אבחון

אבחון

שלום,
היכן עושים אבחון לתסמונת אספרגר או לספקטרום באיזור המרכז? האם צריך הפנייה מפסיכיאטר? או שפסיכיאטר מבחן?
אבחון למבוגרים?
 

1smile11

New member
שלום

היי
אם זה לאדם מעל גיל 18 יש את קשת ובית אחד שמאבחנים
אפשר לדבר גם עם בית לורן והם ישלחו לך רשימה של מאבחנים פרטיים יש להם רשימה כזאת היא לא ממש ארוכה אבל
(בדיוק עברתי את אותו התהליך של זה בשנה שעברה)
בעיקרון עד גיל 18 יש את המכון להתפחות הילד ואו מראות אחרי זה זה או בית אחד או קשת או רק באופן פרטי למדי (וזה צריך להיות אבחון כפול אני לא ידעתי את זה וזה ממש גרם לי לסחבת של זמן מיותר ומבוזבז עד שכל תהליך התחיל ועד שפה ועד שהתקדמתי )

יש גם את הקישור הזה http://asperger.org.il/Web/?PageType=0&n=1&CatID=667320
(מתוך אתר של אפי)

מקווה שעזרתי
 
במכון קשת בתל השומר

שם אני עושה אבל זה עולה הרבה כסף כמה אלפי שקלים אבל זה מקום מאוד מקצועי , מי שמאבחן זה פסיכלוג ולאחר מכאו פסכיטר זה שילוב של השניהם
 

dina199

New member
כמה זמן חיכית לתור ?

אנחנו כבר בהמתנה מעל 3 חודשים, והם לא מוכנים אפילו לתת הערכת זמן כללית. אמרו 'תחכו עד שהתור שלכם יגיע'
 

dina199

New member
תודה רבה.


עכשיו יש לי הערכת זמן
 
למעלה