אאוצ'.

darkman 36

New member
אאוצ'.

היה לי לוח זמנים עמוס ביותר היום- סיימתי בצפר בשעה מאוחרת, אחר כך הלכתי ישר לחבר לעזור לו לכתוב את הדרשה לבר מצווה. הקטע של כתיבת הדרשה לקח הרבה יותר מדי זמן ולא יצא לי לכתוב קטע, כי יש לאחר מכן הייתה לי מסיבת סיום. מצטער, אבל אני אאלץ לצאת מהתחרות. היה כיף.
 

אסִי

New member
זה לא נגמר עד שזה נגמר.../images/Emo13.gif

כדאי שתראה את ההודעה הראשית של השלב ה-2. יש לכם שם הפתעה וחוק חדש.
 

greeneye

New member
בהצלחה!

יש לי רעיון למי שיפסיד... כורסת אבטיייייייייייייח !
 

NimaZ

New member
מגניב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! מגניב! אני רוצההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! רוצה! שווווהההההההההה!!!
 

DAND00SHY

New member
חחחחחחח..........

אני חושבת שברגע זה גרמת לנעמה לקוות שהיא תפסיד...חחחחחחחחחח... נעמה... ליום הולדת הבא שלך אני אקנה לך כורסאת
!
 

NimaZ

New member
../images/Emo10.gif

אבל זה עוד הרבה זמן! זה עוד ________ ימים! (דניאל תכתבי כמה בבקשה...
)
 

DAND00SHY

New member
אמ...

אני לא רוצה לאכזב אותך...אז... א.זה עוד 338 ימים... אבל... ב.
אבטיח|
 
למעלה