אביתר נעלם ... .
אביתר נעלם ... .
ב"ה למישהוא יש מושג איפה הוא? הוא נורא חסר לי בזמן האחרון. יש למישהוא מושג??? . אני לא יודע... . אולי מישהוא יכול לומר לי למה הוא לא פה? הוא חלק בלתי- נפרד מהפורום ... והוא..... נעלם כאילו בלעו האדמה!!! חכו... אני ארג למטה... לשאול את האדמה אולי היא בלעה אותו
D-: D-: ...
D-: D-:
אביתר נעלם ... .
ב"ה למישהוא יש מושג איפה הוא? הוא נורא חסר לי בזמן האחרון. יש למישהוא מושג??? . אני לא יודע... . אולי מישהוא יכול לומר לי למה הוא לא פה? הוא חלק בלתי- נפרד מהפורום ... והוא..... נעלם כאילו בלעו האדמה!!! חכו... אני ארג למטה... לשאול את האדמה אולי היא בלעה אותו