אחד בטוויטר פרסם ציוץ ממש מעמיק - נראה לו מייגן לא אמיתית, חיה בסרט, מנסה השד יודע מה.. עניתי לו - האם יתכן שאף הוא נשבה בפתיונות הקפיטלסיטיים ועוזר להסיט ת"ל מהמלחמות, הפגיעה בחלשים ובשקופים כדי שמייגן תפגוש את.. אהה, לא מתכונן לצפות.
צליליתה, את ממש לא בכיוון.
הארי פגש את נטלפיקס ונוצרה הסידרה הארי ומייגן (נגד בית המלוכה). סידרה טובה/אמינה? אין לי מושג, אבל אין ספק שזה מקור הכנסה רציני (של כמאה מליון פאונד!), למי שהתנתקו מעטיני בית המלוכה.
אין לי תכניות לצפות בסידרה ואשאר עם הסידרה השניה השנויה במחלוקת- "My Unorthodox life" /"חיי: מהלכה למעשה".