תוצאות החיפוש

  1. ס

    קצת שעמום

    אתמול, אחרי מופע האימים הרעשני שהרעיד הכל, נתקלתי בשיר של לאה נאור. מצטרפת אל ייחוליה ל.. קצת שעמום גַּם אֲנִי מְבַקֶּשֶׁת לִי קְצָת שִׁעֲמוּם יוֹתֵר מִזֶּה אֲנִי לֹא רוֹצֶה כְּלוּם. שֶׁאָקוּם לִי בַּבֹּקֶר עִם אוֹר רִאשׁוֹן: "אוּף! צִפּוֹרִים מַפְרִיעוֹת לִי לִישֹׁון!" יִהְיוּ עוֹד כַּמָּה...
  2. ס

    חנה בבלי לא יכולה להיות בקבוצה. עכשיו גם לא קרולה רות זיגל.

    הלא היא רות ווסטהיימר. זו שאמרה, בין היתר, "כשמדובר במין, ששת האינצ'ים החשובים ביותר הם אלה שבין האוזניים", נפטרה. הידעתם? הבחורה, פחות ממטר וחצי גובה, הצטרפה לקיבוץ, התאמנה והיתה צלפית. הנשק היה בגובה שלה.. ב 1948 נפצעה בהפצצה כשרצה בזמן האזעקה לקחת ספר מִחַדְרָה, כדי שתוכל לקרוא במקלט. עזבה את...
  3. ס

    אין ספק שהעולם ירד מהפסים

    היום, כשנסעתי מפה לשם ומשם לפה, ראיתי ולא הייתי בטוחה. אח"כ הסתבר שזה אפילו היה באתר החדשות. פעם אמרו שהוא מבשר את בוא הסתיו. כבר כמה שנים שהם מקדימים גם לאוגוסט ויולי והיום, מסתבר שגם ביוני. אבל אל דאגה, לא סתיו, לא זומטי ולא לבטי. העולם באמת השתגע. עכשיו תוכיחו לי שלא. חצבים בגן הלאומי...
  4. ס

    שלשום ברחתי לפריס לשעה וחצי. היה כדאי

    ויתרנו על ההרצאה והגענו ישר אל 'הנהג של מדלן'. סרט קולנע צרפתי, בטעם של פעם, שלמרות הקטעים הכבדים/מעיקים, פשוט נפלא. לא מעניין אותי מה יגידו המבקרים/הידענים/המבינים. אני אהבתי. גם את לין רנו ודני בון. גם את נופי פריז. ואז... חזרנו לשיגרע.
  5. ס

    רגע של הוצאת קיטור לפני החג האהוב עלי מכולם. פעם ראשונה, אחרי כמה עשורים

    ניסיתי מתכון שונה ולא הצלחתי להכין בלינצ'עס. לא עזר שומדבר והבלילה סירבה להפוך לבלינצ'. רגע לפני שהכל הושלך לפח, הוספתי "גבינה" ללא גבינה, יצקתי את הבלילה לתבנית וקדימה, לתנור. זה מה שיצא. סקרנית לדעת מה טעמו של המאפה. מה אתם לא הצלחתם להכין לכבוד שבועות? חג שקט ורגוע, עם או בלי מאכלי חלב
  6. ס

    נקניק מעושן עם קצפת? כעכים מלוחים עם ריבה? עוגת דובדבנים עם חרדל אנגלי?

    מאכלים מיוחדים לחגיגות ה 35 במאי שחל היום. מהרו, פן תאחרו. אני אסתפק בלחפש את הספר ולקרוא בו. מתאים לי קצת אסקפיזם. יש המלצות נוספות?
  7. ס

    נשים-גברים באמצע החיים, אני רק שאלה-

    מה שלומכם באמצע????????
  8. ס

    חג

    לא שמח. לא נעים להתעורר מאזעקה ובום גדול. מה שלומכם?
  9. ס

    לפעמים, טוב שיש

    פייסבוק. שוטטתי וגיליתי מידע מאוד חשוב. שהיום מיק ג'אגר חוגג יומולדת 80!! יום הולדת שמח!! ושהוא ממקבל, אבל לא במובן הזה, אלא כי הוא קורא שני ספרים במקביל. מוכר? הממקבלים אתם?
  10. ס

    לעומת יום הסלט שעבר די בשקט, מעניין איך יעבור

    יום השוקולד. היום, יום שישי, ה- 7 ביולי, יום השוקולד העולמי 2023 שוקולד לא בעדיפות ראשונה אצלי. לא חסר לי הריח מהמפעל בסוף רמת-גן, לא אוהבת גלידת שוקולד (לעיתים רחוקות טועמת את השוקולד המריר), מוותרת על עוגות שוקולד. ואם תביאו שוקולד, שיהיה מריר וכהה, לפחות 60% מוצקי קקאו, אפשר עם גרידת תפוז...
  11. ס

