מוקיהכלבשלדנהאבד
New member
אבחון
שלום,
היכן עושים אבחון לתסמונת אספרגר או לספקטרום באיזור המרכז? האם צריך הפנייה מפסיכיאטר? או שפסיכיאטר מבחן?
אבחון למבוגרים?
שלום,
היכן עושים אבחון לתסמונת אספרגר או לספקטרום באיזור המרכז? האם צריך הפנייה מפסיכיאטר? או שפסיכיאטר מבחן?
אבחון למבוגרים?