yo man

DirtyRave

New member
yo man

באמת תודה על ההזמה =) אני ינצל את זה ויבוא אולי עוד כמה ימים אפילו..וגם לכדור-סל שם(אני מאוד אוהב כדור-סל ואיפלו מקווה להבכן לאן.בי.איי אולי זה שטותי אבל זה חלום)
 
למעלה