darkman 36
New member
אאוצ'.
היה לי לוח זמנים עמוס ביותר היום- סיימתי בצפר בשעה מאוחרת, אחר כך הלכתי ישר לחבר לעזור לו לכתוב את הדרשה לבר מצווה. הקטע של כתיבת הדרשה לקח הרבה יותר מדי זמן ולא יצא לי לכתוב קטע, כי יש לאחר מכן הייתה לי מסיבת סיום. מצטער, אבל אני אאלץ לצאת מהתחרות. היה כיף.
היה לי לוח זמנים עמוס ביותר היום- סיימתי בצפר בשעה מאוחרת, אחר כך הלכתי ישר לחבר לעזור לו לכתוב את הדרשה לבר מצווה. הקטע של כתיבת הדרשה לקח הרבה יותר מדי זמן ולא יצא לי לכתוב קטע, כי יש לאחר מכן הייתה לי מסיבת סיום. מצטער, אבל אני אאלץ לצאת מהתחרות. היה כיף.