שואלת, כי השנה, המצב פשוט עלה מדרגה.
או מדרגות.
פעם, כשנכנסנו לקונדיטוריה ובקשנו סופגניה, קבלנו מאפה עם ריבה/קונפיטורה תות.
לפני פחות שנים, בקונדיטוריה השכונתית שאלו- גדולה או קטנה.
וכך, בחלוף השנים, קניית סופגניה הפכה למבצע קשה.
בקונדיטוריה הקל"ב, ראיתי 3 סוגים. עם ריבה, ריבת חלב ועם שוקולד...