתים

מה זה שתחזור לפורום בעתיד ככל הנראה? אתה לא עוזב כאן כל כך מהר... גם לאנשים נשואים מותר להיות כאן
העיקר שיהיה במזל טוב !
 

9108701

New member
בטח הוא עסוק עם החתונה לא?

ברוך מחיה מתים

מה זה שתחזור לפורום בעתיד ככל הנראה? אתה לא עוזב כאן כל כך מהר... גם לאנשים נשואים מותר להיות כאן
העיקר שיהיה במזל טוב !
בטח הוא עסוק עם החתונה לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה