you remember me? i'm just at USA

Dror Bar

New member
אוקי כמו כן אנסה לכתוב פרקים

ארוכים יותר עמוד וחצי שתיים זה טוב או להאריך אף יותר ( לחבר פרקים). תודה על התגובות הלא קוטלות אנסה לשלוח בהקדם עוד חלק
 

BluePrint

New member
אל תמהר.

אנשים יחכו בסבלנות לכתיבה מעניינת ונעימה לקריאה. פרקים של 2-5 דפים נראה לי אורך הגיוני לסיפור המגיח מדי פעם בפורום, והרשה לי לעוץ לך עצה נוספת: התחל כבר עכשיו, כשאתה רק בהתחלה, לשמור לעצמך קישורים אל הודעות הפרקים, וצרף לכל פרק קישור לפרק הקודם. כך, גם אם תציג פרק רק אחת לחודש לקוראים יהיה קל למצוא מה היה בפרק הקודם, ואפילו קורא חדש שיתוודע לסיפור בפרק 30 (ואני מאחל לך שתגיע), יוכל בקלות "לרוץ" על הקישורים אחורה עד לפרק הראשון.
 
למעלה