חסרים אפיקי השקעה עם תשואה טובה יותר? יש אנשים שקונים רכב משיקולים של ירידת ערך, אמינות (או "אמינות" כמו שהמכוניות היפניות מפגינות בזמן האחרון) ושאר ירקות. יש אנשים שקונים רכב גם כדי להנות מהנסיעה. בשורה התחתונה, תגיד שאתה קמצן וזהו
גם אני חושב שאנשים שמכניסים ירידת ערך ושואלים את עצמם: כמה כסף היה לי על ריבית אם ה-100K האלה היו לי בבנק ולא כאופנוע? ואז מגיעים לחישובים של 4-5K אחזקה בחודש למשוואות אחזקת אופנוע זה טמטום. זה טוב אולי לעצמאים למטרות זמבור מס הכנסה. חישוב ריאלי של אחזקת אופנוע זה לא. אמינות - זה לא נכון. תראה לי מכוניות איטלקיות כמו הסובארו ליאונה האגדיות שעשו מיליון ק"מ בלי לגעת במנוע. תראה לי אופנוע איטלקי בן 10 (מס' שרירותי, להערכתי יהיה קשה למצוא איטלקי בן יותר מ-5-6, שלא במגרשי גרוטאות). נכון, עולם המכניקה וההנדסה רחוק מלהיות מושלם. גם ליפנים יש בעיות. אבל אין מה להשוות בין אמינות של רכבים יפנים לאיטלקים. ואותה אמינות אח"כ פירושה חיסכון בחלקי חילוף וזמן מוסכים. כך שיש לה מחיר.
תראה לי אופנוע (אגדי לדבריך) שעשה מליון ק"מ מבלי לגעת במנוע... רכב זה רכב ועל הליאונה לא היה מופעל עומס כמו על אופנוע אז אין קשר. להזכירך, הדוקאטי שמכרתי מתאים לתחום ה 5-6 שנים על הכביש ועדיין יטחן הרבה יפנים חדשים. רוצה לדעת למה? תרכב תבין
וקילומטראז' מאיטלקי. השוויתי את הליאונה למכוניות איטלקיות ולא לאופנועים. לעניין ביצועים ומי יטחן את מי אני לא נכנס. לא רכבתי על דוקאטי. וברור שלכל רכב יש בעיות. אצל מכוניות ואופנועים יפנים, ברוב המקרים, הבעיות מתחילות אחרי הרבה שנים וקילומטראז' ביחס לכלי רכב ממדינות אחרות.
אפילו הייתה כתבה יפה על זה בפול גז, מחווה לאופנוע. אולי למישהו אחר יש כאן להתעמק איפה הכתבה קבורה בארכיון של פול גז, לי אין כוח. נראה לי שזה טנרה750 ישן בטירוף. אמנם עגלה, אבל וואחד עגלה אמינה.