    פעם, זה היה יום אחד, אח"כ שבוע וכעת, אמנם נקרא שבוע

    אך הוא נמשך כשבועיים. או חודש. שבוע הספר. פעם, זה היה סוג של בילוי בעיר הגדולה. להסתובב ולהזיע עם עוד המונים בין הדוכנים. לחכות בתור, לדפדף, אולי להחליף מילה, שתיים, או יותר עם סופר, או סופרת כזה או אחרת. והיום? הכנתם רשימות? הייתם? חגגתם באתרי האינטרנט? קניתם? מה? למה? מדוע? נ.ב: אני לא...
  12. ס

    מי ברכב, מי ברגל, מי יצעד בסך?

    גם השנה, כמו כמעט בכל השנים, אספנו משבעת המינים, יש שפע תחליפי חלב, אין חתונות ברקע, יש פינה די מבודדת בטבע ואנשים שרוצים להיפגש בכיף. אז חג הַשָּׁבוּעוֹת, חג השְׁבוּעוֹת, עֲצֶרֶת, חַג הבִּכּוּרִים, או חַג מַתַּן תּוֹרָה, כל אחד ומה שמתאים לו, העיקר שיהיה חג שמייח!!! חג שמח!!!
  13. ס

    לגב"ע שמח

    איזה תענוג. אין מדורות, אין עשן, אין סרחון, אין פציעות. חוגגים? מדורה? מרשמלו על נר? קרטושקעס בתנור? קשת וחץ? נחנקים, או שגם אצלכם אסור מדורות? מדורה בכאילו? |למטה|
  14. ס

    ומה תזכור מיהונתן גפן?

    את הילדה הכי יפה בגן? את המקום המיוחד שכבר אי אפשר להריח בו ריח של שוקולד, את הנסיך הקטן, או את האיש הירוק בקולו של גפן? פחות עוד כותב מוכשר, מהכפר "מה יגידו".
  15. ס

    נו................. אז איפה אתם בחג?

    אחרי כל השעות במטבח, בקניות, בהכנות. אחרי שקניתם/הכנתם מנות מסורתיות וחדשות (אילו?) ומתנות (? ) רגע לפני שמתחילים לארוז הכל בצידניות (כמה שעות לפני האירוע תצאו מהבית?) לכל מי שהלך לבער את האפיקומן, למצוא את החמץ, או ההיפך וגם למי שלא שיהיה חג שמייח!!
  16. ס

    שקט, שקט, שקט, שקט, (החנוכיה כבר לא דולקת) ובפורום, אין שאון..

    אחרי שבועיים עם 2 נכדות חולות ואחריהן גם אני, חזרתי לכאן ו.. לאן נעלמו כולם? מקווה שזה רק העצלות/החורף. סופשבוע רגוע לכולם.
  17. ס

    האם זו אילמות סלקטיבית

    השקט הזה? ועוד שאלה. לא משלמת ולא יכולה לקרוא, אבל כבר בכותרת חשבתי לעצמי: האם הייתי(ם) נוסעת(ים) לשם לחופשה? https://www.haaretz.co.il/blogs/photoblog/2023-01-08/ty-article-magazine/00000185-7c6f-d9fe-addd-7d7f15a30000?fbclid=IwAR3ioORkNyO70-WVg19KGK8d-yb1odirBOStLngcRYdBNZjIt-BEvVF7YgM ואתם...
  18. ס

    לכבוד השנה החדשה

    לכבוד השנה החדשה כולם מתבקשים לעבור לשנה טובה יותר.
  19. ס

    "בסוף רמת גן יש מקום מיוחד, שם אפשר לעמוד ולהריח שוקולד". המפעל מזמן לא ברמת גן. הריח נעלם

    אבל הבנין שומר ומשמש כעת את תלמידי אחת המגמות בבית הספר הגבוה שנקר. באחד הימים עברתי ליד המבנה ונשימתי נעתקה. מבנה המפעל הישן של עלית קושט לכבוד חגיגות המאה של רמת גן. לעומת הבניינים שדקל נור התלוננה על כיעורם, הדבר הזה יוסר. אנחת רווחה. אז רמת גן חוגגת ואתם? עדיין חוגגים חנוכה?
  20. ס

    כשהארי פגש את

    נטפליקס. מישהו צפה בסידרה שבראש הכותרות? ביקורת? המלצות לצפות? להימנע?
למעלה