נוטר שחור
"נוטר" נשמע יותר טוב משומר ומתכוון לאותו דבר (וגם עושה אסוציאציות ל"נוקם ונוטר"), ו"טומאה" נשמע סתם גרוע - מזכיר לי את השטויות של התיש הרבני מהדרכת חתנים ("אם לא תשמרו על טהרת המשפחה יצא לך ילד מתוסבך שישנא את המדינה, יתמכר לאוננות ויצביע לטומי לפיד!"). בכל אופן, הנוטר השחור לא חייב להיות פסיכופט אנטי-חברתי. הוא לא משרת את כוחות הרשע כי הוא רוצה להרוג דברים, להתעלל ולהתחזק (בשביל זה הוא יכול להיות סתם דמות מו"ד "טובה"). למה הוא כן משרת אותם? א) הרע הוא טוב - בעיני הנוטר השחור, העקרונות שמציעים כוחות האופל נתפסים כעקרונות נעלים - שנאה, קנאה, אכזריות - כל אלו נראים לו כערכים שמן הראוי לקדם למען חברה טובה ובריאה יותר. צא לכביש הקרוב, למשל, ותוכל לראות שם ילדים לבושי-כתום המנוצלים על ידי עובדי-קברים-ואבנים במטרה להטריד את האוכלוסייה בשמם של אלוהי רשע ומתוך טענה שלרצוח מוסקי זיתים, לשעבד אנשים ולשדוד קרקעות זה טוב לכולנו. ב) הרע הוא רע, אבל הוא נותן בונוסים. הנוטר השחור יודע שהוא עושה כל מיני דברים פסולים, ושאין שום דבר טוב או מועיל בכוחות האפלים שהוא משרת, אבל ההטבות שהוא מקבל מהם שוות את זה - נכון, הוא חצה את הקווים ואי אפשר לראותו יותר כחבר במשפחת האדם, נכון, הוא יבלה את חיי הנצח שלאחר המוות כעבד-שדים מלהג ומתייסר בגהינום, אבל בתמורה לזה הוא מקבל כוחות, הטבות ועוצמות בעולם הזה, אז לעזאזל העולם הבא. מה שקצת מעפן באפשרות ב', הינה העובדה שהנוטר השחור מקבל כוחות-על. הרבה יותר מתאים לכוחות רשע שרוצים לשים ללעג את הבריאה של האל הטוב לשכנע אנשים להתמסר להם בתמורה למחיר עלוב ככל הניתן - לא יכולת להמית במגע ולזמן סוס-שטני, אלא משהו נלעג יותר כמו חסדיה המיניים של השרמוטה השכונתית (שנותנת ל*כולם* חוץ ממך), צירוף מספרים שתמיד מביא לך חמישים שקל בלוטו, או קופסת סיגריות שלא נגמרת.